Ballparc

Ballparc

par Ballparc

Qui utilise Ballparc ?

Private Parking Operators, Private Parking Management Companies, Parking Lot Owners, Event Venues, Arenas, Stadiums, Municipalities

Description de Ballparc

Cloud based mobile solutions for Event parking (POS/Revenue Control) and Enforcement (mobile ticketing & tracking). Managers gain a birds eye view on their operations via the online Management Portal. Login from anywhere and view real-time data, make adjustments on the fly, and boost your bottom line. Powerful end-of-shift reports ensure employee productivity and accountability. Easy-to-use, quick to implement, and scalable to operations of any size.

Informations sur Ballparc

Ballparc

https://www.ballparc.com/

Fondé en 2012

Prix de Ballparc

Ballparc n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Ballparc - Fonctionnalités

Logiciels de gestion de parking
Alertes personnalisées au propriétaire du véhicule
Billetterie
Carte de fidélité
Contrôles d'accès
Gestion des appels
Gestion des recettes
Gestion des reçus
Gestion des réservations
Gestion des événements
Gestion du remorquage
Gestions des permis
Marquage électronique
Signalisation de parking mobile
Suivi des PV
Suivi des dommages
Suivi des violations
Traitement des paiements

Avis sur Ballparc

Afficher 5 avis sur 5

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Owen S.
General Manager
Conseil en gestion, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/01/2018

"The team at Ballparc has been incredibly helpful to me and my operation team."

Avantages: Ballparc is always extremely receptive to feedback on functionality or other requests that we may have.

Inconvénients: I have very few complaints about the software itself. The only change that I would make would a small change to the user interface of the website, making some of the buttons and processes a little bit more intuitive.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/01/2018
Benjamin S.
General Manager
Conseil en gestion, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/01/2018

"Great Software! Thoughtful, instinctive and adaptable. "

Avantages: The functionality of the software as a data gathering device for parking, both in events and enforcement, as well as the instinctive and responsive web portal and customer interface ensure this products continued viability in this evolving market place for many years to come.

Inconvénients: They currently only offer this software through an Apple device, I am not the biggest Apple fan, so the only improvement I can really offer is that they add Android functionality.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/01/2018
Utilisateur vérifié
Senior Manager
Eau/gaz/électricité
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/01/2018

"Very easy and intuitive to use."

Avantages: Very simple for a cashier to operate. Very self explanatory as a supervisor setting the event up.

Inconvénients: Very difficult for us to change and tweak things as it is so simple. While the operation is straight forward, trying to tweak it in a one off setting becomes difficult.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/01/2018
Chris C.
Sr. Solutions Manager
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/01/2018

"Worked well overall. We had a very hard time in the rain and some lot attendant issues."

Avantages: I like the look and easy setup. The fact that the software works seamlessly with the Parkmobile system great.

Inconvénients: iPads are cumbersome while also taking cash and scanning paper permits. Very tough to scan in rain, even light rain. There needs to be a screen lock to prevent attendants from accidentally navigating away from the scanning screen. There also needs to be a continual scan option to avoid having to select continue and barcode each time.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/01/2018
Jorge M.
MANAGER
Comptabilité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2019

"ballparc"

Commentaires: VERY GOOD!!!!

Avantages: ballparc has been great. I have used it for parking in the city.

Inconvénients: No cons. I have used ballparc more than 5 times and it worked wonders on finding parking!!!!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/03/2019