Description de Spendgo

Spendgo est une plateforme intégrée de fidélisation et de marketing qui permet aux entreprises de toutes tailles d'automatiser et de gérer des campagnes afin de créer une expérience client unifiée pour ses 12 millions d'utilisateurs en connectant des plateformes de point de vente et d'e-commerce à des solutions tierces. Spendgo fournit des données comportementales qui permettent aux entreprises d'interagir plus efficacement avec leurs clients. Avec Spendgo, vous pouvez communiquer avec vos clients en magasin, en ligne ou via mobile.

Qui utilise Spendgo ?

Spendgo est idéal pour tous les types et toutes les envergures d'entreprises. L'éditeur travaille avec 1 000 chaînes de magasins alimentaires ainsi qu'avec votre magasin de vélos local.

Vidéo de Spendgo Spendgo Logiciel - 1 Spendgo Logiciel - 2 Spendgo Logiciel - 3

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Spendgo

4,7 (13)
Spendgo
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
133
Intégrations introuvables
5,0 (13)
4,6 (13)
4,5 (13)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
59,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
123
11
4,5 (53)
4,3 (53)
4,7 (53)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à Spendgo

Sponsors
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Avis sur Spendgo

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
5,0
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
92%
1
8%
Bradley
Bradley
Web Programmer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Restaurants, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Spendo Is The Way To Go!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : A++ Experience. The team is very hands on. Compared to other vendors I deal with Spendgo's willingness to go above and beyond the call of duty is second to none. Their technical expertise and customer support is top notch. We love them. They also have multiple options for loyalty integration and if they don't have a solution they are always willing to at the very least exploring building one. We appreciate all that they do for us.

Avantages :

API Capabilities, Intuitive Admin Dashboard, In Store Ease of Use, Great Support

Inconvénients :

No complaints at this time. The software works as we expect.

Brandon
Sr. Loyalty Marketing Manager (É.-U.)
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

spendgo review

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Spendgo is able to be installed on a variety of different POS vendors and will actively work with a variety of our vendors ensure integrate their API across platforms. Spendgo actively provides business suggestions to help us take full advantage of the loyalty program. They are responsive to issues and are a true partner, not just another vendor.

Avantages :

Spendgo is extremely flexible and can be built to meet a number of different loyalty situations. I like that there can be a user facing display, which helps drive guest participation even if store employees are not pushing the program.

Inconvénients :

When we first started with Spendgo there were some missing features in their backend. However, they worked hard to build this portion of their product out and have most of the missing parts on their roadmap, if not already implemented.

Joshua
Franchisee (É.-U.)
Restaurants, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

We have had Spendgo for 3 months and cannot get reporting on how it is working

1,0 il y a 4 ans

Commentaires : So far I have received no benefit.

Avantages :

Easy for the customer to use and input their information. Attractive platform that the equipment sits on.

Inconvénients :

No visibility to if it is driving customer loyalty. The reporting features are not available for franchisees.

Ben
Director of Marketing (Canada)
Hôtellerie, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Expertise, Experience and Flexibility

5,0 l’année dernière

Commentaires : Spendgo offers a best-in-class omnichannel guest loyalty experience, while being integrated with the solutions we needed to support our diverse multi-brand portfolio of physical locations and ecommerce businesses. We know we’re in great hands with some of the most experienced experts and partners in the loyalty space. They truly want us to be successful with our loyalty program. SpendGo has direct experience in hospitality which is demonstrated through their empathy in our sensitivity to provide great customer experiences across all of our touch-points.

Avantages :

The Spendgo team really took care of us and worked to find solutions across our diverse portfolio of public houses, cocktail clubs and barbershops that deploy a range of POS, e-commerce, online ordering and pay-at-the-table solutions. We’re enabling Spendgo across four business units, representing 19 unique brands with a single loyalty program to ultimately provide the omnichannel loyalty experience we are looking for. I liked how well they were able to support us through the integrations, even when we encountered challenges due to incompatibility from some of the other vendors, Spendgo came through with creative solutions and made enhancements where needed. Beyond the technology and platform, the expertise and support from Spendgo that helped us mold our loyalty experience into a customer-first experience was something we didn’t know we needed and has now given us confidence in our loyalty experience for our customers and guests.

Inconvénients :

Had some initial compatibility issues with one of our 3rd party apps within Shopify, but the Spendgo team found a way to work around it to resolve.

Anne
Loyalty Marketing Manager (É.-U.)
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Awesome Loyalty Rewards CRM software!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Everything is so customizable and easy to use. We have seen a very noticeable lift in sales and visits to all of our locations because of Spendgo.

Avantages :

> Data visualization in the dashboard > Amount of data captured > Ability to target specific segments > Dynamic segmentation > Ability to integrate with email providers > Customization options

Inconvénients :

There's not a whole lot that I dislike, because they literally add anything I've ever needed added. They are really the best to work with!