Naverisk RMM & PSA

Naverisk RMM & PSA


Pour qui ?

Fournisseurs de services informatiques et gérés (MSP), à l'échelle mondiale.


Notes moyennes

21 avis
  • 5 / 5
    Note globale
  • 4.5 / 5
    Facilité d'utilisation
  • 5 / 5
    Service client
  • 4.5 / 5
    Fonctionnalités
  • 5 / 5
    Rapport qualité-prix

Informations sur le produit

  • Version gratuite
    Non
  • Version d'essai gratuite
    Oui
  • Déploiement
    Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide
    Service de support permanent (réponse directe)

Informations sur l'éditeur

  • Naverisk
  • http://www.naverisk.com
  • Fondé en 2007

À propos de ce logiciel

Naverisk est une solution robuste de surveillance et de gestion à distance tout-en-un (RMM) conçue pour les fournisseurs de services gérés (MSP) et les équipes de services informatiques, doté d'un système intégré de surveillance et de billetterie. Son excellent support mondial 24 heures sur 24 et 7 jours sur 7 signifie également qu'il est possible d'obtenir de l'aide lorsqu'on en a besoin.


Naverisk RMM & PSA - Fonctionnalités

  • Analyse de la vulnérabilité
  • Correctifs personnalisés
  • Déploiement planifié
  • Déploiements de plusieurs correctifs
  • Gestion à l'échelle du réseau
  • Protection à distance
  • Scans automatiques
  • Services d'abonnement
  • Enquêtes et feedback
  • Enregistrement de session
  • Outils de diagnostic
  • Partage d'écran
  • Partage des fichiers
  • Transfert de session
  • Accès à distance
  • Assistance téléphonique
  • CRM
  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des correctifs
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des sauvegardes
  • Messagerie instantanée
  • Planification
  • Surveillance des systèmes à distance
  • Tableau de bord
  • CRM
  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des devis
  • Gestion des documents
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Génération d'offres
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Analyse de machines vituelles
  • Gestion des correctifs
  • Gestion des informations d'identification
  • Journaux des événements
  • Planification
  • Serveurs de bases de données
  • Suivi de l'activité des utilisateurs
  • Suivi de l'historique
  • Suivi des e-mails
  • Surveillance des processeurs
  • Analyse en temps réel
  • Gestion des ressources
  • Gestionnaire de base
  • Outils de diagnostic
  • Rapports de trafic web
  • Suivi de l'utilisation d'Internet
  • Suivi de la bande passante
  • Suivi des SLA
  • Suivi des serveurs
  • Surveillance des adresses IP
  • Surveillance du temps de fonctionnement
  • Audit des problèmes
  • Base de connaissances
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des affectations
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Problèmes récurrents
  • Tableau de bord
  • Catalogue de services
  • Gestion des billets
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des contrats
  • Gestion des incidents
  • Gestion des ressources informatiques
  • Gestion des versions
  • Portail libre-service
  • Rapports de service
  • Gestion de la configuration
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de projets
  • Gestion des changements
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des incidents
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des versions et du déploiement
  • Portail libre-service
  • Suivi des ressources

Avis les plus utiles sur Naverisk RMM & PSA

Having tried a few other RMMs over the years, we are now in our 5th year as a very happy customer

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4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: We are able to manage a lot more customers' systems with a small team than we could before.

Avantages: Naverisk has always felt like a tool designed by MSPs for MSPs, which is how it originated. It serves our needs very well in managing 800+ devices and the support guys are always very responsive and resolve issues quickly (very few of them to be honest, just the occasional bug found in a new release, which they acknowledge and deal with well). We run Naverisk on our own servers rather than the hosted option, which is easy to install and maintain. We had previous experience of another RMM product that moved to a cloud infrastructure and the performance suffered and we had security concerns. So we searched for a replacement we could operate ourselves, found Naverisk and immediately took to the product. One of the biggest likes is the speed of response when we send script packs to multiple devices and also the huge range of monitoring alerts we can create. This is now rounded off very nicely by the new features that can trigger a script to attempt to self-heal problems when an alert is received.

Inconvénients: The remote control features have always felt a bit clunky with a heavy reliance on Java to open VNC or RDP channels. This has been improved quite a bit lately with the introduction of Splashtop but I still feel it could see a bit more polish for a seamless experience

Amazing RMM and Service Desk platform. Helps us to manage thousands of customers with ease.

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5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: Naverisk gives us more control, flexibility and functionality for the adequate price.

Avantages: Easy to use RMM platform gives us flexibility and control over the customer issues and requests. Ability to remote in to a system using different methods provides robust redundancy and hope for the great outcome. Monitoring system at it best monitors every aspect of a computer or a sever hardware and software 24/7 providing efficient alerting and allowing us to present our self as a proactive team. With a great Antivirus that Naverisk is partnered to we can be sure that our customers's critical systems are secure and stable. Great script repository management allows us to automate almost all the aspects of our daily routine IT tasks and free more time for other tasks. Naverisk in house installation solution gives us assurance and control that we didn't have before. I'm glad that we can provide a feedback, submit feature requests and help develop the system in the way that technicians need.

Inconvénients: Support responsiveness and ticketing system could be better, but looking back for a year and a half I can see how quickly Naverisk is developing and I'm sure they would gather all the feedback and fix those issue. Also the site itself could have a better and more modern design, but it isn't that important for day to day use.