GoVisually

Qui utilise GoVisually ?

L'éditeur offre ses services aux équipes créatives, concepteurs individuels, studios de design, agences de marketing et équipes de conception internes pour contrôler leurs conceptions, magazines, fichiers PDF et tout autre matériel d'impression.

Description de GoVisually

Outil de vérification de premier plan permettant aux équipes créatives de travailler plus rapidement et sans les désagréments liés aux e-mails. Invitez les membres de votre équipe, les clients et les utilisateurs à réviser votre travail créatif et à l'approuver rapidement.

Informations sur GoVisually

Clockwork Studio

https://govisually.com

Fondé en 2012

GoVisually Logiciel - 1
GoVisually Logiciel - 2
GoVisually Logiciel - 3
GoVisually Logiciel - 4
GoVisually Logiciel - 5
Vidéo de GoVisually
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À partir de

12,00 $US/mois
10,00 $US/mois
5,00 $US/mois
9,80 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de GoVisually

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Service de support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Documentation
  • Vidéos

GoVisually - Fonctionnalités

  • @mentions
  • API
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Champs personnalisables
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création de tableaux de bord
  • Examen de documents
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des délais
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des modèles
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Liste de tâches (to-do list)
  • Marquage
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles de projets
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de balisage
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Piste d'audit
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Projets multiples
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des projets
  • Suivi des statuts
  • Suivi des échéances
  • Suivi du temps des projets
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers
  • Worfkflow de projets

Logiciels de BAT en ligne (bons à tirer) : afficher la liste complète

  • @mentions
  • API
  • Authentification unique
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Bibliothèque d'images
  • Calendrier de marketing
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Examen de documents
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la publicité
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des délais
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Liste de tâches (to-do list)
  • Marquage
  • Modèles de projets
  • Modèles personnalisables
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Rapports et statistiques
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des projets
  • Suivi des statuts
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps des projets
  • Support vidéo
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers
  • Worfkflow de projets
  • Workflow configurable

Logiciels de creative management : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse des comportements
  • Attribution entre canaux
  • Ciblage du public
  • Contenu dynamique
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Définition des priorités
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de l'affichage publicitaire
  • Gestion de projets
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des délais
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tâches
  • Heatmaps
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notes et commentaires
  • Outils de collaboration
  • Personnalisation
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Publicités de reciblage
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi du temps des projets
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • Visualisation de données

Logiciels pour affichage publicitaire : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Aperçu de Gantt/du calendrier
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Définition des priorités
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de projets
  • Gestion des affectations
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des délais
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des modèles
  • Gestion des tâches
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles de projets
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Partage des fichiers
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des projets
  • Suivi des statuts
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps des projets
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données

Logiciels pour agences de communication : afficher la liste complète

GoVisually - Alternatives

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Avis sur GoVisually

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Note globale

4,4/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 4,5
Fonctionnalités 4
Rapport qualité-prix 4,5

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Garry S.
Art Director
Production audiovisuelle, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/10/2019

"Minimalism is MAXIMUM"

Commentaires: Minimal use of clients time to proof, as well as minimal emails to communicate changes to the client, as well as minimal but very comprehensive proofing functionality. The learning curve to learn how to proof is very low, which leads us to happier clients!

Avantages: The reason I came to GoVisually is because of the minimum steps our clients have to see their proofs. Previously we used Mavenlink for media proofing, and even video proofing, but there were SO. MANY. STEPS. our clients had to go through, like signing up for a Mavenlink account and inconveniently forcing the client to educate themselves on Mavenlink’s proofing system, which takes time, as well as getting emails for every little (non-design) project changes, which takes more time; our clients don’t have that kind of time to spend on something that should be so simple. GoVisually is very direct, can send a link to the project without signing up for the system, and the proofing functionality is very minimal and comprehensive. And the emails my clients get are only design changes, that’s it! It’s a very lean and easy system to understand with very minimal steps to get to the proofing with a greater respect of using our clients time!

Inconvénients: I would like to see video proofing someday. At the moment I use Dropbox for this but if I can keep video proofing within GoVisually, I totally would

Réponse de l'éditeur

envoyé par Clockwork Studio le 13/11/2019

Hi Garry,

Stoked to see your review for us! We're so happy that GoVisually is adding value to your business.

We're planning to introduce video support in future too.

Thank you for your love and support.

Best,
Team GoVisually

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/10/2019
Jesse V.
Senior Graphic Designer
Hôpitaux et soins de santé
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/07/2018

"GoVisually is great tool that fills a unique space"

Avantages: Our marketing design team produces a lot of collateral, most of which are exported in PDF format. GoVisually was the best and one of the only tools of its kind that both supports PDFs and allows you to annotate them (Wake allows PDF uploads which can be commented on, but doesn't support annotations). The annotation tool set is simple, but it includes everything that most users will need, and our broader marketing and sales team was able to use it day one with few hiccups.

Inconvénients: As great as the PDF support is, it comes with a cost. When PDFs are uploaded they're rendered as images. This is fine in my cases, but our content team has expressed their annoyance at being able to use the browser's find text feature (ctrl + F) to location specific text in a layout. It would be great if GoVisually rendered PDFs without the conversion to images. The other issues we've had are due to organization, but the developers have stated that they're working on one of them. The first is project organization. Currently, projects of simply displayed in a single list and there's no way to sort or group them into sections. We have 100+ projects easily, and it's struggle to find the right project at times (we don't want to lose the information from old projects and there's no archive and retrieve system that would reduce this burden). Adding a search function would make things a tad easier, but it's not available yet. GoVisually has stated that they're working on an organization system for projects and I'll be excited to see that. I don't know if the developers have one available, but a public roadmap for the tool would be great so users can see the features they're working on. Trello does a fantastic job of this, and even use Trello boards to collect user feature requests.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Clockwork Studio le 18/07/2018

Hi Jesse,

We are so stoked to see your review for us. Thank you for your continuous support and our next product release will definitely address all the cons that you have mentioned.

Best,
Team GoVisually

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/07/2018
Megan D.
Art Coordinator
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2018

"The login is problematic and sometimes new revisions get tucked behind old ones."

Avantages: Quick link function is useful. Basic uploading is useful. Adding new viewers is easy.

Inconvénients: The login is unnecessary. I wish we could turn that function off. Getting back to the place where you can see all of the proofs is unclear to our clients. They also can't find their other versions on mobile. It's difficult to see older versions. If a client approved an older version, it shows up as approval on everything uploaded before and after that.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Clockwork Studio le 12/07/2018

Hi Megan

Firstly thank you for taking the time to write a feedback for us. Happy to see you are enjoying the core features of GoVisually. So sorry to hear about your experience on the reviewer-login and revisions. We'd love to chat to you further about this via email.

Best,
Kirti

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2018
Brandon O.
Graphic Designer
Art, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/06/2019

"Makes the design reviewing process easier"

Commentaires: Overall, this tool has made things much better for my workflow. The improvements far outweigh the drawbacks. For our company, the cost is manageable and is a good investment.

Avantages: Before GoVisually, I was getting reviews from everywhere: paper printouts, emails, verbal walk-ups to my desk. Projects were getting stalled because requests for review got buried in email and under piles of papers on desks. It was hard to know how to prioritize edits from different managers, and often edits would be doubled up or would contradict each other. GoVisually streamlined the review process so I don't miss edits, I don't needlessly print out projects anymore, and my users can collaborate and corroborate their edits. Projects get finished faster. Versions are easily sorted so I know people are seeing the latest version.

Inconvénients: My complaints are mostly feature related. My biggest issue is that you can't archive projects. This seems like a big miss. My second biggest issue is that there's no way to control or customize email notifications. It's still slightly unclear to me how my users receive emails. Since this tool is meant to streamline communication, I think there should be a way to dictate how those notification emails go out, and at what stage in the review process. The interface is clunky for some of my users. I think the two panel menu on the right side to access comments and old revisions is a bit cumbersome. On bigger files, sometimes you can't zoom out wide enough to see the whole file.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/06/2019
Hursh D.
Director
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2019

"Easy to use, simple and effective for our needs"

Avantages: Go-visually works very quickly and fast. We find a lot of proofing softwares are quite slow when uploading and navigating but Go Visually is quick! The UX is nice and simple. It doesn't take long for new staff or clients to use it at all and it is very effective for communicating changes to new and existing web designs. The sharing options are nice but the sharing links are too long - bring back the short link. All in all, it suits us very nicely for our needs.

Inconvénients: No ability to create folders for projects, so you have to create new proof's as stand alone and without folders which is not very nice for organisation. I am told the folder feature is coming soon but we are still waiting for that.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/07/2019