17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de OperatorHub

OperatorHub est un système innovant de gestion des réservations et des opérations conçu pour simplifier tous les aspects de vos opérations, des ventes, du marketing et des réservations de visites et d'activités des plus simples aux plus complexes.

OperatorHub vous permettra de développer votre activité, d'automatiser vos opérations, d'améliorer votre service client et de bénéficier d'une meilleure visibilité et d'un meilleur contrôle.

Qui utilise OperatorHub ?

OperatorHub a été développé spécifiquement pour les entreprises spécialisées dans les bus et les transports, les exploitants de bateaux, les opérateurs de vols et d'hélicoptères et les organisateurs de voyages et d'activités.

OperatorHub Logiciel - 1
OperatorHub Logiciel - 2
OperatorHub Logiciel - 3
OperatorHub Logiciel - 4
OperatorHub Logiciel - 5

OperatorHub ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

OperatorHub

OperatorHub

4,9 (7)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
61
4
4,6 (7)
4,6 (7)
4,8 (7)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
111
17
4,8 (115)
4,8 (115)
5,0 (115)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à OperatorHub

Beyonk
Fonctionnalités les mieux notées
Billetterie des événements
Paiements électroniques
Réservations de billets
Bookinglayer
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Réservation en ligne
Traitement des paiements
RezExpert
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des taux
Support client
Traitement des paiements
Checkfront
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Rezgo
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Réservation en ligne
Traitement des paiements
TripWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
TrekkSoft
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
The Flybook
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Support client
Regiondo
Fonctionnalités les mieux notées
Planification des événements
Réservation en ligne
Traitement des paiements

Avis sur OperatorHub

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
14%
Ian
CEO
Utilisateur LinkedIn vérifié
Aviation et industrie aéronautique, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Junction6 in the tourism activity sector

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Overall, very good. We've used J6 for many years and the continued development of the system has been impressive.

Avantages :

It's extremely accessible from any device and relatively fast to display the information that I need at a glance. It's API's help us save time on the phone by allowing agents to see availability, book and have the product confirmed. Adjusting products and availability is relatively painless. The design team are quick to implement changes and keep us updated regularly on new features.

Inconvénients :

It can be a bit slow at times to respond to input when trying to adjust availability or add notes to a departure.

Conor
Finance and Reservations Manager (Nouvelle-Zélande)
Loisirs, voyage et tourisme, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The system that can do it all!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Excellent - they system can do it all!

Avantages :

Lots of features/functions Ability to sell products as an operator (i.e. own product) or as an agent (i.e. 3rd party products) Route Management capabilities Flexible reporting and good invoicing functions Supplier reconciliations made easy! Excellent support

Inconvénients :

Speed - The more products you load, the slower the system (similar to other systems)

Réponse de l'équipe de Australian Adventure Group Technology

il y a 4 ans

Thanks for the feedback Conor, we really appreciate it. It's great to hear that the system has so many features that help run your business. We are constantly working on improvements such as speed and new features. This feedback really helps.

Jerlyn
Accountant (Singapour)
Divertissement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It needs to improve for some features that will make it more friendly-user

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : There are some inconsistencies on the setup which has to improve. Probably a glitch or bug that affects the whole performance.

Avantages :

Though I have no detailed training on this software and just used it for quite some time, I managed to understand how the software works in terms of navigation. It's very flexible and complex especially in creating products.

Inconvénients :

However, having a lot of features makes it difficult sometimes. Especially when analyzing a transaction for past months. The setup of quite complicated and could not easily understand especially if you don't have any idea about the software.

James
General Manager (Australie)
Loisirs, voyage et tourisme, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Fleet management is so much easier now

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Our overall distribution to agencies and resellers has noticeably increased with the WebsiteTravel connection, which comes with the software. Other than that, staff have noted that check-ins are generally smoother and there are less complaints nad errors.

Avantages :

I can oversee routes, manage drivers vehicles, bus routes, customers and even follow up's without even being on the job. My drivers log in to the system and upsell customers from on Fraser Island. Capitalising on pax has seen an all-time high in our operations and our customer's service has improved greatly due to the centralisation of all customer details and availability.

Inconvénients :

Occasionally glitches. Have had a few instances of losing data entries in the past though I believe there was a recent development to amend this.

Rachael
GM (Australie)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Incredible for time-saving, with increased efficiency for all staff procedures

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Our migration to Junction6 reservations has not only been efficient, but surprisingly economical. The streamlined staffing procedures have really allowed us to maintain wages.

Avantages :

- Drivers can now group departure groups based on travel partners, dietary requirements, nationalities and gender ratio. - The J6 API facilitates real-time reservations for travel agents, meaning less requirement for availability monitoring - Capacity updates alleviate human error and tour over-booking

Inconvénients :

- Quite a lot of features, it is difficult to narrow down to which are most suited to our business but the BDM’s were helpful