Qui utilise Delogue PLM ?

Delogue est conçu par et pour le secteur du style de vie et offre une expérience personnalisée répondant aux besoins spécifiques de ce secteur.

Description de Delogue PLM

Recueillez toutes les données sur les produits, gérez les projets et communiquez avec votre équipe et vos fournisseurs de manière simple et intuitive. Dans Delogue, tout est sauvegardé au même endroit, ce qui permet aux utilisateurs d'augmenter leur efficacité et leurs connaissances. De la conception à la production, Delogue accompagne le développement de vos produits et veille à ce que les personnes qui doivent prendre des mesures soient toujours informées. De plus, Delogue peut être intégré à votre système ERP afin que vous n'ayez pas à saisir les données deux fois.

Informations sur Delogue PLM

Delogue PLM

https://delogue.com

Fondé en 2011

Prix de Delogue PLM

Delogue PLM n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Delogue PLM est disponible à partir de 129,00 $US/mois.

À partir de

129,00 $US/mois
Consulter les tarifs

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Delogue PLM - Fonctionnalités

Logiciels PLM (Product Lifecycle Management)
Gestion de la conception
Gestion de la conformité
Gestion de projets
Gestion des changements
Gestion des documents
Gestion des exigences
Gestion des fournisseurs
PDM (product data management)
Suivi des coûts
Analyse de produits
Gestion de versions
Gestion des documents
Gestion des formules
Gestion des nomenclatures
Gestion des tests
PLM (product lifecycle management)
Achats
Facturation
Gestion d'entrepôt
Gestion de la chaîne logistique
Gestion de la production
Gestion des catalogues
Gestion des commandes
Gestion des expéditions
Gestion des fournisseurs
Gestion des matériaux
Gestion des produits
Gestion des retours
Gestion des stocks
Classement de modèles
Correspondance des couleurs
Correspondance des tissus
Création de motifs textiles
Exportation de designs
Illustrations de mode
Mise en page, impression et coupe de modèles
Outils de CAO
Outils de présentation
Stockage de modèles, de couleurs et d'œuvres d'art

Avis sur Delogue PLM

Afficher 5 avis sur 14

Note globale
4,1/5
Facilité d'utilisation
4/5
Service client
4,2/5
Fonctionnalités
3,8/5
Rapport qualité-prix
4/5
Hasini R.
executive
Mode et vêtements, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/09/2019

"Make Your Design Easily with Delogue and Even Reach to Customers with it"

Commentaires: Delague has made my friend's company growth by enhancing the final product outcome and through good communication channels.

Avantages: Delogue makes you enable to improve your final product by enabling you with easy designs and greater outfit! Finally it will improve the productivity. It will manage the communication with both suppliers and customers and the team in one communication channel

Inconvénients: The less technical knowledge I have regarding the Delogue makes me unable to use the imbuild feature of the app

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/09/2019
Malin C.
Product development director
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/03/2018

"I find delogue logical and easy to learn although it is made for a totally other branch than mine."

Avantages: I like the fact that everything about a style is easy to find, and that all users can log in and find the information easily. The workflow and the overviews makes working with development easier.

Inconvénients: I like the least that the system is only made in a set up for textil development. We develop jewelry and have to use the "detail cards" and such for textiles. It would be better if the cards and icons were adjusted so that they could be applied for other indsutries. For instance it would be great if you could create your own "detail cards" adjusted for the item you develop. Such as texts that makes sense for the business youre workning in instead of texts that are prewritten and already set at the cards.
Also all our customers/suppliers have the same set up/pictures/icons as used in the textile
buciness although they are in the jewelry busines. It would be more convenient to have the set up made for other branches than the textile so that it makes more sense for them as well.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/03/2018
Mickey M.
Outerwear buyer
Mode et vêtements, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/03/2018

"My general experience is positive, but it could be so much better with some small improvements. "

Commentaires: Because the suppliers work with the same system it saves a lot of time in sending PDF's back and forth.

Avantages: That is is webbased, supplier can also work with the system, so no more sending PDF files by email. It is also easy to work with when you are travelling.

Inconvénients: The comments field is very user unfriendly, we have commented about this many times already but no improvement yet. In general it takes a long time for adjustments to be made to the system.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/03/2018
Marie L.
Head of Graphics & Artwork Production
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/03/2018

"easy "

Avantages: -That all the history regarding print and fabric, is in one place, no more missing emails.
-It is easy to give all the information in the system.

Inconvénients: That some of the layout is unhandy,
For example
-When you ad a item to a style, it is placed at the bottom of the screen too you have to move it up.
-Measurement chart is too wide: there are much air around the numbers, it could be much smaller boxes: I always have to scroll right to see all the sizes.
-Some text boxes take up to much space, so you have to scroll a lot fx, the item header: 1/4 of my screen is this header.
-There are a lot of clicks with the mouse and enter pushes: fx I ad a new item or style color to a style : I need to start writing the item or color, and then press enter, the program used to have an automated box with suggestions coming up when you where writing

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/03/2018
Anne brit W.
Designer
Design, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/03/2018

"Easy to use both for us and our suppliers."

Commentaires: It help a lot with the communication and for the company it is a quality system, so that if one of the employee get sick/quit, other can easily find all information need by checking Delogue.

Avantages: I think Delogue is easy to use, it is also selv explainable, so our supplier can easily find out how the program works on their own.

Inconvénients: When changes is done to the measure ment spec and item list, the supplier do not get an notification. So we must always remember to send email informing about changes. Better if an automatic notification could be sent.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/03/2018