Qui utilise Repsly ?

Repsly compte des clients dans plus de 80 pays et issus de nombreux secteurs d'activité : biens de consommation, restauration, marchandisage au détail, ventes sur le terrain et marketing.

Description de Repsly

Repsly est la seule solution de gestion des opérations de vente au détail permettant de centraliser les données de vente, d'observation et de magasin, en faisant le lien entre les activités en magasin et leur impact sur les ventes. Plus de 1 000 équipes dans plus de 80 pays gèrent leurs opérations et leurs ventes sur le terrain avec Repsly.

Avec des fonctionnalités telles que la prise de commandes, la gestion des contacts, la gestion des territoires, le reporting avancé, la lecture de codes-barres, etc., Repsly aide votre équipe sur le terrain à atteindre des performances optimales et à augmenter les ventes au détail.

Informations sur Repsly

Repsly

http://www.repsly.com

Fondé en 2008

Prix de Repsly

Repsly n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Repsly ci-dessous.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Repsly - Fonctionnalités

Logiciels d'aide à la vente
Collaboration
Gestion de contenu
Gestion de la formation
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des leads
Gestion des objectifs et des quotas
Gestion des offres
Gestion des performances
Gestion des présentations
Gestion des réunions
Gestion du territoire
Base de données de clients
Gestion des appels
Gestion des campagnes
Gestion des canaux
Gestion des commissions
Gestion des contacts
Gestion des contrats
Gestion des leads
Gestion des opportunités
Gestion des ventes sur le terrain
Gestion du territoire
Génération d'offres
Mesure des performances
Prévision des ventes
Suivi des références
e-mail marketing
Archivage et rétention
Automatisation des processus et flux de travail
Collaboration
Contrôles/Permissions d'accès
Création et conception de formulaires
Fonction de glisser-déposer
Gestion de versions
Recherche en texte intégral
Accès mobile
Aperçu de Gantt/du calendrier
Creation de sous-tâches
Gamification
Gestion des tâches récurrentes
Liste des tâches
Outils de collaboration
Rapports et analyses
Suivi du pourcentage de progression
Suivi du temps
Tableau des tâches
Tableur
Base de données de clients
Gestion d'entrepôt
Gestion des commandes
Gestion des commandes en souffrance
Gestion des expéditions
Gestion des stocks
Saisie de commande en temps réel
Saisie des commandes à distance
Traitement des commandes
Duplication de données
Détection d'abréviations
Détection des différences phonétiques
Détection des fautes de frappes
Récupération de données
Saisie et transfert de données
Scan et analyse d'image
Vérification de la saisie de données
Gestion des formulaires
Gestion des études
Imagerie de documents
Indexation de documents
Piste d'audit
Saisie de données
Saisie décentralisée
Saisie à distance
Suivi des dossiers
Vérification de données

Avis sur Repsly

Afficher 5 avis sur 117

Note globale
4.4/5
Facilité d'utilisation
4.5/5
Service client
4.5/5
Fonctionnalités
4.2/5
Rapport qualité-prix
4.4/5
Brian M.
external representatives
Entreposage, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/08/2018

"A useable tool for business on a finger tip."

Commentaires: competetor information,which help me to get the right prices for the market that we are serving.
queries get solved immediately because this app is linked to certain group of high ranking whereby once you submit your query everyone jump in to solve the customer query asap.

Avantages: He is friendly and efficiency to be use especially when you plan your day,week,monthly customer call report it actually reminds you with the schedule that you need to follow.
capturing orders is much easier no need for any pen or paper.
reporting back to managers about the competetor info is much helpful.
see opportunity in store because you need to let your superior aware of any challenges you encounter in the market space.

Inconvénients: Its a tool that give one enough time to get going with your work.
time saving.
all your reports are submitted at one open screen.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Repsly le 22/08/2018

Hey Brian, thanks for the great feedback! Glad to hear you're enjoying your experience with Replsy.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/08/2018
Sarah D.
Brand Manager
Vente au détail
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/07/2016

"Great sales force app that's easy to use"

Commentaires: Our sales team is not your traditional sales team - they don't just take orders, but they are actually an operational support team for our stores and as such need to report on a variety of issues, most of which are qualitative. Repsly is flexible enough to be able to meet our needs, and most importantly the ease of use is second to none!

Avantages: Very user friendly and intuitive, works offline (very important for remote places with no Internet access) and can give you an overview of any point in time with just a click on a button

Inconvénients: While I understand the importance of data integrity, I do wish there was a "super administrator" power to delete places because unfortunately some of our reps have overtime duplicated places or added incorrect places which does dilute the overall database.
Also, because they are only forms, there is no analytics to them, so for instance you can't calculate results automatically. Having said that, however, the export function is incredibly easy so it's just a matter of having good Excel skills.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Repsly le 21/07/2016

Thanks Sarah! In regards to analytics on forms, you should check out our new reporting features if you haven't already! They automatically report on all the forms you've created for your reps in the field. If you have any questions, feel free to reach out to Duncan if you have any questions.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/07/2016
Byron T.
OPS Manager
Production audiovisuelle, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/07/2016

"My View on Repley"

Commentaires: I have had a very positive experience using Repsly. The system has really made my life a lot easier with managing staff and sending reports to clients.

Avantages: I like the reporting functions most as well as how easy the system is to use.

Inconvénients: I don't like some of the upgrades they have done as the system doesn't flow as easily. For example when you scroll through pictures now you can only scroll to a certain point and no further. previously you could scroll down as much as you liked.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Repsly le 21/07/2016

Thanks Byron, we're really glad you're finding Repsly useful for management and reporting. You should have unlimited scroll in the photo gallery, so we've let your dedicated support rep know about the issue, and they'll be in touch!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/07/2016
Utilisateur vérifié
Produits alimentaires
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 18/06/2015

"It Works"

Commentaires: We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Avantages: Reports can include pictures
Geotagging with time stamp
Can create custom reports
Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Inconvénients: Not that user friendly- team must be trained and followed up with
Backend limited
Reporting limited
No master calendar

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 18/06/2015
Jackie G.
Télécommunications, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 24/08/2016

"Excellent mobility tool"

Commentaires: I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Avantages: Easy implementation with no system integration requirements.
App is user friendly and constantly updated.

Inconvénients: The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 24/08/2016