Description de Groupe.io

Group.io aide les entreprises à connecter l'ensemble de leurs effectifs (y compris les collaborateurs sur le terrain) et à augmenter la productivité grâce à des communications en temps réel, des outils d'engagement intégrés, des applications spécifiques aux rôles, une automatisation et des assistants alimentés par intelligence artificielle, tout en fournissant aux responsables un aperçu clair de l'avancement des tâches et de l'engagement sur le lieu de travail.

Qui utilise Groupe.io ?

Toute entreprise cherchant à connecter l'ensemble de sa main-d'œuvre, y compris les travailleurs en première ligne, sur une plateforme unifiée.

Groupe.io Logiciel - 1 Groupe.io Logiciel - 2 Groupe.io Logiciel - 3 Groupe.io Logiciel - 4 Groupe.io Logiciel - 5

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Groupe.io

4,7 (18)
Groupe.io
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
138
2
4,6 (18)
4,6 (18)
4,7 (18)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
474
34
4,5 (3 458)
4,3 (3 458)
4,5 (3 458)

Alternatives à Groupe.io

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion du pipeline de ventes
Segmentation de la clientèle
Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Programmation des tâches
Beekeeper
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Intégration des employés
Profils des employés
Microsoft Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Partage d'écran
Workplace from Meta
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Notifications en temps réel
WhatsApp
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Chat et messagerie
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Autorisations basées sur les rôles
Liste de tâches (to-do list)
Workflow configurable
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Groupe.io

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
78%
4
17%
3
6%
Parthasarathy
Parthasarathy
Senior Partner (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

An effective collaboration and workplace process automation tool

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Excellent . It is evolving very well. They have a Talented team to make things happen as desired by customers.

Avantages :

Low code app development and integration with enterprise systems

Inconvénients :

Could have been less complicated in terms of usage

Tammy
Manager, Corporate Operations (Canada)
Hôtellerie, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Innovative communication tool, that keeps our teams connected across North America

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : The team at Groupe.io worked with us step by step to design the set up, layout and functionality of each hotel spot. They provided guidance on how to set up an integration plan in advance which included marketing the new tool to the our team, webinar training, project schedules, and you tube training videos for our management team and front line staff. Groupe.io was responsive to every email, request, and support ticket, it was a pleasure working with their team.

Avantages :

Groupe.io offers many tools that allow our team to efficiently communicate with each other across our multiple hotels. It allows us to share real time updates such as company news, welcome new team members, share best practices, and celebrate each other with the recognition app. Groupe.io was flexible and creative with our needs and customized 1 spot that all of our employees can join, and created a spot for each individual hotel, so they can communicate with each other for more specific day to day needs relating to their property.

Inconvénients :

We have a diverse team and some team members speak different languages, so a translation capability would be great so all of our team members can read the posts in their preferred language.

Emadaldeen
graphic designer (Jordanie)
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

interface

3,0 l’année dernière

Commentaires : good

Avantages :

simple, clean, and minimalistic interface

Inconvénients :

Better archive organization with hashtags

Kathy
General Manager (Canada)
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great addition to the team!

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

This app has been a great tool for our hotel and company. It has assisted in leveraging our communication in our hotel and among our sister properties throughout North America. The platform is very user friendly, not only in signing up new employees but also in the daily use and maintenance. They have thought of everything with Groupe.io. It simplifies the communication process and you can have fun with it along the way. We work in a multi-generational environment and everyone seems to have embraced this app. The on-boarding and customer service from Groupe.io we've received along the way has been top notch! I would strongly recommend this for your company - it will improve company culture!

Inconvénients :

There are no features that we haven't enjoyed.

Ryan
VP of Revenue Management (Canada)
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great for Internal Communications

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Any issues that we have encountered, Groupe.IO has been great to work with and find solutions to fit our companies needs

Avantages :

We love this software as we can communicate with fellow employees (from all departments) across our portfolio. Share ideas, what has worked and what has not...celebrate the good times (birthdays, sales wins ect) and help chat with those when times are not the best. What it comes down to is that it is a great way to have employees engaged on what is happening, not only within their hotel or department, but employees can engage with one another (from different hotels) to help solve issues and enhance customer service.

Inconvénients :

As this is newer company, there is going to be some "bugs" along the way