Pour qui ?

Travailleurs mobiles et de terrain, leur permettant d'être connectés, productifs et informés lors de leurs déplacements.

Notes moyennes

18 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.6 / 5
  • Service client 4.6 / 5
  • Fonctionnalités 4.6 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.6 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 1,00 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne
    Aucune

Informations sur l'éditeur

  • Super Smashing
  • https://joinblink.com
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Blink

Solution de portail et application pour les employés moderne, avec un flux personnalisé pour les communications internes, les vidéos, la formation, le partage et les notifications. Blink est idéal pour les équipes mobiles et les employés de première ligne, leur permettant de se connecter, d'être informés et productifs en déplacement. Si vous cherchez un meilleur moyen d'atteindre vos collègues, où qu'ils soient, avec des actualités, des vidéos, des publications, des sondages pertinents et même des notifications d'application, des réservations de vacances, des formulaires de retour au travail. Blink est l'application ultime pour les employés.

Blink - Fonctionnalités

  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Conférences audio et vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des newsletters
  • Partage des fichiers
  • Répertoire d'employés
  • Benchmarking
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Reconnaissance des employés
  • Sondages d'opinion
  • Chat et messagerie
  • Conférences vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fils de discussion
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des tâches
  • Notifications push
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Galerie de photos
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des newsletters
  • Partage social
  • Répertoire d'employés
  • Téléphonie
  • Accès mobile
  • Chat et messagerie
  • Collaboration entre plusieurs utilisateurs
  • Conférences audio et vidéo
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des fax
  • Messagerie vocale
  • Partage des fichiers
  • Routage des appels
  • Chat et messagerie
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Partage des fichiers
  • Répertoire d'employés
  • Discussions et forums
  • Gestion de contenu
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des groupes
  • Gestion des médias sociaux
  • Gestion des événements
  • Idéation et production participative
  • Modération de contenu
  • Répertoire de membres
  • Chat en temps réel
  • Collaboration
  • Gestion de contenu
  • Gestion des documents
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Blogs
  • Discussions et forums
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des stratégies
  • Recherche
  • Wiki
  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches

Avis les plus utiles sur Blink

We use Blink as our main communication tool as we are split between two office or on customer site.

Publié le 20/03/2018
Peter H.
Managing Director
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: After several false starts with other applications, the team quickly adopted Blink. Within two weeks we had rolled out Blink as the tool of choice. We are distributed over two offices and/or on customer site - so having a central messaging tool that everyone uses is great. New joiners find it easy to learn/use. We have some company-wide channels, individual team channels, lots of ad hoc groups, and then normal direct messaging. Due to the ease of use we use it regularly to bring small/ad hoc project teams together in order to share documentation and messaging. The fact that there is a desktop app, a web app, an iOS app and Android app means Blink can be used where ever you are. We like the lightning-quick search, have linked it to both Jira and Office 365, and have plans to extend it with an in-house Bot. New features are released on a regular basis and if we have any questions then we have found the support to be very quick and helpful.

Inconvénients: The main limitation is that we still need to use a separate application for screen sharing and voice calls. It would be nice if this feature was added. However, we would rather use Blink for messaging and sharing than go to product that was a unified platform but a poorer experience. For that reason we still currently use Skype for Business for voice and screen sharing but have chosen not to use Microsoft Teams for colloboration as we think Blink is a far better experience.

Alternative Intranet

Publié le 20/05/2019
Katherine B.
Director
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We're still playing around with the features but so far after less than a month we are happy with what we are working with.

Avantages: - free for up to 20 users
- great alternative to a company intranet / communication portal for the micro businesses who want to share their management system documentation with field staff and don't want to fork out expensive licences with Microsoft for similar products like yammer / SharePoint.
- if you are IT savvy and know how to build microapps feature will draw your attention.
- Can download on android and iOS devices
- Has a desktop app for windows and iOS devices

Inconvénients: - you have to purchase the premier package at a monthly cost per user to do branding. It would be good if there was a fixed fee per month for up to 10 users for the small companies e.g. £20 plus VAT.

Just Awesome.

Publié le 14/03/2018
Richard G.
Director
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Helps build teams, gives me a great way to communicate and collaborate.

Avantages: It's all the small stuff this does apart from being a great messaging app, naturally builds culture within teams and the business. Gives my people the ability to reach out at any time on any device to ask questions and to be helped. Our EPG is linked (via API) and it's a great way to get good automated snap shots awhile on the move... even alerts. We get the ability to message all our people at once in emergency situations (came in handy when the beast from the east arrived)

Inconvénients: It's quite fresh but still packed with features, the development cycle is really agile. When we have an issue its usually fixed within a couple of days to a week. We hit a couple of bugs in the early days but we were supported and kept up to date on progress.

Incredible

Publié le 15/03/2018
Loic M.
Barista
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: This is more than just a messaging app, a great one at that, It enables teams of staff to interact and collaborate with each other enabling a variety of benefits to arise. Some of these benefits include a growth in culture amongst teams and the business, the ability to contact others regardless of time, location or device and the simple yet effective layout of the App has made it more appealing and enjoyable to use. The App allows people to contact all teams during emergency situations. This proves effective during unprecedented events such as the recent 'Beast from the East'. Mostly we like the ceiling of the product. Many products in their early days are plagued with bugs and developmental issues, however, this software has had very few, this is a huge positive as this is rarely the case for new software, this puts the software in a league of its own.

Blink is really awesome!

Publié le 20/03/2018
Helen W.
Account Manager
Réseaux informatiques, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Blink provides me with an excellent way of communicating with colleagues and getting company updates out to the wider business. I find it better than email as it has a more natural flow and much more efficient as you can create multiple relevant chats and groups for all your requirements. Notifications are great and it intergrates with all my other apps.

Inconvénients: I'm looking forward to the getting an update to enable messages to be sent after being offline, this would enable
Me to use offline and keep up to date with chats.

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