Aegis CRM

par Aegis Premier Technologies

4.5 / 5 4 avis
Aegis CRM

Pour qui ?

Fundraising executives within the nonprofit industry looking for a cloud-based donor management solution to organize donor data, campaigns, and reporting for maximum results.

Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 3.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Aegis Premier Technologies
  • https://www.aegispremier.com/
  • Fondé en 2004

En savoir plus sur Aegis CRM

Aegis CRM provides all of the donor management and fundraising tools you need to help plan and execute your fundraising campaigns. With a 99% guaranteed uptime, our state-of-the-art platform utilizes best practices in data security, load balancing, and disaster recovery, to ensure your data is being safeguarded at all times.

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Aegis CRM - Fonctionnalités

  • CRM
  • Don récurrent
  • Dons par SMS
  • Découverte de donateurs
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des donateurs
  • Gestion des dons
  • Gestion des enchères
  • Gestion des promesses de don
  • Gestion des subventions
  • Gestion des événements
  • Gestions des anciens élèves
  • Suivi des contributions
  • Traitement des paiements
  • Base de données de donateurs
  • Dons en ligne
  • Dons en nature
  • Dons jumelés
  • Dons par SMS
  • Dons récurrents
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des cadeaux
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des promesses de don
  • Gestion des subventions
  • Gestion des événements
  • Reçus et relevés
  • Suivi des dons
  • Base de données de membres
  • Comptabilité
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des donateurs
  • Gestion des médias sociaux
  • Gestion des événements

Avis les plus utiles sur Aegis CRM

Overall satisfied. Support services are very good.

Traduire avec Google Translate Publié le 09/07/2018
Chris R.
CDO
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Web access from anywhere. Donor/partner profile module is easy to navigate and shows comprehensive snapshot of a person's involvement with org. The predetermined analytic reports are quick and easy to generate.

Inconvénients: Some of the more important features related to appeals/solicitations and events still has a developer view for the end user in my opinion.

I like how AEGIS works and love that there is such friendly customer service when I need help.

Traduire avec Google Translate Publié le 09/07/2018
Keri ann T.
Constituent Services
Politique publique, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The software is very easy to navigate. For the most part, the tabs are self-explanatory. The "Help" videos were quite helpful when I first started using the program. I love the Live Chat feature. The people I have communicated with on live chat have been very helpful, kind, and professional.

Inconvénients: The queries and reports can be frustrating. I have yet to figure out how to actually pull a built in report. The queries are great, but I sometimes find that I have to do two different types of queries and merge them in order to get the information that I want. That can be time consuming.

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