MomentFeed

Qui utilise MomentFeed ?

Les marques disposant de plusieurs sites dans certains secteurs, notamment : la restauration, le commerce de détail, le divertissement, l'hôtellerie, l'automobile et les banques. Des entreprises éprouvant des difficultés à coordonner l'expérience client portant sur la marque, le site, le magasin et les appareils mobiles.

Description de MomentFeed

Le logiciel de gestion de l'expérience client mobile de MomentFeed permet aux marques multi-sites de faire de leur site le plus proche le meilleur choix pour chaque client mobile. Conçu pour aider les organisations à gérer la participation distribuée des consommateurs au niveau du magasin ou sur le terrain, en créant une expérience client mobile plus authentique, plus pertinente et plus engageante pour les consommateurs locaux.

Informations sur MomentFeed

MomentFeed

https://momentfeed.com

Fondé en 2010

-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Présentation des tarifs de MomentFeed

MomentFeed n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de MomentFeed

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

MomentFeed - Fonctionnalités

  • Analyse des sentiments
  • Gamification
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des réponses
  • Génération d'avis
  • Statistiques sur les médias sociaux
  • Suivi des médias sociaux
  • Surveillance des avis émis

Logiciels d'e-réputation : afficher la liste complète

  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse prédictive
  • Analytique
  • Collecte de données multicanal
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord

Logiciels d'expérience client : afficher la liste complète

  • Analyse des concurrents
  • Audit
  • Gestion de contenu
  • Gestion des liens
  • Intégration de Google Analytics
  • Localisation
  • Mots-clés mobiles
  • Outils de recherche de mots-clés
  • Suivi de position Google
  • Tableau de bord
  • Tests A/B

Logiciels de SEO : afficher la liste complète

  • Distribution
  • Gestion de projets
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des changements
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des œuvres d'art

Logiciels de branding : afficher la liste complète

  • Analyse des sentiments
  • Demande d'avis
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des réponses
  • Notification en cas d'avis émis
  • Partage social
  • Surveillance des avis émis
  • Tableau de bord

Logiciels de gestion des avis : afficher la liste complète

  • Analytique
  • Calcul de la distance
  • Cartographie
  • Directions
  • Filtrage de recherche de produit
  • Localisation automatique
  • Marque d'enseigne
  • Promotions d'événements
  • Promotions et coupons
  • Recherche

Logiciels de localisateur de magasins : afficher la liste complète

  • Attribution de canal
  • Ciblage contextuel
  • Coupons
  • Jeux concours par SMS
  • Marketing localisé
  • Messagerie texte
  • Notifications push
  • Suivi des engagements
  • e-mail marketing

Logiciels de marketing mobile : afficher la liste complète

MomentFeed - Alternatives

Plus d'alternatives à MomentFeed

Avis sur MomentFeed

Lire tous les avis

Note globale

4,5/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,2
Rapport qualité-prix 4,4

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Écrivez votre avis !
Lauren P.
Marketing Manager
Produits alimentaires, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2020

"Taziki's MomentFeed Review"

Avantages: The MomentFeed team is incredible to work with. They are easy to access and solve problems quickly. They are making massive strides in development this year to what was already a great product. MomentFeed has made Social Media and Reputation Manage simple for our locations and convenient for us to monitor on a corporate level. MomentFeed has been a game-changer for Taziki's!

Inconvénients: I love that we have the ability to track the performance of keywords, but the platform needs to be updated for a better user experience.

Réponse de l'éditeur

envoyé par MomentFeed le 11/08/2020

Thanks for the review Lauren! We truly appreciate the feedback and are glad to hear that MomentFeed has been a game-changer for you and your team. We look forward to continuing to support your business. -- Kyle Koch, MomentFeed VP Client Success

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/08/2020
Melody A.
Local Sales and Marketing Director
Restaurants, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/08/2020

"Momentfeed user"

Commentaires: Overall, I have enjoyed my experience using Momentfeed. There are many added features that we have through momentfeed that we didn't previously have access to with birdeye (Insights and reporting section, paid media)

Avantages: My favorite aspect of MomentFeed is the Paid Media Module. The Paid Media Module is where you can create Facebook Ads. What I love about the Paid Media Module is how much more detailed you can make your ad campaigns versus going directly through Facebook. Momentfeed makes it easy to optimize your campaigns objective, delivery, and call to action. I also enjoy how I can create a campaign for all 3 of my stores at once. Previously I was boosting each store's post individually, which was much less detailed and a lot more work.

Inconvénients: One thing I do not like about MomentFeed is the reputation management tool. We previously used birdeye and all reviews were left in one place. On MomentFeed, I have to filter through each platform to view and respond to reviews (Yelp, Google, Facebook, etc...).

Réponse de l'éditeur

envoyé par MomentFeed le 11/08/2020

Hi Melody, Thanks for the thoughtful review. It is great to hear that your team is benefiting from Paid Social Media Manager. We also appreciate your feedback on the Reviews Management capabilities. Our product team is always looking for ways to improve the platform so we appreciate the feedback and will share with our internal team. Please don't hesitate to email support@momentfeed.com with any questions. - Kyle Koch, MomentFeed VP of Client Success

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/08/2020
Natalie F.
digital marketing manager
Banque, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/06/2018

"Good Account Manager, Ok Product"

Commentaires: Some updates went live quickly.

Avantages: The dashboards were intuitive, especially after the most recent round of updates. Customer service was responsive.

Inconvénients: The updates that were supposed to be aggregated across 300+ sites sometimes worked, and sometimes did not. Out dashboard indicated that our information health was 100% but after a brief spit check of some of the live listings, that was not the case.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/06/2018
Lauren C.
Social Media Specialist
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2020

"Pleased with product."

Commentaires: Positive experience, pleased with how training is going

Avantages: Accurate tracking for google and Facebook reviews

Inconvénients: dashboard glitches as far as store inaccuracies go

Réponse de l'éditeur

envoyé par MomentFeed le 11/11/2020

Thank you for the review Lauren! Glad the Facebook and Google review tracking has been useful. We'd love to better understand the dashboard glitches you are experiencing so we can pass that feedback onto our engineering team. Please feel free to reach out to your client success manager or email support@momentfeed.com.

- Kyle Koch, MomentFeed VP of Client Success

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/11/2020
John B.
Digital Marketing Manager
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2020

"MomentFeed is an innovative digital partner that provides excellent account service."

Commentaires: MomentFeed is a fantastic partner that’s always looking to improve their platform. Their account service means you’re never more than an email or call away from a solution to any problem.

Avantages: MomentFeed allows us to manage listings, reputation and local social for more that 255 stores with a small marketing team of 3 people. Their customer support and account service makes them a fantastic partner.

Inconvénients: We need better and more flexible reporting - similar to Google Analytics. Sometimes the new features can be buggy and take time to work through. Time zone differences present communication challenges.

Réponse de l'éditeur

envoyé par MomentFeed le 11/11/2020

Hi John, Thank you for the feedback, we appreciate it. We absolutely strive to help our clients work smarter - so it is great to hear your "mighty team of 3" is able to seamlessly support location-based digital marketing for 255 stores. Thanks for the feedback on our analytics, this is certainly an area we continue to innovate, so we may just reach out to you for your thoughts on what's coming! Also, it is always our goal to deliver bug-free releases, the discovery of even one bug is of concern and we appreciate clients bringing these to our attention, please feel free to reach out to your client success manager with specifics and we will flag for our engineering team.

Again thanks for the review, we look forward to helping your team work more efficiently and increase local search visibility!!!

- Kyle Koch, MomentFeed VP of Client Success

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2020