Pour qui ?

IRIO permet à des clients de toute taille d'accéder à leurs audiences grâce à des solutions de marketing mobile personnalisées qui améliorant l'engagement vis-à-vis de la marque et fournissent des résultats en temps réel.

Notes moyennes

35 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.6 / 5
  • Service client 4.4 / 5
  • Fonctionnalités 4.2 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.3 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 20,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • IRIO
  • https://irio.com
  • Fondé en 2006

En savoir plus sur IRIO

Plateforme de marketing mobile entièrement personnalisable conçue pour améliorer l'engagement des marques et des consommateurs à l'aide du marketing mobile.

IRIO - Fonctionnalités

  • Codes courts
  • Coupons mobiles
  • Envoi de SMS en masse
  • Gestion des contacts
  • Jeux concours par SMS
  • MMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Messagerie planifiée
  • Mots-clés mobiles
  • Personnalisation de messages
  • Rapports et analyses
  • Sondages et votes

Avis les plus utiles sur IRIO

It is amazing, I can send a text to all residents or just a single resident regarding any issues.

Publié le 31/05/2018
Danielle K.
Community Manager
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Constant Communication with the resident, allows them to feel involved.

Avantages: It has a app that's AMAZING and easy to use! Extremely convenient to get in contact with a resident after hours, i.e.: noise complaints or emergency. With IRIO I notify my residents immediately , on a recurring bases, or on scheduled date of any upcoming events, projects, policy reminders etc. I wouldn't trade It for any other text management platform on the market right now.

Inconvénients: It is a little hard to upload, email address, phone number at same times from Realpage Onesite, so I don't even upload email addresses. I have not found a report that includes phone, and email on same report for residents in Realpage.

Very helpful!

Publié le 31/05/2018
Shawna P.
Assistant Manager
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: easy way to send information and updates to all the residents at one time without worry of leaving anyone out.

Avantages: Easy to use and great opportunity to keep everyone informed. The residents like that they are updated and informed of things going on the property.

Inconvénients: So far I have not encountered anything that I do not like. I am still finding new and helpful tools that makes sending texts easier.

Great integration with Entrata, hard to use with text for info.

Publié le 01/06/2018
Elizabeth F.
General Manager
Immobilier
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Easy to communicate with my Residents and easy for my Staff to use.

Avantages: Staff is able to easily send and schedule text messages to Residents about their packages, events on property and changes to Office hours.

Inconvénients: Can't text back the Prospects who text in for info, some residents say that they "don't ever get our messages" and when we check they are not Opted Out.

Good text message platform

Publié le 01/06/2018
Belita G.
General Manager
Immobilier, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Desktop version of IRIO is super simple and user friendly. You can send a quick message & schedule text messag. A major plus is the ability to send MMS (flyers) to our residents due to the limit of words in a text message

Inconvénients: I feel the mobile version need to match the desktop version. Unable to send a emergency text blast, unable to see the residents name when they reply, you can only view their phone number. I would like to schedule a text and I would love to have the ability to send MMS as well.

Friendly people and a cool, functional platform that integrates with our marketing efforts.

Publié le 31/05/2018
Steve O.
Regional Marketing Director
Immobilier, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It's an additional way for me to gather leads and stay connected with leads.

Avantages: I like the ability to edit the response tree and how easy it is to send a message. The capability for users to text for info and receive an email back with property and floorplan photos is really neat! It provides nice looking info quickly.

Inconvénients: I would like to see an easier/faster way to access and respond to leads. There are too many clicks to get to your actual leads.

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