Pour qui ?

Junction6 is the first reservations and booking management system built specifically for the tourism industry by the tourism industry.

Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Adventium Technology
  • http://www.junction6travel.com
  • Fondé en 2005

En savoir plus sur Junction6

Junction6 is the first reservations and booking management system built specifically for the tourism industry. Junction6 does everything that operators need and provides client-specific functionality which results in detailed application packages customised for industry verticals.

The innovative cloud-based system was built to streamline operations, reduce costs and grow tour, activity and transportation sales.

Junction6 - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Gestion des profils
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des stratégies
  • Planification de voyage
  • Rappels
  • Rapports sur les frais
  • Réservation de voyage
  • Workflow d'approbation
  • CRM
  • Gestion des promotions
  • Gestion des réservations de chambres
  • Gestion des taux
  • Notes de réservation
  • Réservation d'activités
  • Réservation de tiers
  • Réservations de groupe
  • Support client
  • Création d'itinéraires
  • Gestion de site web
  • Gestion des clients
  • Gestion des devis
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des réservations
  • Intégration GDS et OTA
  • Réservation d'activités
  • Réservation d'autocars
  • Réservation d'hébergement
  • Système central de réservation
  • Traitement des paiements
  • Voyages personnalisés

Avis les plus utiles sur Junction6

Junction6 in the tourism activity sector

Publié le 20/04/2019
Ian C.
CEO
Aviation et industrie aéronautique, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall, very good. We've used J6 for many years and the continued development of the system has been impressive.

Avantages: It's extremely accessible from any device and relatively fast to display the information that I need at a glance. It's API's help us save time on the phone by allowing agents to see availability, book and have the product confirmed. Adjusting products and availability is relatively painless. The design team are quick to implement changes and keep us updated regularly on new features.

Inconvénients: It can be a bit slow at times to respond to input when trying to adjust availability or add notes to a departure.

Incredible for time-saving, with increased efficiency for all staff procedures

Publié le 26/03/2019
Rachael S.
GM
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Our migration to Junction6 reservations has not only been efficient, but surprisingly economical. The streamlined staffing procedures have really allowed us to maintain wages.

Avantages: - Drivers can now group departure groups based on travel partners, dietary requirements, nationalities and gender ratio. - The J6 API facilitates real-time reservations for travel agents, meaning less requirement for availability monitoring - Capacity updates alleviate human error and tour over-booking

Inconvénients: - Quite a lot of features, it is difficult to narrow down to which are most suited to our business but the BDM’s were helpful

Great features for managing large tour groups with ease

Publié le 13/03/2019
Merv O.
Operations Manager
Automobile, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: All of the hard unnecessary work has been taken out of departure scheduling , it is all centralized now , accessible on different levels to different members of staff and very easy to manage

Avantages: The process for confirming bookings and managing capacity is now super easy , Simple capacity management and little to no chance of over booking , Completely customized manifests , appropriated to our business

Inconvénients: Email template manager is slightly complicated but was explained well by a BDM

Increase in productivity immediately!!

Publié le 29/03/2019
Utilisateur vérifié
General Manager
Loisirs, voyage et tourisme, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Support is easy to access and always happy to assist. Very professional product

Avantages: Having used various systems over the past few years the ease of operation was great. So easy to train new staff and get them up to speed quickly

Inconvénients: Wish I found it years ago... Has great functionality some of the others brands could use

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