Qui utilise Join.Me ?

join.me est la solution de partage d'écran et de vidéoconférence la plus simple pour votre petite entreprise. Accès rapide. Utilisez votre URL personnelle pour commencer les réunions. Idéal pour la collaboration d'équipe ou les entretiens en tête-à-tête.

Description de Join.Me

join.me est le moyen le plus rapide et le plus simple de se connecter et de collaborer. Tous les participants peuvent partager des idées instantanément avec le partage d'écran, l'audio, la vidéo, le tableau blanc et le chat. join.me est une expérience de réunion personnalisée dans laquelle les utilisateurs peuvent personnaliser les bulles des participants, les URL, les arrière-plans et bien plus encore.

Informations sur Join.Me

LogMeIn

http://www.logmein.com

Fondé en 2003

join.me video calls
join.me invite attendees
join.me screen sharing
Vidéo de Join.Me
join.me video calls-thumb
join.me invite attendees-thumb
join.me screen sharing-thumb

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À partir de

9,00 €/mois
12,00 $US
13,99 $US
8,99 $US

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Join.Me

Ressources d'aide

  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Windows (sur site)
  • Linux (sur site)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Webinaires
  • Documentation

Join.Me - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Achats et réceptions
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Automate d'appel
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Communications unifiées
  • Conférences
  • Conférences téléphoniques
  • Conférences vidéo
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Distribution automatique des appels
  • Distribution des appels
  • Données en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Files d'attente d'appels
  • Filtrage d'appels
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion des fax
  • Gestion des listes d'appels
  • Gestion des listes d'attente
  • Identification de l'appelant
  • Intégrations de tiers
  • Liaisons SIP
  • Messagerie SMS
  • Messagerie instantanée
  • Messagerie vocale
  • Monitoring
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Suivi des activités
  • Suivi des appels
  • Suivi des appels
  • Suivi des interactions
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Transcription de message vocal
  • Transfert d’appel
  • Transmission vocale en ligne

Logiciels de VoIP : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Annotations
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Brainstorming
  • CRM
  • Capture d'écran
  • Chat et messagerie
  • Conférences
  • Conférences vidéo
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement d'appel vidéo
  • Enregistrement de l'écran
  • Enregistrement des appels
  • Enregistrement à la demande
  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
  • Flux vidéo
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des réunions
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion du contrôle des présentations
  • Gestion vidéo
  • Indicateur de disponibilité
  • Intégration Microsoft Outlook
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Messagerie instantanée
  • Mise en miroir de l'écran
  • Outils de collaboration
  • Partage d'écran ciblé ou verrouillé
  • Partage d'écran en temps réel
  • Partage d'écran et de navigateur
  • Partage d'écran mobile
  • Partage d'écran multiparticipant
  • Planification
  • Rapports et statistiques
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Streaming de présentation
  • Support vidéo
  • Synchronisation du calendrier
  • Sécurité SSL
  • Tableau blanc
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers
  • Webdiffusion à la demande

Logiciels de partage d'écran : afficher la liste complète

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  • Accès sans surveillance
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  • Authentification à 2 facteurs
  • CRM
  • Chat en temps réel
  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Conférences vidéo
  • Connexion sécurisée
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement de session
  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des audits
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tickets de support
  • Gestion des utilisateurs
  • Installation et mise à jour à distance
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
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  • Piste d'audit
  • Portail libre-service
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  • Rapports et statistiques
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  • Stratégie de marque personnalisable
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  • Surveillance et gestion à distance
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  • Transfert de session

Logiciels de prise en main à distance : afficher la liste complète

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Outils de télétravail : afficher la liste complète

Join.Me - Alternatives

Plus d'alternatives à Join.Me

Avis sur Join.Me

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,2
Fonctionnalités 4,2
Rapport qualité-prix 4,3

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Faibrey D.
Data Analyst
Agriculture, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/09/2020

"Conferences and meetings simplified"

Commentaires: It covers all our remote working needs as we communicate easily as teams and discuss important developments in a simplified video or audio conferences. We have had no troubles as it is very secure and allows full control of conferences to secure data.

Avantages: This software was easy to set up in our organisation as we just uploaded a file containing company log in credentials of everyone and everyone was able to log into the software using their company credentials. In usability, it is convenient because it is available on smart phones, tablets and laptops ensuring that we link up with each other no matter where we are. Anyone can initiate a meeting in the software and invite people to join using a simple memorable link. It also allows editing the background image of the meeting to suit the agenda. We are able to link up within our organisation and also with clients as the software is flexible and easy to use. The quality of both video and audio conferences is very high and it is possible to mute everyone at once as one of its features.

Inconvénients: The whiteboard feature is difficult to use on smart phones to keep the team up to date on what someone is thinking. It needs further development.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/09/2020
Griffin B.
FP&A Manager
Jeux d’argent et casinos, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/09/2020

"Join.Me has Revolutionized My Role as a Manager!"

Commentaires: Overall, Join.Me has been a very positive experience for our organization! It has truly empowered me as a manager to be able to connect with and assist my team with their various technical questions and needs. It is maybe a little tricky to install, but once you get set up one time, it is a breeze to communicate with and greatly enhances your cohesion as an organization. I truly think this will change the way business is conducted forever. No more unnecessary traffic, dress clothes, and face-to-face meetings in 2020 and beyond--and luckily, the work will go on, all thanks to well-built software like Join.Me.

Avantages: Join.Me has revolutionized the way I work because it has (1) allowed me to work from home (which was always my dream!) as well as given me the opportunity to assist my coworkers with their SQL & Tableau data questions effortlessly! No more trips to and from each other's desks/offices, hoping he/she is (a) present and (b) available. Now, it's just the click of a button and we can meet to resolve work issues with ease! In fact, I can even take control over my colleagues' computers (because, let's face it--I can fix things faster when I drive, right?) Join.Me has been a breeze to use and the quality is very high. It supports multiple connected users; I've never hit the limit. We've even used it for team socials in order to continue to feel connected outside of work hours on occasion! I like that it presents each person in a circle (for group view). Other software I've used has been dizzying at times--in which the algorithms move the people's faces when they talk. This one just looks and feels natural. P.S. The ability to connect with ease is greatly enhanced by the fact that you can have your own custom link that you set--and it just goes after "Join.me" (example: join.me/johnsroom). Very simple to communicate to other parties (as opposed to having long random links to look up in email invites!) Also--the audio is strong. You can either connect with your computer (which is what I do--just make sure to use headphones to avoid an echo!) or you can use a phone.

Inconvénients: I would say that it can be difficult to get connected for people who do not have the app installed. You can either download the program to your computer or connect through the internet, but the latter option will not allow you to change who controls one another's computer. And since this is important to me, I always need my end users to download the app first. And sometimes, it has been difficult to find where to download that app/get it installed on the other user's machine. The other piece I miss in this software vs. in other competitors' is the ability to have a shortcut to mute/unmute as well as a "push to talk" feature. Zoom allows you to push the spacebar to temporarily unmute yourself; however, Join.Me does not feature any such shortcut. This is definitely an area I would like them to work to develop. But otherwise, the software is robust and does everything else I need it to do!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/09/2020
Gregory P.
Systems and Network Administrator
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/04/2021

"Join.Me used to be my go to for remote support"

Commentaires: The overall experience with join.me used to be awesome, now that they've grown and updated the product it has become quite cumbersome to deal with if you ask me. They need to take it back to the basics and make it easy for brand new users that have no computer skills/knowledge so they can access remote support without having to take an hour on the phone .

Avantages: I really liked how easy it was to get someone to allow me to remote onto their system. It was amazing until they started making that process way more complicated and filled with ads and other promotions.

Inconvénients: I never used to have any complaints about them, until they changed the way people would use it for initiating a remote session. They now ask them to set up an account, use trials, and made it into a 1000 step process that used to be literally 3-4 steps and then you were done.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/04/2021
Joel S.
CEO
Comptabilité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/01/2021

"HORRIBLE CUSTOMER SERVICE"

Commentaires: It's been okay, but their billing practices have continuously been offensive and unprofessional. Last year they charged me for annual service without forewarning. I didn't need that many licenses anymore. Even though I contacted them on the day I was notified of the charge, they refused a refund! I ended up having to do a chargeback for the licenses I did not want. That's obnoxious. They refused to assist me with a refund even when I pointed out no warning was given of impending charges. This year, my card expired. They sent me a warning after the billing that I was going to be sent to collections. That was the first I heard from them about this issue. Talk about offensive! Then when I tried to pay, I was taken to a broken link from their email. The email address they told me to contact in their letter was no longer working, and when I logged in to pay, I was told I didn't have proper access. 3 strikes in just 10 minutes. I'm thinking my company can do without Join.me/logmein.

Avantages: It used to work well before other, better software came along. Now it's useful occasionally.

Inconvénients: Clients had a difficult time getting into meetings. It was difficult to talk them through joining. Sometimes a username/password or registration was required, other times, not. Also, it asked for email addresses of attendees which I didn't like. They don't have a right to ask for my client's email, so I always found that kind of offensive. Since there was no tutorial showing what a client sees when they tried to join a meeting, there were times where the client would run into trouble and we weren't able to help, so we had to give up on using them for certain meetings.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/01/2021
Jeff M.
CTO
Vétérinaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/03/2021

"Join.me is Simple and Reliable"

Commentaires: It simply works for exactly what we need - so we stick with it. We've tried other software, and the ease of the UI with Join.me is what keeps us using it.

Avantages: We've been using this software for many years now to assist in screen takeovers when we need to remote in to work on an employee's computer (updates and such). Simply, Join.me makes it super simple to "install" and get running within a minute. The UI is extremely friendly and basically does exactly what we need it to do (remote takeover) without any hassle.

Inconvénients: Every once in awhile we have an issue where an employee has a problem installing it on a computer that already has issues. Obviously we're trying to fix the issues in the first place, so it's difficult to work with the employee over the phone to get it properly installed so you can continue on.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/03/2021