Pour qui ?

Companies that collect data on paper forms. Miracle mobile enables data capture via mobile apps and submits data directly to a back-end system for improved efficiency and analytics.

Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $25/mois
  • Prix SME (100 Users) $25/user/month Enterprise (500+ Users) $40/user/month
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • MiracleTek
  • http://www.miraclemobile.com.au
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Miracle Mobile Forms

Miracle Mobile Forms is an enterprise mobility solution which replaces paper forms with sophisticated mobile forms. In addition to helping companies edge closer to achieving a paperless work environment, it streamlines data collection. Data within offices or from the field can be communicated quickly, stored safely, and analysed thoroughly for vital processes such as risk management and resource allocation.

Miracle Mobile Forms - Fonctionnalités

  • Accès aux documents à distance
  • Archivage et rétention
  • Collaboration
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de versions
  • Indexation de documents
  • Mise en forme de texte
  • Recherche en texte intégral
  • Workflow basé sur les règles

Produits suggérés

Avis les plus utiles sur Miracle Mobile Forms

Easy to use app and straightforward outcome

Traduire avec Google Translate Publié le 08/03/2018
Ryan H.
Production Engineer
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Paperless system which enables us run our management systems more efficiently and conveniently.

Avantages: It is very straightforward to use and the technique team is very helpful. They solve the problem very promptly and easy to deal with.

Inconvénients: At this stage, the outcome report/forms are very standardised. Some of the forms may need a bit enhancement to be able to suit more general use.

Very happy with the reliability of the platform.

Traduire avec Google Translate Publié le 27/02/2018
Sharjeel S.
Software Services Manager
Génie civil, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Ease of use and customer service. Forms can be created in no time and provide a lot of functionality out of the box. Integration with Databases and Document Management Systems is a big plus.

Inconvénients: No ability to action tasks. Currently platform only supports recording of actions/tasks. Would be nice to be able to assign tasks to users and have a workflow capability

Lire d'autres avis