Qui utilise Repsly ?

Repsly compte des clients dans plus de 80 pays et issus de nombreux secteurs d'activité : biens de consommation, restauration, marchandisage au détail, ventes sur le terrain et marketing.

Description de Repsly

Repsly est la seule solution de gestion des opérations de vente au détail permettant de centraliser les données de vente, d'observation et de magasin, en faisant le lien entre les activités en magasin et leur impact sur les ventes. Plus de 1 000 équipes dans plus de 80 pays gèrent leurs opérations et leurs ventes sur le terrain avec Repsly.

Avec des fonctionnalités telles que la prise de commandes, la gestion des contacts, la gestion des territoires, le reporting avancé, la lecture de codes-barres, etc., Repsly aide votre équipe sur le terrain à atteindre des performances optimales et à augmenter les ventes au détail.

Informations sur Repsly

Repsly

http://www.repsly.com

Fondé en 2008

Vidéo de Repsly
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Présentation des tarifs de Repsly

Repsly n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Repsly

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Repsly - Fonctionnalités

  • Archivage et rétention
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Collaboration
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création et conception de formulaires
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de versions
  • Recherche en texte intégral

Logiciels de création de formulaires : afficher la liste complète

  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Emplacements multiples
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
  • Gestion des marchandises
  • Gestion des retours
  • Rapports et analyses
  • Vente par correspondance
  • e-commerce
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion de points de vente : afficher la liste complète

Repsly - Alternatives

Plus d'alternatives à Repsly

Avis sur Repsly

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,5
Fonctionnalités 4,2
Rapport qualité-prix 4,4

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Écrivez votre avis !
Jackie G.
Télécommunications, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 24/08/2016

"Excellent mobility tool"

Commentaires: I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Avantages: Easy implementation with no system integration requirements.
App is user friendly and constantly updated.

Inconvénients: The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 24/08/2016
Brian M.
external representatives
Entreposage, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/08/2018

"A useable tool for business on a finger tip."

Commentaires: competetor information,which help me to get the right prices for the market that we are serving.
queries get solved immediately because this app is linked to certain group of high ranking whereby once you submit your query everyone jump in to solve the customer query asap.

Avantages: He is friendly and efficiency to be use especially when you plan your day,week,monthly customer call report it actually reminds you with the schedule that you need to follow.
capturing orders is much easier no need for any pen or paper.
reporting back to managers about the competetor info is much helpful.
see opportunity in store because you need to let your superior aware of any challenges you encounter in the market space.

Inconvénients: Its a tool that give one enough time to get going with your work.
time saving.
all your reports are submitted at one open screen.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Repsly le 22/08/2018

Hey Brian, thanks for the great feedback! Glad to hear you're enjoying your experience with Replsy.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/08/2018
Utilisateur vérifié
Produits alimentaires
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 18/06/2015

"It Works"

Commentaires: We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Avantages: Reports can include pictures
Geotagging with time stamp
Can create custom reports
Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Inconvénients: Not that user friendly- team must be trained and followed up with
Backend limited
Reporting limited
No master calendar

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 18/06/2015
Utilisateur vérifié
Director of Marketing
Vente en gros, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/08/2018

"Our REPS Love Repsly"

Avantages: Our reps love the ease at which they can add notes and photos to a customers account for use at a later date. They also use the feature for finding other accounts in an area every day.

Inconvénients: We would like for the reps to have the same access on their laptops that they have on their phones for scheduling.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Repsly le 22/08/2018

Hi there, thanks for letting us know how much your reps enjoy Repsly! We've informed our product team of your suggestion.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/08/2018
Abbey K.
Regional Merchandising Manager
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/08/2018

"Good for small business tracking"

Commentaires: Positive experience overall. Synchronizing error can be frustrating but data usually comes through.

Avantages: I like being able to check in on my workers and be able to go abck and compare dates and store visits

Inconvénients: I would like to be able to manage from the app and not just the website

Réponse de l'éditeur

envoyé par Repsly le 22/08/2018

Hi Abbey, thanks for the great feedback! We've informed our support team of your requests. Don't hesitate to contact support@repsly.com if you need immediate assistance with an issue.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/08/2018