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à choisir le meilleur logiciel

Description de Amplifi.io

DAM (Digital Asset Management) avancé conçu pour les fabricants et les marques de produits. Automatisez, organisez, gérez et distribuez de vastes collections d'images, de vidéos, de documents et même d'informations produit. Accélérez le développement de vos collaborateurs, partenaires et programmes. Déployez un hub web épuré avec recherche d'actifs prédictive et groupée, kits de marketing produit, IA (intelligence artificielle), automatisation et outils d'activation des ventes. Connectez-vous à votre ERP (Enterprise Resource Planning), site web, plateforme d'e-commerce, partenaires, Shopify, Woo. Adopté par des marques majeures : Skullcandy, Roland, Tagus, Dorman, K&N, AT&T, etc.

Qui utilise Amplifi.io ?

Département marketing chez les fabricants/marques de produits avec des milliers d'UGS ou d'actifs médias qui doivent tous être rapidement organisés, convertis et partagés avec des personnes, des partenaires et des programmes pertinents.

Amplifi.io Logiciel - 1
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Amplifi.io

Amplifi.io

4,9 (49)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
75
5
4,7 (49)
4,9 (49)
4,8 (49)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
63
36
4,4 (675)
4,4 (675)
4,5 (675)

Alternatives à Amplifi.io

Canto
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de versions
Stockage de documents
Bynder
Fonctionnalités les mieux notées
Bibliothèque des ressources
Recherche/Filtre
Stockage de documents
Plytix
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogage/catégorisation
Contrôle de qualité des données
Gestion des ressources numériques
Acquia DAM (Widen)
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Partage des ressources
Stockage de documents
Dropbox Business
Fonctionnalités les mieux notées
Partage des fichiers
Stockage de documents
Stockage sécurisé des données
Amazon S3
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Cryptage
Gestion du stockage de données
Salsify
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogage/catégorisation
Outils de collaboration
Recherche/Filtre
Webdam
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de versions
Frontify
Fonctionnalités les mieux notées
Bibliothèque des ressources
Contrôles/Permissions d'accès
Règles relatives à la marque

Avis sur Amplifi.io

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
88%
4
12%
Andrew
Andrew
Vice President, Marketing & Channel Management, Americas (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Électronique grand public, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A great tool to manage our sales and marketing content!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : All content in one place and customized solutions for our sales team to create their own line lists. Soon we hope to have a tool that will create custom Product Recommender sheets that are often highly requested to get information to customers quickly.

Avantages :

All of our images and assets are in one place. Our sales team can access all the content they need for customers and their own presentations. Marketing, eCommerce and other departments also have immediate access to all of the latest digital content for campaigns and website support. We also implemented customized solutions for our sales team that allow them to create their own customized line lists for customers. It is great to see sales use this tool every day, and the data we see shows power users are getting more content in front of more customers!

Inconvénients :

Some of the newer users have a bit of a learning curve to get up to speed on how to utilize all the things we do. Luckily Amplif.io has helped us with video tutorials and trainings that makes it easy to understand and simple to use. We continue regular trainings to make sure all departments use this content in the right way for all of their needs.

Cade
Marketing Manager (É.-U.)
Biens de consommation, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Ampifi.io has been a gamechanger for us.

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Before we started using the platform, managing and distributing digital assets was a real headache for our marketing team. We were constantly searching for files and struggling to keep track of all our marketing collateral, which made collaboration a challenge. But since we started using Amplifi.io, everything has changed for the better. The user-friendly interface and powerful search functionality make it so easy to find what we need, while the centralized asset library helps us keep track of everything in one place.

Avantages :

The interface is so user-friendly and intuitive, which makes it a breeze to navigate and find what I need. I also appreciate the centralized asset library, which helps keep all our marketing collateral organized and in one place. The search function is another standout feature for me - it's so powerful and makes it easy to quickly find specific files and assets.

Inconvénients :

Creating unique instances for certain users could be improved. There is a way to do it on the platform but It could be easier to execute.

Paula
Paula
Senior Project Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Efficient Data Asset Management

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

Amplifi is not only an asset management system but an information system that has helped our creative team become a lot more efficient by being able to store and find information/files easier then before. The information system ability has helped our sales team come to market with the most up to date material and product information available in one place.

Inconvénients :

The use and search capabilities while on mobile view have proved to be a little bit of a challenge

Caroline
Senior Ecommerce Manager (É.-U.)
Vente au détail, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Amplifi is great for large brands with a lot of content and SKUs

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

I am extremely satisfied with Amplifi's ability to manage large catalogs. When you manage as much product as I do, it can be very daunting keeping everything together. It is easier to take content from my clients and put it in Amplifi than digest it in the way they give it to me.

Inconvénients :

I do not really have much I do not like. I think the only issues i have had are my own inablity to dig into the cool features they have

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Amplifi.io allowed us to improve our internal and external processes for our client.

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : The onboarding and setup process was definitely rocky and frustrating at times. By the time we launched we were able to get everything setup and everything has been working great since. I will say too, the Amplifi team was very patient with us as we also took longer in the setup process than intended.

Avantages :

Amplifi checked off most of our boxes when looking for a PIM/DAM system for one of our clients. We were looking for one source of truth to house all of our product information while introducing a new brand center to our partners.

Inconvénients :

There were a few capabilities that we were initially missing. The ability to mass import and update products while also grouping information into variations was missing. Fortunately, many of these capabilities are now integrated or are being worked on.