Description de Kommunicate

La manière dont les conversations avec les clients et l'assistance sont menées est défaillante, redondante et inefficace en termes de temps et de coûts. Kommunicate vise à corriger cela. Kommunicate est un logiciel hybride humain et bot pour un support client en temps réel, proactif et personnalisé.

Le nombre de requêtes de service client ne cesse d'augmenter. C'est pourquoi l'IA devient extrêmement importante. Avec les chatbots, les entreprises peuvent servir efficacement leurs clients sans dépenser beaucoup de temps, de ressources et de main-d'œuvre.

Qui utilise Kommunicate ?

Les entreprises et les équipes qui ont besoin de logiciels proactifs et efficaces pour un support client de qualité, un chat en direct, le déploiement de bots de discussion sur des sites web et des applications, la constitution de bases de connaissances.

Kommunicate Logiciel - 1
Kommunicate Logiciel - 2
Kommunicate Logiciel - 3
Kommunicate Logiciel - 4

Kommunicate ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Kommunicate

Kommunicate

4,6 (41)
Indisponible dans votre pays
40,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
23
4,6 (41)
4,4 (41)
4,7 (41)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
186
245
4,3 (3 650)
4,2 (3 650)
4,3 (3 650)

Alternatives à Kommunicate

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des incidents
Suivi des tickets d'assistance
LiveChat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Pure Chat
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Rapports et analyses
Relevé et historique des chats
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Relevé et historique des chats
Drift
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Relevé et historique des chats
Quiq Messaging
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Enterprise Bot
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Chatbot
Traitement automatique du langage naturel
REVE Chat
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie instantanée
Rapports et analyses
Relevé et historique des chats
AlphaChat
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Kommunicate

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
27%
3
2%
1
2%
Jorge Esteban
Jorge Esteban
CEO (Colombie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

The best option

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We use Kommunicate with our clients to integrate bots and human support.

Avantages :

It's easy to configure and use. Also the support team is great!

Inconvénients :

Nothing! Actually all is running good. We haven't problems

Sergey
BI Andinnovation trainee (Panama)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Impact for our first project using Kommunicate

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : The whole company is satisfied with the product, as it has increased by 800% the flow of conversations that were maintained on our site, compared to the tool that was used before.

Avantages :

the possibility to connect our Chatbots made in DialogFlow in a very fast and simple way.

Inconvénients :

It's a pretty new platform in my opinion and we need to polish some aspects, but that if, any doubts or queries you have about the platform (or something you don't find on it and you need to implement it) are answering very quickly by email ...

Alisha
Sales and Marketing Specialist (Philippines)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The best AI chat

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

I think that Kommunicate is a powerful and versatile customer service solution. It's simple to set up, the user interface is simple, and it provides a plethora of features that assist organizations streamline customer service. Furthermore, Kommunicate is a good value for money and provides exceptional customer service.

Inconvénients :

I didn't like the customer support chatbot option because it was sometimes slow and unresponsive. The user interface might also be modified to make it more user-friendly.

Jeremy
CEO (Singapour)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Promises vs reality

1,0 il y a 2 ans

Commentaires : The core functionality doesn't work despite all their promises.
My experience with Applozic / Kommunicate started well and then I was progressively more and more disappointed.
Simply put - the software doesn't do what it says it will do. We had issues with the web dashboard not showing the same conversations as the mobile app version. With chat histories not showing. With assigned chats not appearing in the assigned conversations tab. With documentation not being up to date for integrations.
We started on the free and were about to progress up to paid plans, but if the core functionality doesn't work then why would we?
The whole experience is disappointing, especially after we spent a lot of development time on our side getting things right. It was then further soured with the attitude of the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. Very curt and non customer friendly, despite being the opposite at the start in his early days. And then his staff's willingness to help and customer support were very poor to match.
I wished things would have worked out, but this is not a company I would recommend.

Avantages :

Basic agent to customer chat originally worked fine.

Inconvénients :

The fact that core things didn't work. It was always a struggle.

Yasiru
Yasiru
DevOps Engineer (Sri Lanka)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Best Chatbot Management tool.

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall Experience is really good. There were no any simple way to integrate the chatbots created using dialogflow. But after discovering Kommunicate all the integration and session management stuff became very easy and stable. So they have solved a huge problem and made chatbot management process very easy and stable.

Avantages :

Kommunicate provides easy ways to manage your chatbots. It provides easy chatbot integration methods to integrate your chatbot to web , android and iOS. After integrating your chatbot it helps you to manage your chatbot. User session management is nicely done by Kommunicate where we can see the history of conversations with users very clearly. Also we can get the user details from Pre Lead Collections where user is prompt to add details before starting the conversation. And also the Dialogflow integration also works flawlessly.

Inconvénients :

So far I have no issue with Kommunicate. It provides all the features I needed from a chatbot management tool with ease.