WorkWave Service

Qui utilise WorkWave Service ?

Les entreprises de nettoyage de bâtiments résidentiels et commerciaux, y compris les services de nettoyage, les laveurs de vitres, les nettoyeurs de piscines et les services de conciergerie, ainsi que les entreprises de paysagistes et d'entretien des pelouses pour les espaces résidentiels et commerciaux.

Description de WorkWave Service

WorkWave Service est une solution logicielle mobile pour interventions de bout en bout, basée sur le cloud et facile à utiliser. Elle vous permet de mieux gérer vos interventions grâce à une suite robuste d'outils intuitifs. Elle connecte tout le monde avec une interface unique qui partage les informations client et gère tous les aspects de vos opérations, notamment la planification, la répartition, le routage, la surveillance, la facturation, le traitement des paiements, etc.

Informations sur WorkWave Service

WorkWave

http://www.WorkWave.com

Fondé en 1984

Comparez WorkWave Service à des logiciels similaires

À partir de

79,00 $US/mois
29,00 $US/mois
64,95 $US/mois
65,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de WorkWave Service

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Linux (ordinateur)
  • Chromebook (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

WorkWave Service - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes par e-mail
  • Alertes/Notifications
  • Antécédents professionnels
  • Base de données de clients
  • Cartes géographiques
  • Champs personnalisables
  • Coût des tâches
  • Devis
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Estimation
  • Facturation
  • GPS
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Intégration QuickBooks
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Mappage de la végétation
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  • Commerce
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  • Coût des tâches
  • Devis
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  • Facturation
  • GPS
  • Gestion d'équipe
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des inspections
  • Gestion des leads
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des tâches
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  • Gestion des stocks
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Logiciels pour artisans : afficher la liste complète

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  • Gestion des sous-traitants
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Logiciels pour entreprises de nettoyage : afficher la liste complète

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Logiciels pour volets roulants et portes de garage automatiques : afficher la liste complète

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WorkWave Service - Alternatives

Plus d'alternatives à WorkWave Service

Avis sur WorkWave Service

Lire les 42 avis

Note moyenne

Note globale
3,3
Facilité d'utilisation
3
Service client
3,4
Fonctionnalités
3
Rapport qualité-prix
2,9

Avis classés par note

5
17
4
5
3
5
2
2
1
13

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >10 001
Christopher C.
Retail Mgr
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2019

"Powerful scheduling and invoicing software."

Avantages: I like the flow within the program and the fact that it is web based eliminates a lot of downtime that you might experience from a local network program.

Inconvénients: I would love to see POS functionality in a future update. To use this software in the retail store for cashing out products would be so great!

Réponse de l'éditeur

envoyé par WorkWave le 10/01/2020

Hi Christopher - Thank you for the review! We are so glad you are finding success with our software, and we really appreciate the valuable feedback.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2019
Elyse S.
Controller
Construction, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2019

"User Friendly Scheduling Database"

Commentaires: The fact that the web based program integrates with my tech mobile app is amazing. We can close completed work orders for our revenue report in house and bill accordingly.

Avantages: The ease of set up, Work Wave setup team migrated our database for us. They set up multiple sessions for training and was so helpful and professional in teaching us the working of this program. They even set up additional sessions of basic training when we lost the employee that was first trained on the system. H2O Systems is very grateful for the communication and recovery of lost knowledge due to an employee termination and new users inexperience with the program. We are looking forward to using the program to its fullest capabilities because going forward with new employees we have not implemented all of the software's capabilities. The great thing about Work Wave is that it can be used in any level a company can handle. Even with the limited capabilities we have now with our new employees, we have not missed any scheduling or invoicing. Thanks to Work Wave customer support our scheduling is still true to form.

Inconvénients: The fact that we have 6500 customers and wanted to just integrate for this program 850 customers for one of our divisions. We have multiple divisions and multiple employees that have single division responsibilities. When we first came aboard, Work Wave migrated our total Quickbooks list. This created a nightmare for my single division employees. We had to manually enter the specific customers for that single division. It was easier this way than having the task of picking out of the giant list. After we completed this task the program was so much easier to navigate.

Réponse de l'éditeur

envoyé par WorkWave le 10/01/2020

Hi Elyse - Thank you for the review! We are so glad you are finding success with our software, and we really appreciate the valuable feedback.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/11/2019
Dave R.
Consultant
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    1/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/11/2020

"15 years of experience."

Commentaires: Frustrating.

Avantages: I did the research, and then my wife's cleaning company bought Service CEO in 2005. CEO has since been bought by Workwave. The idea was to streamline scheduling and client contact for her cleaning business. Did a reasonable job at first but soon fell behind on the requirements.

Inconvénients: Very difficult to get necessary tweaks done to the software, but overall reasonable service. Then CEO was bought by Workwave, and they are arrogant and uncooperative. Most recently, my wife was diagnosed with pancreatic cancer and very suddenly had to shut down her business as of September 10th. She's paid her monthly fee for September, but they're insisting that she pay a buyout to cancel her contract. They're a bit like dealing with a bureaucrat laiden government department.

Réponse de l'éditeur

envoyé par WorkWave le 12/11/2020

Hi Dave,

We sincerely appreciate your valuable feedback as we look to continually grow and improve our processes. Being able to meet our customers' needs is one of our top priorities and we are sorry that our solution and customer service did not satisfy your expectations.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/11/2020
David H.
General manager
Services environnementaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2019

"Easy to use - easy to train."

Commentaires: I have been in the industry for 40 years and used override of different systems. This is undoubtedly the strongest I have used to date. It extremely functional, easy to train on, allows for all of our employees to use a mobile system. If we use this from the first phone call for a new client through every interaction they will ever have moving forward. We have been using it since 2007

Avantages: It is an extremely strong CRM system that handles everything from the initial client interaction through billing and payment. It is one of the most important pieces of software in our business.

Inconvénients: A major miss step with their lead system, we had to drop out of this that side of the system because of all the problems they were having with it. We felt like we were beta testers however we were being billed monthly for the pleasure.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2019
Bruce J.
Franchise Owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/01/2020

"Biggest plus."

Commentaires: We keep the schedules of all our work orders in the system and gathering the reports weekly.

Avantages: The software offers lots of options to list work orders to actually ending the job and collecting the data for payments

Inconvénients: At times there are things that need extra help with and it can take awhile to get immediate help but they do pull through in the end.

Réponse de l'éditeur

envoyé par WorkWave le 10/01/2020

Hi Bruce - Thank you for the review! We are so glad you are finding success with our software, and we really appreciate the valuable feedback.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/01/2020