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à choisir le meilleur logiciel

Description de Sprout

Sprout est une solution complète de santé et de bien-être qui fournit une plateforme intégrée permettant d'accéder à des informations de santé complètes, à des enquêtes sur les risques de santé, à des recommandations personnalisées, des réseaux sociaux, des défis, des groupes et plus encore. Sprout permet d'accroître la sensibilisation aux problèmes de santé ainsi qu'aux avantages liés à des habitudes saines tout en stimulant la motivation des collaborateurs et en les incitant à adopter ces comportements sur le long terme.

Qui utilise Sprout ?

Entreprises de 500 employés ou plus.

Sprout Logiciel - 1
Sprout Logiciel - 2
Sprout Logiciel - 3
Sprout Logiciel - 4
Sprout Logiciel - 5

Sprout ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Sprout

Sprout

4,3 (602)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
18
Intégrations introuvables
4,2 (602)
4,4 (602)
4,4 (602)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
31
1
3,6 (40)
3,6 (40)
2,9 (40)

Alternatives à Sprout

Virgin Pulse
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Configuration/suivi des objectifs
Suivi de la progression
Hootsuite
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Tableau de bord
Mailchimp Transactional Email
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des modèles
Rapports et analyses
Suivi des e-mails
UKG Ready
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Suivi du temps en ligne
Versement direct
Buffer
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Édition automatisée
HeyOrca
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion de plusieurs comptes
Édition automatisée
Hubstaff
Fonctionnalités les mieux notées
Suivi du temps
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
Refresh
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Reconnaissance des employés
Sondages d'opinion
Awardco
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogue de récompenses
Programmes de récompenses des employés
Reconnaissance de managers à employés

Avis sur Sprout

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
51%
4
36%
3
10%
2
2%
1
0%
Yana
Yana
Audit Analyst (Pologne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

The best social media manager platform

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Sprout uses the latest technology both on its website and in the service. Thanks to this, working with Sprout becomes a pleasure, and finding all the important features is very easy.

Avantages :

The Sprout service appeared later than most of the social networking services on this list. Nevertheless, Sprout Social is firmly ranked among the best. For example, it’s great that you can create a schedule for sending messages (a great feature for everyone who works a lot with social networks). You can track and measure trend metrics in real time. This will help you find new topics of interest to your readers. Sprout has a knowledge base with a selection of frequently asked questions and video tutorials with which you can unleash the full potential of this service. There is also an online chat, which can be found in the settings (gear icon) if you are authorized. Finally, technical support can be contacted by email. In addition, you can call - the American number is listed at the bottom of the site. -Email Support -You can call -Live chat -Knowledge base -Video Guides Also, one more bonus, within 30 days you can work with any tariff for free - you don’t even have to indicate your payment card details when registering! This is ideal for anyone who is serious about their security or just afraid that they will forget to cancel their subscription after 30 days.

Inconvénients :

If you are planning to start the working week with bulk message downloads, Sprout will greatly disappoint you: you can add only one message at a time. If you intend to use the service as a tool for managing accounts on social networks, then the prices will seem quite high to you. However, companies and more advanced users will be able to access a number of rare functions - for example, the ability to track specific keywords, locations and profiles, as well as the CRM function, which will allow you to better know customers.

Kelsey
Communications Specialist (É.-U.)
Administration publique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Sprout - Top Social Media Software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Sprout Social saves so much time in regard to planning, organizing and reviewing everything-social-media. There is no other platform that offers this level of detail with social media accounts - whether it's organizing content or diving into who your fans/followers/subscribers are.

Avantages :

Sprout Social is my favorite social media software because it goes in depth with analytics, you can customize your social posts, you can easily organize your campaigns, and it allows you to really dig into your audiences.

Inconvénients :

Like I mentioned, there is a lot of custom options within Sprout Social, therefore, it can be a little overwhelming to learn the software. There are many moving parts with the analytics dashboard, so having previous analytics experience is important.

Ashley
Assistant (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Could Have Been Better Could Have Been Worse

3,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

The ease of use of the platform was awesome, and it allowed for diverse campaigns.

Inconvénients :

We often did not receive the campaigns that we sent and through several campaigns we tried to see if our customers were actually getting the messages by offering free retail-sized products and never got any traction. We also never saw any enhanced traffic after campaigns in store or online. This is something we see often with our email campaigns which are handled through a different platform.

Madeline
Content Marketing Manager (É.-U.)
Mode et vêtements, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Sprout

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : My overall experience with Sprout has been good.

Avantages :

I love the Sprout software - it has multi-purposes, is easy to use, and a necessary part of our marketing team to do our job.

Inconvénients :

I wish Sprout offered more analytical data for us to dive into.

John Aries
HR Manager (Philippines)
Ressources humaines, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

HRIS for local market

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : As an HR Manager, the system has been one of the options that were reviewed to be used as an HRIS and Payroll System. The team is great, however, the system does not fit the needs of a multi national company.

Avantages :

The software has focused on the Philippine HR Market. The software is also easy to use and can be customized to fit the specific needs of the company.

Inconvénients :

The system has limited capacity in the processes outside the Philippine market which makes this not an ideal solution for multi national companies that has operations in multiple countries.