Qui utilise Fienta ?

Les conférences, les concerts, les théâtres, les festivals et les événements sportifs.

Description de Fienta

Fienta vend vos événements en ligne tout en vous laissant le contrôle total du processus. Grâce à ses frais peu élevés et à l'accès aux informations de vos clients, ce logiciel vous permet d'organiser vos événements rapidement et facilement. Vous connaissez toujours vos clients, vous obtenez des données sur les acheteurs et vous pouvez les optimiser au fur et à mesure avec les analyses de Fienta. Avec son fonctionnement fluide et rapide, vous ne payez que si vous gagnez de l'argent.

Informations sur Fienta

Fienta

https://fienta.com

Fondé en 2014

Prix de Fienta

Fienta est disponible à partir de 0,40 $US/unique. Fienta est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Fienta ci-dessous.

À partir de

0,40 $US/unique

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Fienta - Fonctionnalités

Logiciels d'inscription
Enquêtes et feedback
Entrée en libre-service
Formulaires personnalisables
Gestion des badges
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Gestion du marketing
Inscription d'événements
Inscription de cours
Inscription de groupes
Inscription en ligne
Inscription sur place
Refund Processing
Suivi des participants
Traitement des paiements
Billetterie en ligne
Billetterie mobile
Billetterie sur place
Borne de billeterie
Cartes d'abonnement
Courtage de billets
Gestion de site web
Gestion des concessions
Gestion des données client
Gestion des employés
Gestion des promotions
Impression à domicile
Lecture de codes-barres et de tickets
Plan de salle
Point de vente
Réservations de billets

Avis sur Fienta

Afficher 5 avis sur 41

Note globale
4.9/5
Facilité d'utilisation
4.9/5
Service client
4.9/5
Fonctionnalités
4.6/5
Rapport qualité-prix
4.9/5
Ida J.
Project Manager
Événementiel, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/01/2019

"Greatest ticketing platform"

Commentaires: Fienta saved our event. We needed additional features to have attendees' registration and no other ticketing platform supported us, but Fienta did everything to help us. They've added additional features, customised registration page, answered every question and took care of everything. You can really trust Fienta. We're using it for 2nd year and it's a completely flawless experience.

Avantages: It's super easy to use, works perfectly, and the customer support is amazing. Price is really low for the great service you get.

Inconvénients: There are some more features needed to be installed, however the improvement Fienta makes is amazing. You can see them growing and making their best to become better every year.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fienta le 23/01/2019

Dear Ida, thank you for being with us and for all the feature requests which has helped us to grow in right direction!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/01/2019
Kenneth P.
Founder
E-learning, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/05/2019

"One Of The Best Ticket Platforms Out There (if not the best)"

Commentaires: I am really happy that I found this platform because it is easy to use, beautiful interface and also saves a lot of money when organizing events. The support team is helpful and I hope they implement all the suggestions the community gives them. The cover photo for the event is quite tricky to add (whether it is too big when displaying the complete webpage, or too small) so I would like that they made a better preview form or somehow made it easier. Not that we have to experiment by pixels how big it will really look like.

Avantages: Fienta's interface is really easy to use. I have used a number of different ticketing platforms in the past but was blown away by Fienta already organizing my first event. This is no exaggeration. Moreover, it is so cost effective, you can save a lot of money by using Fienta compared to some other platforms out there. The customer support is AMAZING!

Inconvénients: I think as it is a fairly new company, they still lack a few specific features but it is no big deal as everything important is there. There are custom fields that you can add when a person buys a ticket but sadly they are not obligatory and the buyer can bypass the custom fields by just not entering any information. I would like to see that you can make the custom fields required.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fienta le 04/06/2019

Hello Kenneth! Thank you for the feedback and all the kind words!
PS: Custom fields can actually be defined as mandatory. Please contact us through the support chat for instructions in case you missed this feature.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 31/05/2019
Krista R.
CEO
Services à la personne et aux familles, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2020

"Time saving tool"

Commentaires: I have been a creator and admin of an event as well user. Love the simplicity of the setup, the speed of getting answers to the questions, FIenta's people knowledge of tax systems in different countries,

Avantages: Very simple process to add an event, clear FAQ, possibility to refund just with one click

Inconvénients: This is not something not to like but more of a convenient service - when downloading orders would be great to have an option - alphabetical order or "made on" or made between. But as it can all be done also in excel, no big issue.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fienta le 27/02/2020

Thank you Krista!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2020
Liina A.
Director
Divertissement, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/03/2020

"Easy, fast and userfriendly environment"

Commentaires: With Fienta I can be my own boss when it comes to sell tickets online.

Avantages: There is no middle-man between the organizer and the event. You can create an event and do all the necessary changes by yourself when needed. I just love the simplicity of sending free tickets, clear report and sale overview.

Inconvénients: When the sale was non-active (e.g. tickets sold out), I couldn't find the option to send free tickets. But I got the instruction from Fietna quickly. It´s actually very easy :)

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fienta le 12/03/2020

Thank you Liina!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/03/2020
Jekabs D.
CEO
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/05/2019

"Improwise Feedback"

Commentaires: Overall it's good to use Fienta for selling tickets to our workshops, as it helps keep all the information digitally and makes it easier to track attendance.

Avantages: I like the simplicity for administators and users.

Inconvénients: The technical faults that occur frequently, as I keep receiving customer feedback that they weren't able to make a purchase, or the site was down, or other issues arise from time to time.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Fienta le 31/05/2019

Dear Jekabs, thank you for leaving us feedback!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 28/05/2019