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Description de Pirate Ship

Logiciel de livraison pouvant être utilisé avec n'importe quelle imprimante et périphérique pour imprimer des étiquettes d'expédition et gérer l'expédition de courrier.

Qui utilise Pirate Ship ?

Non fourni par l'éditeur

Pirate Ship Logiciel - 1
Pirate Ship Logiciel - 2
Pirate Ship Logiciel - 3
Pirate Ship Logiciel - 4

Pirate Ship ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Pirate Ship

Pirate Ship

4,9 (989)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
22
4
4,9 (989)
4,9 (989)
4,9 (989)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
39,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
23
4,2 (320)
4,1 (320)
4,2 (320)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Pirate Ship

BigCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Panier d'achat
Sécurité des données
BOS ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ShipStation
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul du prix d'envoi
Impression d'étiquettes
Étiquettes d'expédition
WooCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de site web
Gestion des commandes
Panier d'achat
Shippo
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul du prix d'envoi
Suivi des expéditions
Étiquettes d'expédition
Endicia
Fonctionnalités les mieux notées
Livraison de colis
Livraison par voie terrestre
Suivi des expéditions
ShippingEasy
Fonctionnalités les mieux notées
Livraison par voie terrestre
Suivi des expéditions
Étiquettes d'expédition
Stamps.com
Fonctionnalités les mieux notées
Livraison de colis
Suivi des expéditions
Étiquettes d'expédition
PayPal Zettle
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Rapports de ventes
Traitement des paiements

Avis sur Pirate Ship

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
94%
4
4%
3
1%
2
0%
1
1%
germain
commercial (Togo)
Mode et vêtements, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Très bon service Je sais que certaines personnes hésitent

5,0 l’année dernière

Commentaires : J'aime le service et je recommande quand je peux

Avantages :

Avec de meilleurs prix que toutes les alternatives et avec des options d'expédition internationales extraordinaires. Et c'est GRATUIT ! Ils sont la tête et les épaules au-dessus de leurs concurrents

Inconvénients :

pas beaucoup de fonctionnalités supplémentaires

Kelly
Kelly
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Cheap Shipping, Excellent Customer Service

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall I had a great experience with Pirate Ship and their customer service is top notch!

Avantages :

I run several ecommerce websites and I needed a shipping software that would pull orders in from each place, and some marketplaces so that I could run an efficient shipping department. Pirate Ship did that for me. Unfortunately, there was some sort of server level firewall issue with one of my WordPress sites that started blocking the connection. The Pirate Ship customer service team was amazing! They spent a lot of time helping me figure out the issue and explaining what was happening. In the end, it was something my ISP needed to fix and they weren't able to isolate the problem so I had to switch to a different shipping software. I was sad because it's rate to find a company that goes above and beyond like the Pirate Ship team did. I'm hoping I will be able to use them again in the future.

Inconvénients :

The issue I had wasn't with the software but with my ISP. It was blocking the connection and kept dropping the feed of orders.

Brittany
BHPH and Collections Manager (É.-U.)
Automobile, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best shipping company out there!

5,0 il y a 5 mois

Avantages :

Pirate Ship is SO easy to use. We used Stamps.com for many years. I stumbled on Pirate Ship in my personal life and mentioned it to our [sensitive content hidden]. She said that we could try it. We use Pirate Ship for 95% of our shipping at our company. We send many packages a day, and we have saved SO much money by using them. You can send using USPS, UPS, Fedex, etc.

Inconvénients :

There is nothing that I have found that I don't like about Pirate Ship.

Olivia
Programs Coordinator (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best Shipping Management Ever!

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Avantages :

My favorite aspects of Pirate Ship are that they save customer names and information to automatically populate the information when shipping to the same company or person again, they provide shipping prices from the 3 big shipping companies (UPS, USPS, and Fedex) and the different levels of shipping speed, and when a mistake is made on a label it is super easy to refund that label.

Inconvénients :

The only thing that is slightly annoying about Pirate Ship is that sometimes you can accidentally auto-populate the wrong shipping information, but that is easily handled with their efficient label refund process!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Photographie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Filing an insurance claim? Good luck, be ready to jump through hoops...

2,0 il y a 2 ans

Commentaires : Until now, it was good. I figured they would have my back when this one and the first time I needed their help in an insurance claim for coverage I paid. Has left a poor impression.

Avantages :

Fast website, and decent rates. Responsive tech support means they respond timely not necessarily with helpful information with the constant feedback that they are a small team and can only do so much.

Inconvénients :

Mediocre tracking information - makes you log in to the website to track packages instead of sending a tracking label link with a receipt. They already have that feature (in other emails sent - for example, in refund emails), but in communicating with their tech support, they said they prefer folks to log in to the website to see the tracking number and won't send it in the receipt emails upon purchase of labels!Filing an insurance claim - they expect you to have pictures of the INSIDE of each box shipped along with the packaging used. Seriously. The picture of the external damaged box and the damaged items or your stellar track record (in over two years of use, never filed a single claim) is insufficient.Person 1, answering your claim request email, doesn't read that the package was insured for $500 and stated that it is insured for $100. When pressed to look carefully, apologizes. Then, person 2 takes over the claim process and asks for all the information person 1 had asked for and was provided with. When asked if they had read the prior correspondence, person 2 responded that they were just confirming the information. Mind you; this is after providing pictures of the damaged items, damaged box, etc.