Pour qui ?

Travailleurs indépendants et petites entreprises. La solution Solna est actuellement optimisée au Royaume-Uni, mais une version internationale est prévue prochainement.

Notes moyennes

10 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.9 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.2 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Solna
  • https://solna.io
  • Fondé en 2017

En savoir plus sur Solna

Solna est l'outil de facturation gratuit pour les entreprises plus intelligentes. Première plateforme de ce type à être alimentée par des données de notation de crédit, Solna accélère le processus de paiement, en vous donnant plus de confiance dans votre flux de trésorerie. Grâce aux données de crédit à effet de levier, superposées sur la fonctionnalité de facturation de la plateforme, les utilisateurs bénéficient d'un aperçu plus clair de la santé financière de leurs clients. Le contrôle de crédit automatisé lance des rappels pour les factures impayées, ce qui permet de vous libérer (en vous épargnant des conversations maladroites) et de vous concentrer sur la croissance de vos activités.

Solna - Fonctionnalités

  • Base de données de contacts
  • Calculateur d'impôts
  • Facturation des dépenses imprévues
  • Facturation des projets
  • Facturation en ligne
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Facturation à l'heure
  • Factures personnalisables
  • Gestion des demandes de paiement
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Portail de facturation
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Traitement des paiements

Avis les plus utiles sur Solna

Very Promising, Great Free Features! Pleasing Application To Use and Includes Free Reminders!

Publié le 21/06/2018
Jeffery S.
Owner
Biotechnologie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Automatically sent invoices so I am able to focus on getting new clients, great looking invoices and more piece of mind.

Avantages: The best part about the software is the fact that there is full functionality with the free package. With that said, there is a great amount of free functionality! I like all of the great invoice designs and the ability to change the color, font and the email template! It also includes recurring payments and reminders at no charge. The website is very user friendly, fast and responsive and a pleasure to use. Payments via stripe are great and very convenient as well. You can keep track of your products and customers in the same application!

Inconvénients: There is no PayPal or Square integration. The software is based and recommended currently only for the UK so the credit information couldn't be tested for me, but it would be very valuable to have!

A great experience

Publié le 25/06/2018
Utilisateur vérifié
Head of Inbound Marketing
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Love the interface, the reporting, the way the invoices look and the fact that I can automate my invoice reminders, feature which removes any sort of chasing on my part.
The credit score check comes in quite handy as well as I check that before taking on any new client.

Inconvénients: No cons on my side! I just love how Solna changed the way I used to perceive invoicing and bookkeeping as a whole.

Excellent, modern, usable, visually appealing piece of software for invoicing, with one drawback.

Publié le 21/06/2018
Gareth D.
Director of Search Marketing & Head of Growth
Sécurité publique
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: The ease of use, speed, usability, and visual appeal. It's modern and sleek. I can get an invoice set up in minutes and get it sent out with ease.

Inconvénients: It's really badly let down by the lack of multiple currency support. I mean, that's huge, really. I'm considering switching to FreeAgent because of this.

Solna is really easy to use and does the invoice chasing for you

Publié le 21/06/2018
Samantha M.
Business Owner
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Very easy to use, set up and implement

Avantages: It's very easy to use and set up. I like how it integrates with card payments so customers can have options of how to pay. I also like the automated reminders as this is often an awkward task for small businesses but the automation takes care of that

Inconvénients: It currently only integrates to Stripe, which is great but it would be amazing if it integrated to GoCardless. Also with accounting systems so it saves having to process the information twice to your accounts

Makes your business run easier, great product

Publié le 24/06/2018
Yosyf P.
Customer and Sales Advisor
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It helps my business grow so I definitely recommend it to anyone who opened a company and wants to track and control all his receipts

Avantages: I can check and control all the receipts in my company, after few month can see how is your company doing . Great design and enough functionality for any business. Great start for any size of company

Inconvénients: As a new user you might need some time and patience to use to this software but in a future will save you a lot of time, money and handle any tasks

Lire d'autres avis