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VINCLE Retail Execution & Monitoring

VINCLE Retail Execution & Monitoring

Description de VINCLE Retail Execution & Monitoring

VINCLE Retail Execution pour les biens de grande consommation et les sciences de la vie permet de gérer différents indicateurs clés de performance pour chaque client et chaque visite, de définir la bonne marche à suivre en fonction de la notation du client, d'augmenter les performances de votre équipe commerciale via des notifications push et d'évaluer vos activités de vente en magasin. Ce ne sont là que certaines des fonctionnalités les plus pertinentes incluses dans VINCLE Retail Execution.

Qui utilise VINCLE Retail Execution & Monitoring ?

Les grandes et moyennes entreprises des secteurs des biens de grande consommation et des sciences de la vie.

VINCLE Retail Execution & Monitoring Logiciel - 1
VINCLE Retail Execution & Monitoring Logiciel - 2
VINCLE Retail Execution & Monitoring Logiciel - 3
VINCLE Retail Execution & Monitoring Logiciel - 4
VINCLE Retail Execution & Monitoring Logiciel - 5

VINCLE Retail Execution & Monitoring ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

VINCLE Retail Execution & Monitoring

VINCLE Retail Execution & Monitoring

4,2 (17)
Indisponible dans votre pays
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
12
1
4,5 (17)
4,3 (17)
4,3 (17)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
198
26
4,0 (18 113)
4,0 (18 113)
4,1 (18 113)

Alternatives à VINCLE Retail Execution & Monitoring

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Zendesk Sell
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'assistance téléphonique
Gestion de la communication
Pour start-ups
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Réservation en ligne
Copper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Suivi des interactions
SalesRabbit
Fonctionnalités les mieux notées
Configuration/suivi des objectifs
Gestion du territoire
Suivi des interactions
Mindtickle
Fonctionnalités les mieux notées
Apprentissage asynchrone
Apprentissage mixte
Tests et évaluations
Mindmatrix
Fonctionnalités les mieux notées
Bibliothèque des ressources
Gestion des avantages
Gestion des canaux

Avis sur VINCLE Retail Execution & Monitoring

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
29%
4
65%
3
6%
Laura
Back Office (Espagne)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Useful tool to carry out sales activity in-store and get relevant information about progress from BO

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Vincle is really friendly, agile and intuitive software. Real time analytics about reached results, are available anywhere, and they allow managers and directors improve go-to-market approach with better decisions. Likewise, you count on a large list of reports available to present sales progress to customers, with a really positive impact on the add value of our services on each visit.

Inconvénients :

You may spend some time on data introduction. There are a lot of relevant information you may fill in at Vincle.

ADRIAN
RETAIL SALE MANAGER (Espagne)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

In the beginning I did have problems to communicate, but the new versions quickly solved the problem

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

The software is intuitive and easy to use for the users. The multiple options it has really make your work easier; the planning assistant, for example, really help you to successfully complete your routes.

Inconvénients :

The planning assistant option can be confusing if you've planned the visit to a particular place and the next day that same place still appears in the app. In the agenda, in the monthly vision version, I would like to see which centers I have visited instead of the number of centers. Lastly, I think it's a mistake not to include the type of offer in the prices, in the audit section, as this can lead to some mistakes in the audit of products.

Enric
IT Director (Espagne)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Highly accepted front office solution with some issues to improve in the back office

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

Front office usability Easy Access to a great amount of information Good performance in Mobility usage

Inconvénients :

BackOffice user interface and functionality. Lack of classification criteria and its application in all entities

ALICIA
RETAIL SALE MANAGER (Espagne)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

In general, it brings me peace of mind since I don't have to worry about losing any information

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

It's a very simplified app, which makes it very easy to use. It's simple and quick in general. I like having the option of programming my route and being able to see that I've completed all of my visits; this way, it's impossible for me to forget any of them

Inconvénients :

In their agenda, in the monthly visión particularly, I would prefer to see the name of each center instead of the number of centers par day. This way, my planning time would be shorter. Another thing I don't like is having to calculate the Price of the offer (i.e, buy 2 get 1 free or 2nd unit 70% off) and that it can lead us to make many mistakes if you're in a hurry

Eloísa
Sales Representative (Espagne)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Really useful tool to manage your sales activity in-store

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

I can keep organized at work thanks the smart agenda. With an intuitive planning interface I may ensure all POS have been visited, independently of how many assigned customers I have. Smart library is really cool, with lots of mush-have documents needed on your work. It's a mandatory element to solve critical request on the POS that need a clear and quick answer. Data collection in-store is intuitive and easy to carry out.

Inconvénients :

Slow communications sometimes, due it depends on Internet coverture, fortunately you can work offline, so you can keep working without losing information.

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