Qui utilise Join.Me ?

join.me est la solution de partage d'écran et de vidéoconférence la plus simple pour votre petite entreprise. Accès rapide. Utilisez votre URL personnelle pour commencer les réunions. Idéal pour la collaboration d'équipe ou les entretiens en tête-à-tête.

Description de Join.Me

join.me est le moyen le plus rapide et le plus simple de se connecter et de collaborer. Tous les participants peuvent partager des idées instantanément avec le partage d'écran, l'audio, la vidéo, le tableau blanc et le chat. join.me est une expérience de réunion personnalisée dans laquelle les utilisateurs peuvent personnaliser les bulles des participants, les URL, les arrière-plans et bien plus encore.

Informations sur Join.Me

LogMeIn

http://www.logmein.com

Fondé en 2003

Join.Me Logiciel - 1
Join.Me Logiciel - 2
Join.Me Logiciel - 3
Vidéo de Join.Me
Join.Me Logiciel - 1 - aperçu
Join.Me Logiciel - 2 - aperçu
Join.Me Logiciel - 3 - aperçu

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À partir de

9,00 €/mois
12,85 $US/mois
13,99 $US/mois
14,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Join.Me

Ressources d'aide

  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Windows (sur site)
  • Linux (sur site)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Webinaires
  • Documentation

Join.Me - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Achats et réceptions
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Automate d'appel
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • CTI (couplage téléphonie informatique)
  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Communications unifiées
  • Conférences
  • Conférences téléphoniques
  • Conférences vidéo
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Distribution automatique des appels
  • Distribution des appels
  • Données en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Files d'attente d'appels
  • Filtrage d'appels
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion des fax
  • Gestion des listes d'appels
  • Gestion des listes d'attente
  • Identification de l'appelant
  • Intégrations de tiers
  • Liaisons SIP
  • Messagerie SMS
  • Messagerie instantanée
  • Messagerie vocale
  • Monitoring
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports sur les appels
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Routage des appels
  • Suivi des activités
  • Suivi des appels
  • Suivi des appels
  • Suivi des interactions
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Transcription de message vocal
  • Transfert d’appel
  • Transmission vocale en ligne

Logiciels de VoIP : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Annotations
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Brainstorming
  • CRM
  • Capture d'écran
  • Chat et messagerie
  • Conférences
  • Conférences vidéo
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement d'appel vidéo
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  • Enregistrement des appels
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  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
  • Flux vidéo
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des réunions
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion du contrôle des présentations
  • Gestion vidéo
  • Indicateur de disponibilité
  • Intégration Microsoft Outlook
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Messagerie instantanée
  • Mise en miroir de l'écran
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  • Partage d'écran ciblé ou verrouillé
  • Partage d'écran en temps réel
  • Partage d'écran et de navigateur
  • Partage d'écran mobile
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  • Rapports et statistiques
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Streaming de présentation
  • Support vidéo
  • Synchronisation du calendrier
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  • Tableau blanc
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers
  • Webdiffusion à la demande

Logiciels de partage d'écran : afficher la liste complète

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  • Chat et messagerie
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  • Transfert de session

Logiciels de prise en main à distance : afficher la liste complète

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Logiciels de réunions : afficher la liste complète

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  • Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
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Outils de télétravail : afficher la liste complète

Join.Me - Alternatives

Plus d'alternatives à Join.Me

Avis sur Join.Me

Lire les 1 361 avis

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Faibrey D.
Faibrey D.
Data Analyst
Agriculture, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/09/2020

"Conferences and meetings simplified"

Commentaires: It covers all our remote working needs as we communicate easily as teams and discuss important developments in a simplified video or audio conferences. We have had no troubles as it is very secure and allows full control of conferences to secure data.

Avantages: This software was easy to set up in our organisation as we just uploaded a file containing company log in credentials of everyone and everyone was able to log into the software using their company credentials. In usability, it is convenient because it is available on smart phones, tablets and laptops ensuring that we link up with each other no matter where we are. Anyone can initiate a meeting in the software and invite people to join using a simple memorable link. It also allows editing the background image of the meeting to suit the agenda. We are able to link up within our organisation and also with clients as the software is flexible and easy to use. The quality of both video and audio conferences is very high and it is possible to mute everyone at once as one of its features.

Inconvénients: The whiteboard feature is difficult to use on smart phones to keep the team up to date on what someone is thinking. It needs further development.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/09/2020
Tony B.
Tony B.
Director of Interactive
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/01/2020

"Consistently reliable and affordable screen sharing"

Commentaires: Join.me has had consistently great call and video quality and incredible uptime. We've had no trouble with join.me, and we've used a lot of different call/screenshare services.

Avantages: I love how simple installation is, how reliable the software is, and that I can have a consistent screen share url that can be reused again and again. It makes it easy for clients to bookmark my url and quickly hop into a call and screen share to provide live support. I also love the screen recording options for creating software demos and tutorials for my clients.

Inconvénients: The only thing I wish join.me had was the ability to me to set my conference room to allow attendees to join without me needing to start the conference. Occasionally I need a co-worker to run a meeting, and it's a hassle for them to have to log out of their account and login to mine just to start a meeting.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/01/2020
Daniel S.
QA Engineer
Services juridiques, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/09/2021

"A long lost product thats been nearly forgotten"

Commentaires: Overall was great until it ended up having a fee for a service that wasn't up to par with its competitors.

Avantages: When Join.Me was around a few years ago it was very easy to use and quick to get going. Install and enter a meeting code and thats all you need to do. It was very convenient

Inconvénients: Unfortunately all good things that start off free end up becoming pay per use software. I enjoyed the software a lot but once they started charging we ended up going with WebEx since it offered more in that area.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/09/2021
Joel S.
CEO
Comptabilité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/01/2021

"HORRIBLE CUSTOMER SERVICE"

Commentaires: It's been okay, but their billing practices have continuously been offensive and unprofessional. Last year they charged me for annual service without forewarning. I didn't need that many licenses anymore. Even though I contacted them on the day I was notified of the charge, they refused a refund! I ended up having to do a chargeback for the licenses I did not want. That's obnoxious. They refused to assist me with a refund even when I pointed out no warning was given of impending charges. This year, my card expired. They sent me a warning after the billing that I was going to be sent to collections. That was the first I heard from them about this issue. Talk about offensive! Then when I tried to pay, I was taken to a broken link from their email. The email address they told me to contact in their letter was no longer working, and when I logged in to pay, I was told I didn't have proper access. 3 strikes in just 10 minutes. I'm thinking my company can do without Join.me/logmein.

Avantages: It used to work well before other, better software came along. Now it's useful occasionally.

Inconvénients: Clients had a difficult time getting into meetings. It was difficult to talk them through joining. Sometimes a username/password or registration was required, other times, not. Also, it asked for email addresses of attendees which I didn't like. They don't have a right to ask for my client's email, so I always found that kind of offensive. Since there was no tutorial showing what a client sees when they tried to join a meeting, there were times where the client would run into trouble and we weren't able to help, so we had to give up on using them for certain meetings.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/01/2021
Tom R.
Head of Sales
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/07/2021

"Not bad, not great"

Commentaires: Our company used Join.Me for less than a year but eventually we switched to other services that worked better for us. We felt join.me had some shortcomings when compared to other similar platforms.

Avantages: Join.Me was a good tool for a while before we explored other options. It made screen sharing possible for us which was crucial to our business' success. Essentially, we would email over the Join.Me link and the customer would follow the link to ultimately be able to view our desktop screen. From there, we were able to remotely give a demonstration of our computer software. Once the customer was able to access the meeting, everything work smoothly.

Inconvénients: In some cases, customers were not able to open the Join.Me link to access the meeting. There were many occasions where I needed to reschedule a demonstration because the customer was unable to follow the link to access my screen share. Granted we were only using the base model (at the time it may have been a free trial) so I am sure some of the functions would improve as we used upgraded packages but ultimately when our trial came to an end we decided not to move forward with the paid version due to the issues we had experienced. At times, Join.Me would only allow a screenshare for a specific duration of time, once you surpassed that threshold the meeting would automatically close. Additionally, the trial period did not allow us to share with multiple users, it was limited to sharing with 2 people. The other concern was I was not able to use Join.Me from my Chromebook so there were some limitations there, as well.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/07/2021