Description de Bloomreach

Bloomreach est l'un des meilleurs clouds d'expérience commerciale au monde, en permettant aux marques de proposer des parcours clients personnalisés si fluides qu'ils donnent l'impression d'être magiques. La solution propose une suite de produits qui permettent une véritable personnalisation et la croissance e-commerce, notamment : Discovery, qui propose des fonctions de recherche et de merchandising optimisées par IA (intelligence artificielle) ; Content, qui offre un CMS (Content Management System) sans interface ; et Engagement, qui fournit des solutions CDP (Customer Data Platform) et de marketing automation de premier plan.

Qui utilise Bloomreach ?

Un système de distribution de contenu multicanal qui aide les entreprises e-commerce dans les secteurs du commerce de détail, de la fabrication, de la distribution, de l'hôtellerie et des transports, entre autres, à créer, gérer, partager et modifier du contenu.

Bloomreach Logiciel - 1
Bloomreach Logiciel - 2
Bloomreach Logiciel - 3
Bloomreach Logiciel - 4
Bloomreach Logiciel - 5

Bloomreach ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Bloomreach

Bloomreach

4,7 (37)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
321
54
4,3 (37)
4,5 (37)
4,7 (37)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
480
34
4,5 (3 773)
4,3 (3 773)
4,5 (3 773)

Alternatives à Bloomreach

monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion du pipeline de ventes
Liste de tâches (to-do list)
Salesforce Marketing Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des campagnes e-mail
Rapports et analyses
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des flux de travail
Paiements en ligne
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Traitement des paiements
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
ActiveDEMAND
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des e-mails
Gestion des leads
Synerise
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des listes
Tests A/B

Avis sur Bloomreach

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
78%
4
14%
3
5%
2
3%
Branislav
Branislav
Partner ()
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Exponea

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : With Exponea we are able to introduce to our customer their each individual consumer with its unique digital behavior, explore the real performance of Marketing Campaigns investments and use Automation to understand and drive unexplored sales potential. Using various analytical functions (segmentation, attribution, funnels and retention analysis) we are able to understand "what is happening in real time" and what needs to be done trough communication channels (SMS, email, layers…) to improve the sales performance for our customer.

Martin
Martin
Online Marketing Manager (Tchéquie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Finally a CDP without a rival | Excelent.

5,0 la semaine dernière Nouveau

Avantages :

Bloomreach is able to do almost everything what we need in our CDP system. His competitors are very complicated to set up and to operate without knowledge. We are also able to use Bloomreach throughout company from call centrum to our board management. As for data collecting/reporting or for better customer care. There is big advantage that we can also use it for marketing. Incredible tool and easy to operate.

Inconvénients :

I would like to know more about specific roadmap. If I miss something on the platform, I would like to suggest change and be informed if this change would be implemented within roadmap in next app release. But it is minority according to the fact what could Bloomreach do for us in case of SaaS.

Kristin
Content Coordinator (É.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

I am a user who works in Hippo daily.

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

I enjoy the ease of use that Hippo offers. Prior to my current position I had never used a CMS before and I picked up Hippo within a week. I also appreciate the dedicated customer service that we have received so far.

Inconvénients :

We are currently using Hippo 10 and we have a constant problem with the CMS freezing. In addition, this version of the program seems pretty limited in terms of templates.

Jack
CRM Manager (R.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Bloomreach - a fantastic CRM tool that'll improve your marketing comms strategey

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Very positive experience with the tool, it has allowed us to serve the right message to the right user at the right time through the automations tool. It has also opened up alternative channels which previously required our engineering team to build - such as in-app messages and web pop ups.

Avantages :

The automation system allows you to quickly and visibility build complicated automations quickly.

Inconvénients :

There can be a steep learning curve when first using the tool, there is a very helpful help centre however sometimes the answers to issues aren't clear or easy to find.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Incredibly powerful software, great design, great support

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

It is an incredibly well-designed and well-featured software. The scenario builder concept is brilliant and much of the user interfaces were accessible and not terribly daunting despite how feature-rich the software is. Their support team and account managers who we worked with were all fabulous, responsive, and knowledgable.

Inconvénients :

Exponea is constantly developing and growing, which is great, but a con that comes with that is that some of the newer features would have kinks that needed to be worked out. However, they are always responsive to troubleshooting and putting in updates when needed. Just part of the territory of being on the cutting edge.