15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Uberall CoreX

Uberall aide les entreprises à emplacements multiples à se montrer et à se démarquer lorsque les clients à proximité recherchent des produits ou des services. Lauréat des MarTech Breakthrough Awards 2023 en tant que meilleur logiciel d'expérience client, Uberall vous aidera à créer des expériences pratiques et transparentes qui s'étendent sur les canaux en ligne et hors ligne, pour que vos clients reviennent et amènent d'autres personnes avec eux.
Une solution complète qui vous permet de suivre le sentiment des clients, d'exploiter des modèles de marque et d'obtenir des informations au niveau mondial ou local.

Qui utilise Uberall CoreX ?

Un outil web de gestion du marketing de localisation avec API (Application Programming Interface) qui permet aux entreprises de gérer les informations client, la navigation, les articles sur les réseaux sociaux, les retours d'opinion, les rapports internes, etc.

Uberall CoreX Logiciel - 1
Uberall CoreX Logiciel - 2
Uberall CoreX Logiciel - 3

Uberall CoreX ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Uberall CoreX

Uberall CoreX

4,6 (32)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
84
1
4,6 (32)
4,5 (32)
4,8 (32)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
39,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
33
3
4,6 (268)
4,8 (268)
4,9 (268)

Alternatives à Uberall CoreX

BrightLocal
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse de la concurrence
Suivi de position Google
Tableau de bord
Moz Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Outils de recherche de mots-clés
Suivi de position Google
Tableau de bord
Moz Local
Fonctionnalités les mieux notées
Suivi de position Google
Surveillance des avis émis
Tableau de bord
Yext
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Portail libre-service
Surveillance des avis émis
Birdeye
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion des commentaires négatifs
Surveillance des avis émis
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
Partoo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'expérience client
Gestion des réponses
Surveillance des avis émis
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions
Hootsuite
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Tableau de bord

Avis sur Uberall CoreX

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
34%
3
3%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review for Moment Feed

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I am pleased with MomentFeed, and I have not experienced anything wrong with it and whenever I needed support, their customer support was on top of their game and provided what I needed every time.

Avantages :

MomentFeed shows potential customers we actually take customer feedback seriously, we are always at reach with MomentFeed since we've been able to respond to at least 97% of reviews both negative and positive with a natural sense of being as direct as possible to the customers concerns.

Inconvénients :

It is quite expensive for the non experienced and mid-experienced marketer and it comes with a little bit of a learning curve to make the most of it, in which you have to adapt yourself to the application and its features.

Melody
Local Sales and Marketing Director (É.-U.)
Restaurants, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Momentfeed user

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall, I have enjoyed my experience using Momentfeed. There are many added features that we have through momentfeed that we didn't previously have access to with birdeye (Insights and reporting section, paid media)

Avantages :

My favorite aspect of MomentFeed is the Paid Media Module. The Paid Media Module is where you can create Facebook Ads. What I love about the Paid Media Module is how much more detailed you can make your ad campaigns versus going directly through Facebook. Momentfeed makes it easy to optimize your campaigns objective, delivery, and call to action. I also enjoy how I can create a campaign for all 3 of my stores at once. Previously I was boosting each store's post individually, which was much less detailed and a lot more work.

Inconvénients :

One thing I do not like about MomentFeed is the reputation management tool. We previously used birdeye and all reviews were left in one place. On MomentFeed, I have to filter through each platform to view and respond to reviews (Yelp, Google, Facebook, etc...).

Réponse de l'équipe de uberall

il y a 3 ans

Hi Melody, Thanks for the thoughtful review. It is great to hear that your team is benefiting from Paid Social Media Manager. We also appreciate your feedback on the Reviews Management capabilities. Our product team is always looking for ways to improve the platform so we appreciate the feedback and will share with our internal team. Please don't hesitate to email support@momentfeed.com with any questions. - Kyle Koch, MomentFeed VP of Client Success

Natalie
digital marketing manager (É.-U.)
Banque, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good Account Manager, Ok Product

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Some updates went live quickly.

Avantages :

The dashboards were intuitive, especially after the most recent round of updates. Customer service was responsive.

Inconvénients :

The updates that were supposed to be aggregated across 300+ sites sometimes worked, and sometimes did not. Out dashboard indicated that our information health was 100% but after a brief spit check of some of the live listings, that was not the case.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Multiple locations? Need help managing them? Uberall is your key

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : In order to maintain our directory listings (mainly Google) Uberall allowed the business to solve this easily. Location managers are added per location to manage their individual directory. Benefits are the improved local SEO and brand online reputation management.

Avantages :

The ease of implementation and changes

Inconvénients :

I really can't think of any right now.

Réponse de l'équipe de uberall

il y a 4 ans

Thanks for your feedback. It's great to hear that you are finding our software to be so easy to use and that it's helping you to maintain your listings accuracy.

Lauren
Marketing Manager (É.-U.)
Produits alimentaires, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Taziki's MomentFeed Review

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

The MomentFeed team is incredible to work with. They are easy to access and solve problems quickly. They are making massive strides in development this year to what was already a great product. MomentFeed has made Social Media and Reputation Manage simple for our locations and convenient for us to monitor on a corporate level. MomentFeed has been a game-changer for Taziki's!

Inconvénients :

I love that we have the ability to track the performance of keywords, but the platform needs to be updated for a better user experience.

Réponse de l'équipe de uberall

il y a 3 ans

Thanks for the review Lauren! We truly appreciate the feedback and are glad to hear that MomentFeed has been a game-changer for you and your team. We look forward to continuing to support your business. -- Kyle Koch, MomentFeed VP Client Success