Pour qui ?

From start ups to Fortune 500 companies, over 200,000+ customers trust Zendesk with their customer support needs.

Notes moyennes

2 098 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 5,00 $US/mois
  • Prix Please look at our pricing page on our site for more details.
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Zendesk
  • https://www.zendesk.com/support/

En savoir plus sur Zendesk

Zendesk builds help desk software for better customer relationships. Our products allow businesses to be more reliable, flexible, and scalable. They help improve communication and make sense of massive amounts of data. Above all, they work together to help turn interactions into lasting relationships. More than 200,000 companies such as Uber, Groupon, Box, Airbnb, and Disney are using Zendesk to lower their support costs, raise productivity, and increase customer satisfaction.

Zendesk - Fonctionnalités

  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Communications par lot
  • Communications à la demande
  • Contenu interactif
  • Contenu vidéo
  • Distribution d'e-mails
  • Gestion de contenu
  • Gestion des impressions
  • Gestion des modèles
  • Personnalisation
  • Chat en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement de session
  • Outils de diagnostic
  • Partage d'écran
  • Partage des fichiers
  • Transfert de session
  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse des tendances
  • Analytique
  • Collecte multicanal
  • Gestion des actions
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord
  • Alertes de compte
  • Analyse des gains et des pertes
  • Engagement des clients
  • Gestion de la communication
  • Gestion des comptes
  • Gestion des recettes
  • Gestion du cycle de vie des clients
  • Intégration des employés
  • Score "health score"
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Centre d'appel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des enquêtes
  • Journalisation des appels
  • Messagerie vocale
  • Personnalisation de la voix
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Routage des appels
  • Saisie téléphonique
  • Synthèse vocale
  • Chat proactif
  • Ciblage géographique
  • Formulaire hors ligne
  • Intégration de tiers
  • Partage d'écran
  • Réponses préenregistrées
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Transferts/Routage
  • Classification des plaintes
  • Gestion des assurances qualité
  • Gestion des cas
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des formulaires
  • Mesures correctives (CAPA)
  • Portail libre-service
  • Routage
  • Suivi des médias sociaux
  • Suivi des plaintes de clients
  • Suivi des problèmes
  • Audit des problèmes
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion de projets
  • Gestion des affectations
  • Gestion des tâches
  • Problèmes récurrents
  • Programmation des problèmes
  • Tableau de bord
  • Catalogue de services
  • Gestion des billets
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contrats
  • Gestion des incidents
  • Gestion des ressources informatiques
  • Gestion des versions
  • Portail libre-service
  • Rapports de service
  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Contenu vidéo
  • Gamification
  • Gestion communautaire
  • Gestion de la communication
  • Gestion des désabonnements
  • Messagerie instantanée
  • Syndication de contenu
  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion des enquêtes
  • Rapports sur les appels
  • Suivi des plaintes
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Assistant virtuel
  • Base de connaissances
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Chat en temps réel
  • Communication multicanal
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des billets
  • Gestion des ressources informatiques
  • Intégration des e-mails
  • Monitoring réseau
  • Portail libre-service
  • Routage automatisé
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Réponse vocale interactive
  • Scripts d'appel
  • Accès mobile
  • Base de connaissances
  • CMDB
  • Contrôle à distance
  • Gestion des SLA
  • Gestion des achats
  • Gestion des changements
  • Gestion des incidents
  • Gestion des ressources informatiques
  • Portail libre-service
  • Gestion de la configuration
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de projets
  • Gestion des changements
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des incidents
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des versions et du déploiement
  • Portail libre-service
  • Suivi des ressources
  • Arbre de décision
  • Catalogage/catégorisation
  • Collaboration
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Portail libre-service
  • Recherche en texte intégral

Avis les plus utiles sur Zendesk

Excellent customer service solution

Publié le 22/05/2019
Neyda jose M.
Software Developer
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: This software has been really efficient since not only it allows to give a good attention to the client but also it is possible to do a follow-up to the attention agents to know who stands out the most, who are available to take care of the client and this makes that not wait for any client but all are served in the best way possible and you can solve their problems in the shortest time, there is also no way to have a collapse in the channels as there are different channels of attention that can be chosen to suit each client, that is why I think Zendesk is a tool with great potential and can be used in any type of company regardless of the size of it.

Avantages: Zendesk is a customer service software with very relevant features that make me like it, one of them is that it has an extremely friendly interface, since it can be customized which allows it to be easy to use, allows the agent to have information about who the client is, in this way the help process becomes simpler and faster, the client can choose because they want to be served because this software provides different channels as an option being all in real time, besides it offers a highly efficient ticket management efficient since agents can create different notes on the same ticket and even several of them can serve the same client making the process much more efficient and the best thing is that through it you can track users as well as the tickets which is a great advantage since an order is maintained.

Inconvénients: Despite being extremely efficient in terms of providing the most optimal tools to make the customer service process simpler and faster and adjusted to the needs of each client, this software still has some things that should improve as is the case of providing plans that can adjust more to each company since their plans has a fairly high price, also the creation of reports is very efficient but it is not easy to use so it can take more time than expected to complete the same

It's what everybody's doing

Publié le 12/03/2019
Michele R.
Manager
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall, Zendesk makes customer service more efficient. As a manager, I'm able to see my employees satisfaction ratings, how long they spent that day answering emails, how long it takes them in general to answer an email, how long they spent on the phone, etc. Zendesk has been great in streamlining my customer service team while also optimizing the customer's experience.

Avantages: Seems like Zendesk is the go-to for any e-commerce site these days. I wish there was another company that had the same amount of features and functionalities as zendesk does but I haven't found one. The chat widget is easy to implement and I like the option to have the "help" functionality act as a buffer between the customer and chat- we have the customer first try to find the answer to whatever question they have by searching our "help" articles. Then, if they can't find the answer they're looking for there, they can choose to chat with a live agent. This helps our customer service agents get the most out of their time- they're not chatting answering obvious questions that can be found all over our website (for the most part..).

Inconvénients: What I like least about Zendesk is the automated "your ticket is open" and "your ticket is closed" functionality. This confuses customers a lot. We will close a ticket (email chain) and then zendesk automatically sends out to the customer a separate email that says "hour request is now closed." This really confuses customers- especially older ones. They'll send us a separate email saying "what request? what is closed" and we have to explain it to them, and then close the ticket again, thus sending the same "your request is now closed" email to them. Sometimes it's an endless circle.

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