Description de Customer.io

Plateforme d'e-mail marketing conçue pour les entreprises et qui permet d'envoyer des notifications push, e-mails transactionnels, messages marketing, etc.

Qui utilise Customer.io ?

Customer.io est utilisé par les entreprises du secteur en ligne axées sur les données qui doivent envoyer des messages personnalisés à grande échelle dans les secteurs suivants : SaaS, B2C, technologies de l'éducation, applications mobiles, marchés web, etc.

Customer.io Logiciel - 1 Customer.io Logiciel - 2 Customer.io Logiciel - 3 Customer.io Logiciel - 4 Customer.io Logiciel - 5

Customer.io ne vous convainc pas tout à fait ?
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Customer.io

4,7 (40)
Customer.io
100,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
92
140
4,2 (40)
4,3 (40)
4,5 (40)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
105
231
4,3 (5 451)
4,2 (5 451)
4,4 (5 451)

Alternatives à Customer.io

HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de contacts
e-mail marketing
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Relevé et historique des chats
SendGrid
Fonctionnalités les mieux notées
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
Simple Mail Transfer Protocol (SMTP)
Segment
Fonctionnalités les mieux notées
Saisie et transfert de données
Segmentation de la clientèle
Suivi de l'engagement
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Gestion de la communication
Tableau de bord d'activités
Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
Automate.io
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des intégrations
Sources de données multiples
Workflow configurable
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Userlist
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Customer.io

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
70%
4
25%
3
5%
Max
Max
Head of Growth (Pays-Bas)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

The perfect platform to set up product-driven email communications with customers at scale

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : What I really like is that we use our own database as the single source of truth, and not the email platform database which is never up to date. With Customer.io we use real-time data from our own platform (B2B SaaS) which helps me as a marketer to always communicate with customer segments in the best possible way. Customer.io provide lots of options to filter based on segments and rules which comes in very handy when you want to create cool workflows. Overall, extremely happy with the platform.

Avantages :

Easy-to-use and intuitive email and marketing automation platform. Especially the ability to send out webhooks makes it very strong.

Inconvénients :

The initial set up requires some help from a developer but if you have that sorted out, it's really easy to use.

Chelsea
Senior Visual Designer (É.-U.)
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

One of the best email marketing tools I've used!

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : I've been using Customer.io for almost two years and couldn't be happier with our experience! It was super easy to transition from our previous email client and integrate and connect with our other software. It's been an important piece of our marketing strategy and has helped us generate upsells and new leads.

Avantages :

I've worked in many email marketing tools over the years and Customer.io is by far the easiest to use for every member on our marketing team! The drag and drop tool has really helped us achieve the same brand look across every email we send - and it's easy enough that even our copywriters can create emails. No designers or developers needed!

Inconvénients :

The only limitation is that I wish the dashboard and interface was a bit more user friendly. I feel like the image library is buried. I feel like there's so many impressive C.io features get hidden. I also wish you set your "Email Settings" in your Team Profile and those settings could be applied to every email instead of manually inputting them each time.

Suzan
Growth Marketeer (Pays-Bas)
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good service, interface somehow difficult and less user friendly than other systems

3,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Good

Avantages :

Great and quick customer service, broadcast function works well

Inconvénients :

The data functions and the somehow difficult interface of campaigns and flow-building

Jeremy
Growth Manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The marketing campaign tool for any startup, scaleup or e-commerce that want a reliable tool to work

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Avantages :

The UI/UX is really great and intuitive. It comes with a lot of features and different channels. It can be used by many different types of people, from not knowing how to code at all, to more advanced users. Enabling complex possibilities.

Inconvénients :

Setting up our dedicated preference center required quite some time and resources. Plus it did break native campaign tracking as well as the native unsubscribe button. But they are coming with a new feature on this side really soon.The second pain is focused on data analysis. There is quite some interesting data point, but it can quickly get tough when you try to extract specific behavior or data point. They know about it and are working also on this big part of the product.

Utilisateur vérifié
Co-Founder and Business Development (Thaïlande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great product

5,0 il y a 7 mois

Avantages :

Customer.io is very catered towards SAAS products like ours. Very easy to integrate our data sources like Segment, and simple to get attributes and events. Perfect for running onboarding campaign or lead nurturing campaign. It's the most simple to use product compared to everything else I've tried. Dashboard is also very fast despite a lot of data. Not clunky at all. This lets me create and send campaigns in a much shorter time.

Inconvénients :

Quite a bit of jargons in the dashboard, which can be a little confusing. It'll be great if there's more explanation on certain features. Easy to overlook some of their outstanding features because they are hidden.