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à choisir le meilleur logiciel

Description de Shepherd

Shepherd change le secteur d'activité pour le mieux. La technologie de l'expérience vétérinaire ne ressemble à rien de ce qui existe sur le marché aujourd'hui. Avec cette solution, l'ancien modèle PiMS a été remplacé par une technologie qui est intuitive et ne nécessite pratiquement aucune formation.

Qui utilise Shepherd ?

Les vétérinaires frustrés par l'ancien modèle PiMS et qui recherchent un meilleur moyen de gérer leur cabinet.

Shepherd Logiciel - 1
Shepherd Logiciel - 2
Shepherd Logiciel - 3
Shepherd Logiciel - 4
Shepherd Logiciel - 5

Shepherd ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Shepherd

Shepherd

5,0 (32)
299,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
40
Intégrations introuvables
4,9 (32)
4,9 (32)
5,0 (32)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
80
11
3,9 (221)
4,0 (221)
4,0 (221)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Shepherd

Cornerstone LMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Suivi de la conformité
Suivi des cours
Advantage
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Modèles personnalisables
Suivi du temps et des dépenses
Cornerstone Software
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Covetrus Impromed
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Planification des rendez-vous
Traitement des ordonnances
Covetrus Pulse
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Traitement des paiements
DVMAX Practice
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Covetrus Avimark
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
DaySmart Vet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Traitement des paiements
ezyVet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Traitement des paiements

Avis sur Shepherd

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
97%
4
3%
Morgan
Owner/veterinarian (É.-U.)
Vétérinaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A game changer for our practice!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Every single person that helped us transition was beyond amazing and patient. The training was simple with the available walkthroughs.

Avantages :

The software itself is fantastic alone, but the customer service is too notch. Transitioning from our previous software to this one was as simple as it could be- of course, work on our end was involved and sometimes tedious, but it was easier than I expected.

Inconvénients :

I would love the ability to have the reminders for preventions update automatically for the quantity purchased. Currently we are going in manually to change them, which works since I created an automatic task to remind us to do it.

Jeska
Practice Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

I would 10/10 recommend Shepherd!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : We tried a different software and it was horrible. My team was skeptical of anything cloud based and not having paper charts but now we would never want to use anything else. Shepherd is so easy and the support group really cares and are always willing to help.

Avantages :

I love how easy it is to use and how anyone could use it with minimal training. I love that support listens to us and helps us. Its clean looking and things are easy to find.

Inconvénients :

When we first started there were additions that hadn't been added yet, like boarding and inventory. However, now they have these. Other than new additions like mass messaging and forms, I cant think of anything bad.

Rex
President (É.-U.)
Informatique et sécurité réseau, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Cloud Based Vet Practice Software!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Great, its easy to setup and use. Transferring data from other software had no issues. Would recommend to anyone looking for a simple, cost effective cloud based software for their practice.

Avantages :

Cost, easy of use, and training. The cost is affordable for any size practice. The user interface is straight forward and simple to understand. Workflow is great, and easy between modules. Training is fast for new employees. Recommended cost effective!

Inconvénients :

No cons! Reporting could be done a little better, and hopefully will improve with updates. Customization of user interface could be done.

Lisa
Veterinarian/Owner (É.-U.)
Vétérinaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great Software, Easy to Learn and Use

5,0 l’année dernière

Commentaires : Records are more complete, faster, and more accurate. We are not missing as many charges, and get a more complete invoice.

Avantages :

Easy Easy Easy. It is very user friendly and intuitive.

Inconvénients :

There is not much I don't like. I'm the only doctor, so it would be cool if it autopopulated my name on everything, but you can always submit a feature request and see if they'll add it.

Laney
Practice manager, CVT (Costa Rica)
Vétérinaire, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Shepherd the Start Up Vet's best friend

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Shepherd makes it possible for us to run our house call practice as a small team. Without Sheperd, we would need a full time receptionist.

Avantages :

Sheperd is easy to use and learn. The support chat is a REAL person and they are the same people day to day so they understand how you need the software to function best for your practice. The support team also seems to have a veterinary background so you can use the correct terminology to communicate with them.

Inconvénients :

The biggest con's were that it did not integrate with laboratories, but now they connect to Idexx and Antech so we are happy!

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