Description de Affinity
Affinity est le CRM (Customer Relationship Management) nouvelle génération conçu pour les secteurs axés sur les relations. Grâce à l'intelligence relationnelle, Affinity permet aux équipes de tirer parti de leur réseau et de trouver leur prochaine grande opportunité. Affinity optimise également la façon dont les équipes gèrent les relations en automatisant la saisie des données, en ne laissant jamais tomber les connexions clés et en facilitant les présentations chaleureuses auprès des principaux décideurs. Vous manquez de temps pour remplir manuellement votre CRM ? Vous prenez des décisions sur vos transactions en vous basant sur des incertitudes ? Affinity est fait pour vous.
Qui utilise Affinity ?
Conçu pour les secteurs axés sur les relations, Affinity peut être utilisé par des équipes allant des services financiers (entreprises qui déploient des capitaux dans les entreprises) aux entreprises de services professionnels en passant par les grandes entreprises.
Où peut-on déployer Affinity ?
À propos de l'éditeur
- Project Affinity
Assistance Affinity
- Support 24/7 (réponse directe)
- Chat
Langues
anglais
Affinity - Prix
À partir de :
- Oui, essai gratuit disponible
- Non, pas de version gratuite
Affinity n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.
À propos de l'éditeur
- Project Affinity
Assistance Affinity
- Support 24/7 (réponse directe)
- Chat
Langues
anglais
Affinity en vidéos et en images





Fonctionnalités - Affinity
Avis sur Affinity
Utilisateur vérifié
Great tool for investor relations
Avantages :
We use Affinity to manage our investor relations. What I like most: - It is really intuitive and easy to get started - GDPR, data security...big topics for us in Germany especially in this context - Great pipeline analytics to keep a realistic assessment
Inconvénients :
- No integration with Pipedrive where we historically also have quite some conversations stored.
gaby
Affinity is brilliant
Avantages :
The ease of functionality with Affinity is really what sets it apart from it's competitors - helping both relationship-building and the customer acquisition journeys be as effective as possible!
Inconvénients :
Genuinely - nothing. I think the team have considered functionality really well and it works well for my needs.
Karan
Productive CRM for PC & mobile
Commentaires :
Facilitates collaboration across several team functions and helps manage customer relations in a better way!
Increased responsiveness of the platform can make the experience much user friendlier!
Avantages :
Easy-to-use CRM that tracks conversations, attachments, and sends reminders. The Gmail chrome extension is incredibly useful. The mobile app is quite powerful compared to other CRM apps.
Inconvénients :
The platform is quite slow (like most CRMs) and tiresome to use this on a day to day basis Limited analytics/reports offered Email customization & analytics can be a great value add
Alternatives envisagées : Salesforce Sales Cloud
Logiciel antérieur : Freshdesk et HubSpot CRM
Matei
Decent product but overpriced and lots of room for improvement
Commentaires : Basically a cloud-based Excel sheet. Does what it needs to do for very basic CRM functionality.
Avantages :
Easy to set up. This is basically the only thing we like about Affinity.
Inconvénients :
Organization is fairly young and trying to figure things out as they go. Does not support dynamic emails (e.g., fill in company name automatically), so you have to send out one email at a time. This is really table stakes and has been "in development" for over a year with no sign of progress. If you need to blast emails from your CRM system, look elsewhere. Also very limited integration with other systems. Again, it's "on the roadmap" and has been for a long time.
Alternatives envisagées : HubSpot CRM
Pourquoi passer à Affinity : Easier to implement.