Description de Katabat

Katabat est un des seuls logiciels de recouvrement omnicanal, nativement numériques et constituant une suite complète disponible sur le marché. Il est approuvé par les principaux prêteurs et agences depuis plus de 14 ans. Optimisée par un véritable machine learning, cette plateforme cloud sécurisée et conforme envoie le bon message, sur le bon support, à l'emprunteur approprié et optimise facilement et à moindre coût les recouvrements et l'expérience client.

Qui utilise Katabat ?

L'éditeur offre ses services à toute personne entretenant une relation de prêt à la consommation, y compris les clients des institutions financières et prêteurs alternatifs, des services publics/télécommunications, des commerces de détail et des grandes entreprises.

Où peut-on déployer Katabat ?

Cloud, SaaS, web, Linux (sur site)

À propos de l'éditeur

  • Katabat
  • Situé à Wilmington, É.-U.
  • Fondé en 2005
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • Katabat
  • Situé à Wilmington, É.-U.
  • Fondé en 2005
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)

Pays disponibles

Australie, Canada, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

Katabat en vidéos et en images

Katabat Logiciel - 1
Katabat Logiciel - 2
Katabat Logiciel - 3
Katabat Logiciel - 4
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Comparez le prix du logiciel Katabat avec ses alternatives

Katabat

s/o
Version gratuite
Essai gratuit
N/A
Version gratuite
Essai gratuit
0,03 $US
Version gratuite
Essai gratuit
s/o
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Katabat

  • Alertes/Notifications
  • Automatisation des processus métiers
  • Avis automatisés
  • Base de données de contacts
  • Collecte des paiements
  • Communication multicanal
  • Configuration des workflows
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des clients
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des emprunteurs
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des leads
  • Gestion des transactions
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Portail libre-service
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Suivi de la conformité
  • Tableau de bord d'activités
  • Éditeur graphique de workflow

Alternatives à Katabat

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Avis sur Katabat

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
27%
Syed
Syed
Head of Customer (Australie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Cabinet d'avocats
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Fantastic cost effective solution

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

I have used the Katabat solution in 2 organisations in Australia and found it both times to be a very effective tool for managing both collections and customer lifecycle. The interface is both easy and simple to use as well as backend changes in the system can be done quickly.

Inconvénients :

None that I came across in my time using the software from both my front line staff as well as team management.

Tyler
Senior Manager Long Term Care Claims (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I used the Debt Management platform at a previous employer and was extremely pleased with it all.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : One stop shopping for my collections reps. Instead of searching several out dated platforms, this product allow them to have all the information at their fingertips. Production and overall associate morale increased drastically.

Avantages :

The entire process could not have been smoother. From the writing of the business requirements, testing, training, implementation, on going support, troubleshooting, IT, everything was extremely efficient and effective. The post roll out support was second to none. The Relationship Manager was always available and readily willing to assist in any way, but he was not the only one. Everyone from the President to the trainers made me feel like I was the only customer on the books.

Inconvénients :

The only drawback was one my Company's side. They did not tap into the true potential of the product and all the services they provided.

Tom
SVP - Default (É.-U.)
Services financiers, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Solid, industry leading product

4,0 l’année dernière

Commentaires : Overall very strong partnership and great service from the Katabat team

Avantages :

The strategy and workflow modules enable heightened control and execution of outreach strategies.

Inconvénients :

Alerting and oversight features have been improved since launch

Kelly
SVP, Mortgage Servicing and Default (É.-U.)
Banque, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Detailed requirements gathering, efficient deployment and met business objectives.

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Reduction in loss rates, operational costs, errors. Improvements in customer satisfaction (NPS) and agent ramp time. Better adherence to ops policy and compliance.

Avantages :

Straightforward integration with multiple legacy systems and easy for operators, analysts and agents to learn and ramp up to produce results. Powerful strategy engine that works across the customer life cycle. As a top 20 mortgage lender/servicer, compliance was an important factor in our decision to purchase and the platform delivered on each challenging requirement we presented.

Inconvénients :

Not necessarily a bad thing, but the platform is incredibly powerful. This means strategists and operators need to challenge themselves to not just do what they always done. The power of the platform is using it to also test new ideas.

Chris
Sr. Manager of Business Management (Canada)
Banque, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Empowering clients through effective and agile solutions

5,0 l’année dernière

Commentaires : The software is highly adaptable and end user friendly. Easy integration with up/down stream systems. Strategy Engine is superb. The Katabat team are professional, solution and client oriented, and great people.

Avantages :

Easy use yet effective strategy engine. Infinite Workflow Management capabilities. Comforting and flexible governance controls. Best in class product support and initiative delivery team.

Inconvénients :

Adaptability to changing accessibility WCAG standards.