Qui utilise Solna ?

Travailleurs indépendants et petites entreprises. La solution Solna est actuellement optimisée au Royaume-Uni, mais une version internationale est prévue prochainement.

Description de Solna

Solna est l'outil de facturation gratuit pour les entreprises plus intelligentes. Première plateforme de ce type à être alimentée par des données de notation de crédit, Solna accélère le processus de paiement, en vous donnant plus de confiance dans votre flux de trésorerie. Grâce aux données de crédit à effet de levier, superposées sur la fonctionnalité de facturation de la plateforme, les utilisateurs bénéficient d'un aperçu plus clair de la santé financière de leurs clients. Le contrôle de crédit automatisé lance des rappels pour les factures impayées, ce qui permet de vous libérer (en vous épargnant des conversations maladroites) et de vous concentrer sur la croissance de vos activités.

Informations sur Solna

Solna

https://solna.io

Fondé en 2017

Prix de Solna

Solna est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Solna - Fonctionnalités

Logiciels de facturation
Base de données de contacts
Calculateur d'impôts
Facturation des dépenses imprévues
Facturation des projets
Facturation en ligne
Facturation récurrente et des abonnements
Facturation à l'heure
Factures personnalisables
Gestion des demandes de paiement
Paiements en ligne
Paiements mobiles
Portail de facturation
Prise en charge de plusieurs devises
Traitement des paiements

Avis sur Solna

Afficher 5 avis sur 10

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,9/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
5/5
Gareth D.
Director of Search Marketing & Head of Growth
Sécurité publique
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/06/2018

"Excellent, modern, usable, visually appealing piece of software for invoicing, with one drawback."

Avantages: The ease of use, speed, usability, and visual appeal. It's modern and sleek. I can get an invoice set up in minutes and get it sent out with ease.

Inconvénients: It's really badly let down by the lack of multiple currency support. I mean, that's huge, really. I'm considering switching to FreeAgent because of this.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/06/2018
Utilisateur vérifié
Head of Inbound Marketing
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/06/2018

"A great experience"

Avantages: Love the interface, the reporting, the way the invoices look and the fact that I can automate my invoice reminders, feature which removes any sort of chasing on my part.
The credit score check comes in quite handy as well as I check that before taking on any new client.

Inconvénients: No cons on my side! I just love how Solna changed the way I used to perceive invoicing and bookkeeping as a whole.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/06/2018
Jeffery S.
Owner
Biotechnologie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/06/2018

"Very Promising, Great Free Features! Pleasing Application To Use and Includes Free Reminders!"

Commentaires: Automatically sent invoices so I am able to focus on getting new clients, great looking invoices and more piece of mind.

Avantages: The best part about the software is the fact that there is full functionality with the free package. With that said, there is a great amount of free functionality! I like all of the great invoice designs and the ability to change the color, font and the email template! It also includes recurring payments and reminders at no charge. The website is very user friendly, fast and responsive and a pleasure to use. Payments via stripe are great and very convenient as well. You can keep track of your products and customers in the same application!

Inconvénients: There is no PayPal or Square integration. The software is based and recommended currently only for the UK so the credit information couldn't be tested for me, but it would be very valuable to have!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/06/2018
Samantha M.
Business Owner
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/06/2018

"Solna is really easy to use and does the invoice chasing for you"

Commentaires: Very easy to use, set up and implement

Avantages: It's very easy to use and set up. I like how it integrates with card payments so customers can have options of how to pay. I also like the automated reminders as this is often an awkward task for small businesses but the automation takes care of that

Inconvénients: It currently only integrates to Stripe, which is great but it would be amazing if it integrated to GoCardless. Also with accounting systems so it saves having to process the information twice to your accounts

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/06/2018
Yosyf P.
Customer and Sales Advisor
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/06/2018

"Makes your business run easier, great product"

Commentaires: It helps my business grow so I definitely recommend it to anyone who opened a company and wants to track and control all his receipts

Avantages: I can check and control all the receipts in my company, after few month can see how is your company doing . Great design and enough functionality for any business. Great start for any size of company

Inconvénients: As a new user you might need some time and patience to use to this software but in a future will save you a lot of time, money and handle any tasks

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/06/2018