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Description de Naverisk

Naverisk est une solution robuste de surveillance et de gestion à distance tout-en-un (RMM) conçue pour les fournisseurs de services gérés (MSP) et les équipes de services informatiques, doté d'un système intégré de surveillance et de billetterie. Son excellent support mondial 24 heures sur 24 et 7 jours sur 7 signifie également qu'il est possible d'obtenir de l'aide lorsqu'on en a besoin.

Qui utilise Naverisk ?

Fournisseurs de services informatiques et gérés (MSP), à l'échelle mondiale.

Naverisk ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Naverisk

Naverisk

4,7 (82)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
106
9
4,6 (82)
4,8 (82)
4,8 (82)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
99,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
135
14
4,7 (357)
4,7 (357)
4,6 (357)

Alternatives à Naverisk

Atera
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Gestion des correctifs
N-central
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Gestion des correctifs
Tableau de bord
SolarWinds Patch Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Déploiement automatique des patchs
Personnalisation
Scans automatiques
EV Reach
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Chat en temps réel
Partage des fichiers
ConnectWise ScreenConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
SuperOps.ai
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ManageEngine Endpoint Central
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Gestion des correctifs
Gestion des points de terminaison
Track-It!
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Gestion des accords de service
Gestion des billets
Spiceworks
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Gestion des stocks

Avis sur Naverisk

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
16%
3
5%
Jon
Jon
President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to implement and get started, a good group of tools, and documentation included. Good AiO.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I have used competing packages (ConnectWise, AutoTask, Level Platforms, etc, etc). They are often too bulky, some not intuitive, frequently very expensive.... this was much easier to implement, it is pretty stable and does not have a lot of overhead requirements. we were able to get up and going quickly and when we give customers access they are able to navigate the software without a huge amount of technical knowledge or a big learning curve.

Avantages :

simple, easy, straight forward, a nice collection of basic features all in a single interface that is easy to get up and going quickly. software is also affordable and the company is both easy to communicate with and work with when needed. it has become our staple everyday go-to software package. it keeps our team on track and communicating internally and with our customers.

Inconvénients :

all the basic features are there, but new feature development is slow. integration with other platforms and technologies is also lacking. luckily you can do most of what you need without having to speak to other programs, but true cross talk with other AV, Backup, Process Mgmt, Accounting and other platforms is limited.

Roy
System/Network Engineer (É.-U.)
Génie mécanique ou industriel, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

I simply love Naverisk

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I've installed and configured Naverisk at multiple employers and every time my experience with Naverisk has been fantastic.

Avantages :

What I like most about Naverisk is that it isn't too complicated but gives you all the useful tools in one window. It's also lightweight. Other products I've used like Automate provide similar functionality but are much larger programs and don't operate as efficiently.

Inconvénients :

I'll be 100% honest and tell you there really isn't anything I dislike. The product and team behind it have ALWAYS been excellent to work with.

Thomas
COO (Suède)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The intentions are good

3,0 il y a 8 mois

Commentaires : This could be such a good product, many feathers are there but it is always something that does not work. In every release it is something new that does not work. If something is fixed something new stops working. The development of the product is slow. I would assume that we create 2-3 support cases a week and have done so since we started using the system 1,5 years ago. We cannot trust that the status of the client agent is correct. I really believed in this company as they listened in the beginning of all our problems but now…no.We are looking at other systems now and it is hard to find a replacement as the product in general is god and featerrich.

Avantages :

A complete solution, attractive price but you pay with frustration.

Inconvénients :

A lot of problems, limited API, Slow response from support

Justin
Owner (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A Great RMM / PSA and Soon to Be Backup Solution

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : It had a bit of a learning curve to it, but their on boarding program with professional technicians was bar none the best value I've had with a company in this space. The forum provides fast updates and improvements, and the owners seem to actually care about the success of my business.

Avantages :

Naverisk provides a single pane of glass from me to run my operation from. They provide access to all the important tools, scripting, logs, and more that I need to keep an eye on my customer's environments. Coupled with outstanding support, a great customer forum, and constant improvements. It's the little engine that could.

Inconvénients :

Like anything in a Post Catalina Mac Support world, the integrations for Mac could be better, but I haven't found anyone doing it better these days.

Johnny
Senior IT Technical Support (Liban)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Remote Management and Automation made easy

5,0 l’année dernière

Commentaires : saves time, same money what could have been spent on third party applications, easy access

Avantages :

remote access, patch management, automated tasks, alerts

Inconvénients :

uninstall, or when the service appear offline while the server is still running (maybe corruption in the installation?)