15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Any.do

Solution de gestion de tâches qui permet aux entreprises de toutes tailles de planifier des tâches, suivre les progrès et plus encore.

Qui utilise Any.do ?

Solution de gestion de tâches qui permet aux entreprises de toutes tailles d'attribuer des tâches, de suivre les progrès, de créer des listes de tâches, etc.

Any.do Logiciel - 1

Any.do ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Any.do

Any.do

4,4 (169)
5,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
22
Intégrations introuvables
4,5 (169)
4,2 (169)
4,2 (169)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
10,99 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
235
92
4,4 (12 406)
4,4 (12 406)
4,3 (12 406)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Any.do

Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des délais
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
GoTo Meeting
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Google Keep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des notes
Liste de tâches (to-do list)
Recherche/Filtre
Microsoft To Do
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Modification et mise à jour des tâches
Programmation des tâches
Evernote Teams
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des notes
Gestion des tâches
Notes et commentaires
Notion
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Modification et mise à jour des tâches
Planification et programmation de projets
Slack
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Outils de collaboration
Todoist
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Modification et mise à jour des tâches
Programmation des tâches
OmniFocus
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Programmation des tâches
Étiquetage des tâches

Avis sur Any.do

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
57%
4
32%
3
9%
1
2%
Sam
Sam
Consultant
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recherche, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best task manager with beautiful clean interface

5,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Maisarah
Maisarah
Brand Manager (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Reminder for my schedule task

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I really like to use Any.do as my main organizer to keep up with all my schedule task and event that are assign for me. Its sleek and minimal design let me focus on task on hand and not distracted from too cluttered dashboard design that other software do.

Avantages :

Any.do is really impactful for me in managing my list of daily task that i need to complete. All the tasks can be categorized into my personal task or my work task, and separate it into specific folder so it won't mix and induce confusion. Adding other media like picture and audio help me to be more accurate on the task details.

Inconvénients :

I would love to have a integration with my Microsoft calendar as it is my main calendar that i use in my desktop computer. It will help me to organized my time and event in my calendar easier as i only need to check it from one application.

Maisarah
Maisarah
Marketing Executive (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Work great managing daily to-do list

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Any.do dashboard interface is the best, as it keep a minimalist design and not filling it with to much unnecessary design. Installing it to my phone will let me to set the reminder to send a push-up notifications for the reminder that i has set on the computer. It also can be integrated with my google calendar and all my reminder can be manageable in one place.

Avantages :

Planning and managing my daily schedule and to-do list is the best with this software. Adding and new task or reminder to the list just need a single click, and i can choose the task priorities or add time reminder to it. It really help me plan my day and making sure i am not forgetting anything important for that day.

Inconvénients :

I have issue with the customer service, as the response time is too long and no option for a quick chat with the customer service team. I need to wait for a few days, if not week for them to contacting me back regarding to my email. Apart of that, the software is working very well and has help me with my daily work.

Anastasios
Data Science Manager (Australie)
Enseignement supérieur, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great task management app

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Overall, Any.do is one of the best task management apps I have used so far.

Avantages :

Any.do is easy to use and setup. It includes all the functionality that you expect from a task management app that you want to use either for personal tasks or team work. Setting it up and integrating with Google calendar and some other tools was straight forward without any issues.

Inconvénients :

Free version is limited however still useful for personal tasks. Integration with some apps might be a bit challenging but not hard.

Audrey
Owner/operator (Canada)
Comptabilité, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A good checklist

1,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall it was okay and I used it more of a checklist for daily tasks. But when I was busy I wasn't drawn to check it. It's still on my phone and my usage is now more as a personal checklist and no longer for business.

Avantages :

Great checklist and can sync with your calendar.

Inconvénients :

It wasn't engaging to interact with. I like that you can cross off tasks, but I don't like how they stay on the list until you delete them never to be seen again. There might be a secrete deleted or completed task folder I'm unaware of, or is not accessible from my cell phone app.

Alison
Copywriting (R.-U.)
Rédaction et correction, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great task management

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Very easy to use. Scheduling is easy and notifications can be easily set up and changed.

Avantages :

Anydo is easy to use. Notifications are easy to set up and make sure I don't miss anything. It has drag and drop for easy switching.

Inconvénients :

There is nothing not to like about Anydo.