Pour qui ?

Businesses and industries that we deliver the most power to: Appliance Repair, Plumbing, Contractors, Electricians, Garage Door Services, Gutter Services, Handyman, Movers, HVAC, etc.

Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 27,00 $US/mois
  • Prix 14-DAY FREE TRIAL
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • FlowX
  • http://schedulingsuiteapps.com
  • Fondé en 2017

En savoir plus sur Scheduling Suite

Main Features: job management, invoicing & online payments, analytics & marketing, customer tracking, incredibly fast experience, helpful modules, professional support, always up to date, constant improvements, inventory & orders and smart analytics module.

Businesses and industries that we deliver the most power to: Appliance Repair, Heating & Air Conditioning/HVAC, Plumbing, Home Cleaning, Landscaping, Electricians, Handyman, Movers, Garage Door Services, Home Inspectors, and many others.

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Scheduling Suite - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Facturation
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Portail libre-service
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi des tâches
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Paiements en ligne
  • Planification automatisée
  • Planification des groupes
  • Rappels de rendez-vous
  • Rendez-vous récurrents
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation du calendrier
  • CRM
  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des devis
  • Gestion des documents
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Génération d'offres
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services
  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Expédition
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Pointeuse
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Alertes/Notifications
  • Emplacements multiples
  • Gestion des réservations de chambres
  • Planification automatisée
  • Planification des cours
  • Planification des groupes
  • Planification des installations
  • Planification des rendez-vous
  • Planification des ressources
  • Planification du personnel
  • Planification en temps réel
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Paiements mobiles
  • Signature électronique
  • Suivi du temps
  • Traitement des paiements
  • Base de données de sous-traitants
  • Compétences
  • Gestion des tâches
  • Suivi des assurances
  • Suivi des heures de travail
  • Suivi des licences
  • Suivi des permis
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Commerce et industrie
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Planification
  • Signature électronique
  • Suivi du temps

Avis les plus utiles sur Scheduling Suite

Switched to Scheduling Suite from another software because of load time and better experience.

Publié le 20/07/2018
Emil M.
Owner
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Save me money. Immediate support. Support different companies in one user account .

Avantages: The app I used before was good enough for my appliance repair business. It got slow though and sometimes it could take long seconds to open a page. Once I tried Scheduling Suite it seemed unbelievably fast. My entire team is happy and like the app. I also use their analytics module, which I found to be quite interesting. It helped me a lot to see what job and how many come from the new location I recently opened. Highly recommend to appliance repair business specifically.

Inconvénients: Nothing. Software is working as expected.

Great fast app that I mostly use on my phone

Publié le 13/07/2018
Victoria E.
HairStylist
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: All of my contacts, appointments, and payments are well organized and can be accessed from anywhere and from any device.

Avantages: The app is fast and very easy to understand and use. It features everything I need for my day to day use. I keep all of my clients and invoices and I use their addon to calculate my income, which gives me transparency on what my true income is. Additionally, support has been great and I found a way to manage the app the way it is super helpful. Great experience overall.

Inconvénients: It wasn't specifically designed for my category - beauty, but I found lots of workarounds and found the app be kind of flexible to meet needs out of this app scope.

Great app. They can do custom development. Great app. They can do custom development. Great app!!

Publié le 18/07/2018
Erast B.
Part Owner
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Scheduling simplified!

Avantages: I was referred to this app by my friend to organize day to day operations in my roofing company. Great and fast app so far, no concerns. Working with their development team to add more functionality to meet my personal needs. I liked how they did a good job to personalize it as an appliance repair application, so came up with my own suggestions to make it a very roofing software with custom features. It was awesome to know that they can do some custom development on top of what they already have.

Inconvénients: No concerns so far, I love the application and I'm planning to continue using it in the near future.

Found it very useful fo appliance repair business

Publié le 14/07/2018
Fyodor M.
Founder
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Well, it was designed for appliance repair business at the beginning. This app has something that none of other apps would ever have, I believe. I can specify appliances, brands, build a list of parts that needed to be ordered once I stop in an appliance store. It gives an ability to attach parts and orders to each job. It is simply perfect!

Inconvénients: I use this tool each day and still did not notice any major cons so far. The buttom line - its worth trying.

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