Sharelov

par Sharelov

5 / 5 3 avis
Sharelov

Logiciels les + demandés


Pour qui ?

Sharelov is designed for marketing teams, including agencies and brands, that are responsible for developing, reviewing and executing any type of marketing campaign, from social media to traditional.

Notes moyennes

3 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $15/mois
  • Prix $15 per user per month
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Sharelov
  • https://www.sharelov.com
  • Fondé en 2016

En savoir plus sur Sharelov

Marketing collaboration platform with tools to easily manage all your teams and campaigns, from social media to traditional. With Sharelov, teammates can quickly develop, edit, comment, share, approve and publish any type of content from a unified planner.

Sharelov's tools include campaign briefing, content development, creative review and approvals log, social media publishing, shared campaign calendars, task management, team and client management, public sharing, and analytics.

Spotlight_media_placeholder

Sharelov - Fonctionnalités

  • Brainstorming
  • Calendriers des groupes
  • Chat et messagerie
  • Conférences audio et vidéo
  • Correction synchrone
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Écriture coopérative
  • Actions découlant d'un événement
  • Base de données de contacts
  • Campagnes multiples
  • Gestion des canaux
  • Gestion des leads
  • e-mail marketing
  • Collaboration entre plusieurs utilisateurs
  • Engagement des clients
  • Gestion de contenu
  • Gestion de plusieurs comptes
  • Planification des publications
  • Rapports et analyses
  • Suivi des marques
  • Suivi des médias sociaux
  • Édition automatisée

Produits suggérés

Avis les plus utiles sur Sharelov

Sharelov facilitate the process and work flow of the social media management.

Traduire avec Google Translate Publié le 26/04/2018
Jeniffer R.
Graphic Designer
Design graphique, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: As a designer the platform facilitate the upload and download of png, jpg, pdf and videos that are essential to our work. It really useful for the revision of work process and it help to maintain an order of the work needed to do.

Inconvénients: The process of changing an old email for a new one, if you lose access to the email used by Sharelov and you want to change it to a new one the notification to reset your email will be sent to the current email that sharelov has. Instead of giving the user the option to specify to which email they want to send the information to recover or change the current email that sharelov has as an account.

Everything you need to develop a campaign in social networks in one place. I love it.

Traduire avec Google Translate Publié le 23/04/2018
Elvin d. R.
Account Director & Strategic Planner
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The most I like is that customers approve direct content from the platform. In addition, being able to see a calendar of all the content in the different social platforms is a most.
The best thing of all is to be able to keep all the communication about the development of the content with the team, and the client, in one place.

Inconvénients: So far, I like everything on the platform. Maybe an opportunity for improvement in the to do's, section, but nothing serious.

Lire d'autres avis