Description de Uberall CoreX

Aide les entreprises à augmenter leurs recettes locales en optimisant leur présence et leur marque sur tous les canaux numériques pour la recherche mobile et locale.

Qui utilise Uberall CoreX ?

Un outil web de gestion du marketing de localisation avec API (Application Programming Interface) qui permet aux entreprises de gérer les informations client, la navigation, les articles sur les réseaux sociaux, les retours d'opinion, les rapports internes, etc.

Où peut-on déployer Uberall CoreX ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • uberall
  • Fondé en 2012
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Autriche, Brésil, Canada et 8 autres

Langues

allemand, anglais, espagnol, français

Uberall CoreX - Prix

À partir de :

Non fourni par l'éditeur
  • Non, pas de version gratuite

Uberall CoreX n'est pas disponible en version gratuite.

À propos de l'éditeur

  • uberall
  • Fondé en 2012
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Autriche, Brésil, Canada et 8 autres

Langues

allemand, anglais, espagnol, français

Uberall CoreX en vidéos et en images

Uberall CoreX Logiciel - 1
Uberall CoreX Logiciel - 2
Uberall CoreX Logiciel - 3
En voir 4 de plus
Vidéo de Uberall CoreX
Uberall CoreX Logiciel - 1
Uberall CoreX Logiciel - 2
Uberall CoreX Logiciel - 3

Fonctionnalités - Uberall CoreX

  • Alertes/Notifications
  • Analyse des sentiments
  • Campagnes multicanales
  • Demande d'avis
  • Gestion SEO
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des réponses
  • Génération d'avis
  • Mesure des performances
  • Modèles personnalisables
  • Notification en cas d'avis émis
  • Notifications en temps réel
  • Rapports et analyses
  • SEO Audit
  • Segmentation de la clientèle
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi de position Google
  • Suivi des médias sociaux
  • Surveillance des avis émis
  • Tableau de bord
  • Visualisation de données

Alternatives à Uberall CoreX

Une plateforme complète d'expérience client qui aide votre entreprise à développer sa présence en ligne via des évaluations, à être choisie par messages texte et à améliorer ses activités avec des outils d'enquête et des informations stratégiques.
Local search marketing solution for retailers. The first Drive to Store platform created to drive traffic and income on physical stores
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Hootsuite vous aide à développer votre marque, renforcer les relations avec vos clients et améliorer vos performances grâce aux médias sociaux.
Le logiciel aide les entreprises à gérer les évaluations et à y répondre, à stimuler les notations et les classements, et à recueillir des informations clés sur les clients.
Zoho CRM offre aux entreprises une solution de gestion complète du cycle de vie en termes de relation client. En savoir plus sur Zoho CRM
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
La plateforme marketing n° 1 pour les PME ! Démo marketing GRATUITE
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online

Avis sur Uberall CoreX

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
66%
4
31%
3
3%
Vladimir
Vladimir
Technical SEO Lead (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Great Yext analog

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I was searching for a Yext substitution. I found Uberall, I have a call with their representative. Our company tried a tool and it worked for us.

Avantages :

Price per location/number of directories your business will be submitted, the ability to create custom pages with a builder.

Inconvénients :

I have only positive experience while been using Uberall. I don't have anything in mind that is really would bring me negative experience.

Réponse de l'équipe de uberall

il y a 3 ans

Hi Vladimir, Thanks so much for your feedback on the Uberall platform. We are so glad that you love using our listings solution and our custom page builder and we are always striving to deliver the best experience possible for our customers.

Melody
Local Sales and Marketing Director (É.-U.)
Restaurants, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Momentfeed user

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, I have enjoyed my experience using Momentfeed. There are many added features that we have through momentfeed that we didn't previously have access to with birdeye (Insights and reporting section, paid media)

Avantages :

My favorite aspect of MomentFeed is the Paid Media Module. The Paid Media Module is where you can create Facebook Ads. What I love about the Paid Media Module is how much more detailed you can make your ad campaigns versus going directly through Facebook. Momentfeed makes it easy to optimize your campaigns objective, delivery, and call to action. I also enjoy how I can create a campaign for all 3 of my stores at once. Previously I was boosting each store's post individually, which was much less detailed and a lot more work.

Inconvénients :

One thing I do not like about MomentFeed is the reputation management tool. We previously used birdeye and all reviews were left in one place. On MomentFeed, I have to filter through each platform to view and respond to reviews (Yelp, Google, Facebook, etc...).

Réponse de l'équipe de MomentFeed

il y a 2 ans

Hi Melody, Thanks for the thoughtful review. It is great to hear that your team is benefiting from Paid Social Media Manager. We also appreciate your feedback on the Reviews Management capabilities. Our product team is always looking for ways to improve the platform so we appreciate the feedback and will share with our internal team. Please don't hesitate to email support@momentfeed.com with any questions. - Kyle Koch, MomentFeed VP of Client Success

Natalie
digital marketing manager (É.-U.)
Banque, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good Account Manager, Ok Product

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Some updates went live quickly.

Avantages :

The dashboards were intuitive, especially after the most recent round of updates. Customer service was responsive.

Inconvénients :

The updates that were supposed to be aggregated across 300+ sites sometimes worked, and sometimes did not. Out dashboard indicated that our information health was 100% but after a brief spit check of some of the live listings, that was not the case.

Utilisateur vérifié
Head of Digital Marketing (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Multiple locations? Need help managing them? Uberall is your key

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : In order to maintain our directory listings (mainly Google) Uberall allowed the business to solve this easily. Location managers are added per location to manage their individual directory. Benefits are the improved local SEO and brand online reputation management.

Avantages :

The ease of implementation and changes

Inconvénients :

I really can't think of any right now.

Alternatives envisagées : Yext

Logiciel antérieur : Yext

Pourquoi passer à Uberall CoreX : The customer service was far superior. The product offered similar directories to Yext. Uberall was better value for money and the team has a sense of humour, unlike the Yext robots.

Réponse de l'équipe de uberall

il y a 3 ans

Thanks for your feedback. It's great to hear that you are finding our software to be so easy to use and that it's helping you to maintain your listings accuracy.

Lauren
Marketing Manager (É.-U.)
Produits alimentaires, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Taziki's MomentFeed Review

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

The MomentFeed team is incredible to work with. They are easy to access and solve problems quickly. They are making massive strides in development this year to what was already a great product. MomentFeed has made Social Media and Reputation Manage simple for our locations and convenient for us to monitor on a corporate level. MomentFeed has been a game-changer for Taziki's!

Inconvénients :

I love that we have the ability to track the performance of keywords, but the platform needs to be updated for a better user experience.

Réponse de l'équipe de MomentFeed

il y a 2 ans

Thanks for the review Lauren! We truly appreciate the feedback and are glad to hear that MomentFeed has been a game-changer for you and your team. We look forward to continuing to support your business. -- Kyle Koch, MomentFeed VP Client Success