Pour qui ?

From solo lawyers looking for their first CRM to 100+ person criminal defense practices, Shape is customizable no matter your firm size or practice area.

Notes moyennes

12 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 79,00 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Shape Software
  • https://www.setshape.com
  • Fondé en 2007

En savoir plus sur Shape Software

Shape CRM helps you manage your business on one easy to use platform. Shape's cloud-based software offers dozens of tools designed to manage and automate your online marketing and promotions via email and SMS, capture and service leads from online sources, organize sales pipelines, nurture prospects and customers, create and send professional online documents, accept online payments, run custom reporting, and automate everyday admin tasks. Shape is the most flexible CRM ever!

Shape Software - Fonctionnalités

  • Alertes sur les biens
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des leads
  • Mise en correspondance des clients et des biens
  • Segmentation
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • e-mail marketing
  • Alertes de date critique
  • Analyse des flux de trésorerie
  • CRM
  • Fonctions pour courtiers
  • Fonctions pour gestionnaires immobiliers
  • Fonctions pour investisseurs
  • Fonctions pour évaluateurs
  • Gestion des marques
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des transactions
  • Planification stratégique
  • Base de données de propriétaires
  • Base de données des locataires
  • Biens commerciaux
  • Calcul des pénalités de retard
  • Facturation
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de site web
  • Gestion des assurances
  • Gestion des contacts
  • Gestion des frais
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion locative
  • Portail des locataires
  • Portail des propriétaires
  • Propriétés résidentielles
  • Suivi des locations
  • Suivi des logements inoccupés
  • Traitement des paiements
  • Vérification de crédit
  • CRM
  • Comptabilité de fiducie
  • Facturation
  • Gestion de cas juridiques
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des conflits
  • Gestion des contrats
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des tâches
  • Portail client
  • Suivi du temps
  • Candidature en ligne
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Piste d'audit
  • Signature électronique
  • Traitement des prêts
  • Gestion de site web
  • Gestion des biens
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des leads
  • Gestion des listings
  • Mise en correspondance des clients et des biens
  • e-mail marketing
  • Applications électroniques
  • Base de données de clients
  • Calendrier d'amortissement
  • Création de prêt
  • Documents de clôture
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des refinancements
  • Hypothèques commerciales
  • Hypothèques résidentielles
  • Préqualification
  • Prêts gouvernementaux
  • Relevés clients
  • Services de prêts
  • Évaluation de crédit

Produits suggérés

Avis les plus utiles sur Shape Software

Shape Software CRM

Publié le 03/01/2019
Jenna A.
Hiring Manager
Ressources humaines, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Shape Software is our most valuable business tool. Forget about complex and expensive CRM tools, Shape is the first software system that actually make the salesman's job easy. In addition, Shape's development team is always rolling out new and improved features on a regular basis, which makes me feel confident that they take pride in keeping up with current technology.

Avantages: Shape Software is intuitive, organized, customizable, and great for any sized company. It's been our most valuable tool in helping to streamline our processes. Your are able to test out all of the features of Shape for 14 days free with their trial to get a better feel for how it works. Shape is very reasonably priced and comes with all the CRM necessities to run most businesses.

Inconvénients: Sometimes when you add or change information, you have to refresh in order to show the changes. Another function that I'd like to see added in future releases is batch de-duplication.

Amazing Software

Publié le 28/12/2018
Patricia D.
project manager
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: A customized and centralized tool for organizing our customers and tracking our performance that can be accessed anywhere.

Avantages: Shape Software has been the most valuable tool for our business in tracking prospects and customers, following up, communicating, and nurturing relationships after their project has been wrapped up. We've found that it was an easy to adopt and use because of the intuitive layout and workflows. Shape's customer service and expertise in helping us get our custom software up and running really helped us to tailor the platform to our needs.

Inconvénients: I really don't have a lot of bad experience with Shape Software. Maybe one thing they can improve on is the ability to add fields yourself within the software. Right now, you need to call to have fields added, which has been an easy solution, but it would be nice to be able to do it myself.

This is the best CRM a mortgage company can use! And competitively priced too!

Publié le 07/01/2019
Jedd L.
Branch Manager
Services financiers, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great customer service! They were very quick to help when I had questions or needed any assistance.

Avantages: I was able to work with the team at Shape to custom tailor it to fit my company's needs exactly!

Inconvénients: There really wasn't any draw backs... I just wish I found them before I made my previous commitment to the CRM company I was using, I could have been saving money and had access to a superior software a lot sooner.

We are using Setshape CRM for our company and is helps a lot mainly for recuriting services.

Publié le 07/05/2018
Natasha J.
Account Manager
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: for account manager very easy to track with leads and keep up with sales pipline and report generation

Avantages: Setshape's many features are very user friendly, one I liked/used a lot is the simplified email marketing that connects to outlook or gmail and lead priotization reports that helps to focus on the possible oppurtunites to make better decisions, Online intake form builder that really helpful that links to our software and the details are exported to our database.

Inconvénients: Since we been using bulk email marketing, the additional charge/email sent and esignature seems to be extra unnecessary spending. For the pricing they charge as monthly fee these features can easily included without additional charge.

Amazing customer support

Publié le 31/12/2018
Utilisateur vérifié
Veterinary Technician
Vétérinaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Our executive was very detailed and got exactly what I needed.

Avantages: I worked with the executive to build a custom system and I love it. It’s working out extremely well.

Inconvénients: I don’t have any complains.

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