Description de FantasticStay

FantasticStay est basé sur le cloud SaaS visant à aider les hôtes de location Airbnb/Vacation individuels et les gestionnaires professionnels de l'immobilier à maximiser leurs revenus et à rationaliser les opérations en ligne et hors-ligne via la gestion des canaux, la boîte de réception unifiée, les outils d'automatisation, le traitement des paiements, le générateur de site web, la gestion des tâches hors ligne, le reporting, la comptabilité et l'optimisation des revenus. Créé par des gestionnaires immobiliers professionnels avec plus de 150 unités sous gestion. Support client 24h/24, 7j/7 !

Qui utilise FantasticStay ?

La mission de FantasticStay est de fournir le logiciel de gestion et de distribution le plus puissant et le plus convivial pour les propriétaires, les gestionnaires de locations de vacances et les hôtes Airbnb.

Où peut-on déployer FantasticStay ?

Cloud, SaaS, web

À propos de l'éditeur

  • par FantasticStay
  • Situé à Sofia 1000, R.-U.
  • Fondé en 2017
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Royaume-Uni

Langues

Non fourni par l'éditeur

À propos de l'éditeur

  • par FantasticStay
  • Situé à Sofia 1000, R.-U.
  • Fondé en 2017
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Royaume-Uni

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Non fourni par l'éditeur

FantasticStay en vidéos et en images

FantasticStay Logiciel - 1 - aperçu
FantasticStay Logiciel - 2 - aperçu
FantasticStay Logiciel - 3 - aperçu
FantasticStay Logiciel - 4 - aperçu
FantasticStay Logiciel - 5 - aperçu

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Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui

Fonctionnalités - FantasticStay

  • API
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Comptabilité intégrée
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la réception
  • Gestion des avis
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des spas et des activités
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des traiteurs
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration GDS et OTA
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification de la maintenance
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation de données
  • Séjour prolongé
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit

Logiciels de gestion hôtelière : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Communications avec les invités
  • Comptabilité
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de site web
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des factures
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration WordPress
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notes/avis
  • Notifications en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Relevés de propriétaires
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements

Logiciels de location saisonnière : afficher la liste complète

Alternatives à FantasticStay

Plus d'alternatives à FantasticStay

Avis sur FantasticStay

Lire les 26 avis

Note moyenne

Note globale
3,8
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
3,8
Fonctionnalités
4
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par note

5
14
4
3
3
2
2
3
1
4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Utilisateur vérifié
Founder (Bulgarie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great option for professional vacation rental managers!

5 il y a 4 ans

Avantages :

The software has good UI/UX, making it easy to use. They're adding new useful features, you can integrate many other apps and the reporting tools are very good.

Inconvénients :

Just like with every other software we've tried, they would need to invest more in customer support. Still, FS is much better than the alternatives so far.

Anna marie A.
Director (R.-U.)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great and responsive team. Good product

4 il y a 2 ans

Commentaires : I’ve used a few channel managers so far (Freetobook, Tokeet and Guesty) and this is the best I’ve found. I have found the guys to be responsive at adding new features and listening to what features I require.
There are still some things that need ironing out and developing, but on the whole this is the best solution I have found.
Thanks fs, keep up the good work 😊

Avantages :

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the team are very friendly and amenable and aim to please and sort things out as quickly as they can. They also put up with my constant questions and Improvement suggestions. The recent link with Zapier (although currently in Beta version) as it means we can link with other apps making life more simple (Google spreadsheets, Podio, etc). Especially pleased we can now link to Xero our accounting software via Zapier as well to create invoices and other payment options. This really will be a game changer They are just introducing me to a flat rate payment option which should create savings for us which is a good thing :)

Inconvénients :

The platform doesn’t create owner statements which is a shame - although we can now do this ourselves via Zapier. There have been issues with adding VAT to bookings via the website they offer - hopefully will be resolved soon. It would be useful to have a booking button widget to add to our own website rather than having to send customers to the fs website. It would be useful to be able to see more than one month of the calendar at a time. Minimum of two and up to six months would be very helpful. But these are small niggles in the overall scheme of things.

Diane H.
Property Owner/Investor (É.-U.)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Fantastic Support Team!

5 la semaine dernière Nouveau

Commentaires : Thanks to Fantastic Stay we have a website that delivers our message and allows our guests to book directly with us.

Avantages :

The best feature was the support from [SENSITIVE CONTENT] and the Software Team. They really got us through the website builder and the struggles with some things that we needed to add and with some things we definitely did not need on our website.

Inconvénients :

There were a few features we did not use or need such as VAT taxes, the ability to choose from a Villa, Condo, house, etc. and the property descriptions. But [SENSITIVE CONTENT] and the software team were able to cater to our needs and remove those items on our website or correct them as requested.

Bill M.
Vice President (É.-U.)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

FantasticStay review

2 il y a 2 ans

Commentaires : Customer rep does a great demo. Talks about many features in development and sells the vision very well. We signed up - only option is quarterly - and when the wheels started falling off the bus and we couldn't get things to work properly support didn't seem to be able to address. Asked for a refund because we could not use the software... all requests have gone unanswered... total silence from everyone. I would suggest that you be very thorough in your requirements and you vet them all prior to signing up. Things that you would assume to work my not work as you need them to.

Avantages :

The UI is great... some good metrics. Has some "wow" type features that are cool like email capture and reviews submission... but the WOW just doesn't get past some base functionality mis-steps.

Inconvénients :

Taxing... Could not make this work correctly for the properties that we have. There was no way to get it setup to manage state and local taxes and those that are collected by the channels and those that we have to collect ourselves. There is no detailed reporting... I can't imagine going through a tax audit with the type of information available and improper calculations. Housekeeping... they leverage Asana a project management solution. I couldn't get this to work well with my housekeepers. Your properties must be listed on AirBnB even if NOT Active. If you did not have them there the system didn't work correctly. I have many properties that are NOT on AirBnB and was told the only way I could list them was to put them on AirBnB as inactive properties. Not an acceptable solution for me and the interface to "build them out" was not ready for use yet. Discounts and Addons - there is no support for doing things like coupon codes to discount a booking.. Things like AAA discount, military discount, frequent guest, etc... You also can not do addons for things like Early Checkin and late check out, pet fees, and the like. The out of the box website is just OK. It is a single format and you are allowed to insert a logo at the top of the page and an image but that's about it. It uses the information from AirBnB and those are the only reviews that it show... the system has no way of collecting your own reviews and publishing them. Owner

Scott W.
Property Manager (R.-U.)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Works Great for our Small Holiday Park

5 il y a 2 semaines Nouveau

Avantages :

The team has always been great to work with from the top down. Any issues encountered have been dealt with head on by their customer service & their development teams with updates along the way. Overall good features, quality service, stable connections & no complaints so far! Would recommend!

Inconvénients :

More direct connections would be beneficial. They have partnered with RentalsUnited at a very reasonable rate to address this which still achieves the desired result.