CallAction

Qui utilise CallAction ?

Cette automatisation intelligente est utilisée par des PME, des services de ventes et de marketing ainsi que des clients de grande envergure. L'éditeur offre ses services à la plupart des secteurs d'activité, en particulier ceux de l'immobilier, des prêts immobiliers et des assurances.

Description de CallAction

Plateforme d'automatisation intelligente visant à aider les services de ventes et de marketing à enregistrer, engager et convertir les leads sur plusieurs canaux, qu'il s'agisse d'appels, de SMS ou d'e-mails.

Informations sur CallAction

CallAction

https://callaction.co

Fondé en 2017

Présentation des tarifs de CallAction

CallAction n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de CallAction

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

CallAction - Fonctionnalités

  • Base de données de clients
  • Gestion des appels
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des canaux
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des ventes sur le terrain
  • Gestion du territoire
  • Génération d'offres
  • Mesure des performances
  • Prévision des ventes
  • Suivi des références
  • e-mail marketing

Logiciels de SFA (Sales Force Automation) : afficher la liste complète

CallAction - Alternatives

Plus d'alternatives à CallAction

Avis sur CallAction

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Note globale

4,7/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,7
Rapport qualité-prix 4,6

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Tom fonseca - R.
President
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2018

"gets me complete info on any lead that comes in, cell phones, social media, address, etc"

Avantages: Easy to make campaigns, does video text campaigns, text, etc. love it. Ease of use, easy to get a hold of tech support, Facebook group helps a lot as well.

Inconvénients: You can't upload your leads or database into it. So past leads that have come in before can not be added into the campaigns.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2018
Eric E.
Realtor
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/07/2018

"Real Estate Service and Sales"

Avantages: I like the automation the most but I also love the data that I get from callers. I use this service on multiple marketing pieces and it allows me to track what is working, what pieces get the most calls. After I get the calls the automation kicks in. When you have close to 100 calls or inquiries a month it is great to automate the follow-up. Saves tons of time and helps indicate the leads that need immediate attention vs the leads that need time.

Inconvénients: I wish the data was 100% accurate. It's close but not 100%. Sometimes the names do not match and sometimes the addresses do not match. You can always cross-check the data with other systems. I use the mls data to cross-check.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/07/2018
Jeff M.
owner
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2018

"Great product with lots of functionality. Just difficult and extensive to put together with service."

Commentaires: text automation and look up contacts.

Avantages: Functionality. its very technical but works with multiple systems. I like the look up system on contacts in the system and the use of our crm with it.

Inconvénients: Too technical and the support is poor. Its one person offering support so you are dependent upon his availability. There was a number of misrepresentations of certain uses and took awhile to learn the workings of the system. not plug an play. It can negatively effect your business if you don't spend a good amount of time setting up right. Weeks. Be prepared to spend that time and don't implement until the system is ready, or you'll have bad experience with the contacts you use in the system.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2018
David F.
Business Development Executive
Immobilier
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/05/2018

"A must have for real estate professionals. When it comes to managing incoming calls this is great"

Avantages: Very flexible and easy to use. I have 3 different phone numbers set up that allow me to market each number differently.

Inconvénients: I am really looking forward to being able to implement video or gifs in the autoreponders as they go out.

Réponse de l'éditeur

envoyé par CallAction le 14/05/2018

Thank you David. We appreciate having you as a client! We have strong roadmap to continue improving the product for professionals like you!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/05/2018
Utilisateur vérifié
AVO REALTY LLC, Broker
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2018

"love callaction!"

Avantages: I love the automated follow up texts & emails. Overall the technology is amazing & always improving!

Inconvénients: Overall it's a LOT of technology & a little confusing to use all the features. I wish I had the time to figure out all of the features that would benefit our company.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/07/2018