Naverisk RMM & PSA

Qui utilise Naverisk RMM & PSA ?

Fournisseurs de services informatiques et gérés (MSP), à l'échelle mondiale.

Description de Naverisk RMM & PSA

Naverisk est une solution robuste de surveillance et de gestion à distance tout-en-un (RMM) conçue pour les fournisseurs de services gérés (MSP) et les équipes de services informatiques, doté d'un système intégré de surveillance et de billetterie. Son excellent support mondial 24 heures sur 24 et 7 jours sur 7 signifie également qu'il est possible d'obtenir de l'aide lorsqu'on en a besoin.

Informations sur Naverisk RMM & PSA

Naverisk

http://www.naverisk.com

Fondé en 2007

Présentation des tarifs de Naverisk RMM & PSA

Naverisk RMM & PSA n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Naverisk RMM & PSA

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

Naverisk RMM & PSA - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Alertes en temps réel
  • Gestion de remédiation
  • Gestion des correctifs
  • Gestion des ressources informatiques
  • Gestion du déploiement
  • Monitoring réseau
  • Pour logiciels d'infogérance

Logiciels RMM (Remote Monitoring and Management) : afficher la liste complète

  • Diagnostic réseau
  • Gestion des ressources réseau
  • Gestionnaire de base
  • Rapports de trafic web
  • Suivi de l'utilisation d'Internet
  • Suivi de la bande passante
  • Suivi des SLA
  • Suivi des serveurs
  • Surveillance des adresses IP
  • Surveillance du temps de fonctionnement
  • Tableau de bord

Logiciels d'analyse de réseau : afficher la liste complète

  • Accès à distance
  • Assistance téléphonique
  • CRM
  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des correctifs
  • Gestion des problèmes
  • Messagerie instantanée
  • Planification
  • Sauvegarde et récupération
  • Tableau de bord

Logiciels d'infogérance : afficher la liste complète

  • CRM
  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des devis
  • Gestion des documents
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Génération d'offres
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi du temps et des dépenses

Logiciels de PSA (Professional Services Automation) : afficher la liste complète

  • Analyse de machines vituelles
  • Gestion des correctifs
  • Gestion des informations d'identification
  • Journaux des événements
  • Planification
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des serveurs
  • Surveillance des processeurs

Logiciels de gestion de serveurs : afficher la liste complète

  • Audit des problèmes
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion de projets
  • Gestion des affectations
  • Gestion des tâches
  • Problèmes récurrents
  • Programmation des problèmes
  • Tableau de bord

Logiciels de gestion des services d'assistance : afficher la liste complète

  • Catalogue de services
  • Gestion des billets
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contrats
  • Gestion des incidents
  • Gestion des ressources informatiques
  • Gestion des versions
  • Portail libre-service
  • Rapports de service

Logiciels de gestion des services informatiques : afficher la liste complète

  • Accès et contrôle à distance
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de la vulnérabilité
  • Approbation automatique
  • Correctifs personnalisés
  • Déploiement automatique des patchs
  • Gestion de la conformité
  • Gestion à l'échelle du réseau
  • Priorisation des patchs
  • Scans automatiques
  • Tableau de bord
  • Test de patchs

Logiciels de patchs : afficher la liste complète

  • Chat en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement de session
  • Outils de diagnostic
  • Partage d'écran
  • Partage des fichiers
  • Transfert de session

Logiciels de prise en main à distance : afficher la liste complète

  • Gestion de la configuration
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de projets
  • Gestion des changements
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des incidents
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des versions et du déploiement
  • Portail libre-service
  • Suivi des ressources

Outils ITSM : afficher la liste complète

Naverisk RMM & PSA - Alternatives

Plus d'alternatives à Naverisk RMM & PSA

Avis sur Naverisk RMM & PSA

Lire tous les avis

Note globale

4,7/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,8

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Jon B.
President
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/01/2018

"Easy to implement and get started, a good group of tools, and documentation included. Good AiO."

Commentaires: I have used competing packages (ConnectWise, AutoTask, Level Platforms, etc, etc). They are often too bulky, some not intuitive, frequently very expensive.... this was much easier to implement, it is pretty stable and does not have a lot of overhead requirements. we were able to get up and going quickly and when we give customers access they are able to navigate the software without a huge amount of technical knowledge or a big learning curve.

Avantages: simple, easy, straight forward, a nice collection of basic features all in a single interface that is easy to get up and going quickly. software is also affordable and the company is both easy to communicate with and work with when needed. it has become our staple everyday go-to software package. it keeps our team on track and communicating internally and with our customers.

Inconvénients: all the basic features are there, but new feature development is slow. integration with other platforms and technologies is also lacking. luckily you can do most of what you need without having to speak to other programs, but true cross talk with other AV, Backup, Process Mgmt, Accounting and other platforms is limited.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/01/2018
Justin C.
Owner
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/12/2020

"A Great RMM / PSA and Soon to Be Backup Solution"

Commentaires: It had a bit of a learning curve to it, but their on boarding program with professional technicians was bar none the best value I've had with a company in this space. The forum provides fast updates and improvements, and the owners seem to actually care about the success of my business.

Avantages: Naverisk provides a single pane of glass from me to run my operation from. They provide access to all the important tools, scripting, logs, and more that I need to keep an eye on my customer's environments. Coupled with outstanding support, a great customer forum, and constant improvements. It's the little engine that could.

Inconvénients: Like anything in a Post Catalina Mac Support world, the integrations for Mac could be better, but I haven't found anyone doing it better these days.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/12/2020
Andy H.
Founder
Cabinets médicaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    1/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2019

"Limited product, horrible customer service"

Commentaires: In looking at these reviews, I can only surmise many manufactured. We used this product for two years, having now switched to ConnectWise, which we feel better meets our needs. Naverisk's base offering is adequate for very small MSPs with limited needs. We realized its limitations perhaps a year or so too late, but nevertheless made the decision to switch to a more robust solution. My deep frustration and quite frankly, resentment, stems from Naverisk's customer service. Our total investment was $24,570. Of this amount, $13,200 was for BitDefender licensing. Upon termination of our relationship, Naverisk suspended our account with BitDefender (understandable) but positively refused to un-suspend us for the 15 minutes it would take to migrate the license over to ConnectWise, thus forcing us to do a completely new roll-out and waste many hours of time. ConnectWise has confirmed they routinely will accommodate partners who switch to other providers but Naverisk elected to behave like a petulant child. Despite my overall dissatisfaction with the product, I always had respect and appreciation for the team at Naverisk until this happened. I feel it's important to educate potential customers of the unethical manner in which they do business so they don't make the same mistake we did.

Avantages: Easy to use and simple. Quick deployment. Responsive UI.

Inconvénients: Very limited feature set. Adequate for a very small MSP with very simple needs... for the money, there are much more robust products on the market for around the same price.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2019
Sebastian J.
Owner
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/12/2020

"Great Software With Ease of Use and Excellent Support"

Commentaires: I found the Naverisk RMM and PSA software to be extremely useful in managing my clients and it allowed be to carry out the majority of my management all from the one platform.

Avantages: With Naverisk RMM and PSA software I found it highly useful when it came to managing clients and their hardware. I could monitor performance of all the hardware and schedule software and patch releases. This allowed me to be much more reactive to any faults rather then proactive. In conjunction with its support system and remote management I found that I could maintain my clients needs from the one platform. In addition the support that is provided by Naverisk, from my BDM to the support staff, I would highly recommend Naverisk to any business looking at maximizing their efficiency at a very good cost.

Inconvénients: In general I have very little negative aspects to point out regarding the Naverisk software with the only relatively small downside being that monitoring website status, whether it was up and running required slight customization.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/12/2020
Doug H.
Managing Director
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 13/05/2020

"Well, that was easy"

Avantages: Pros? Loads.. The speed of which data is updated to the server, for example, the performance monitor. It's pretty much Realtime data.
All in all, it took about 15 minutes to set up the Naverisk server, after setting Windows and SQL server to the necessary specs. The layout is pretty intuitive. Our set up was On Prem, so the customisation ability was really good. Full HTML access to customise response emails etc. Critical bug fixes are issued immediately. Non essential tweaks, and features are generally sent out on their quarterly major update releases.

Inconvénients: Well, these aren't necessarily CONs, but there are, as will ALL products, some issues. But these issues are dealt with accordingly.. If the issue is a technical issue, then the 24/7 support team respond almost immediately.. usability issues are sent on to their dev/product team for review..

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 13/05/2020