Pour qui ?

Systum is ideal for SMBs, distributors and eCommerce companies that seek to automate processes and use data to improve marketing ROI, operations and customer service through best-in-class technology.

Notes moyennes

8 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 600,00 $US/mois
  • Prix Starting at $600 + transaction
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Systum
  • http://www.systum.com/
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Systum

Systum powers Inventory Management for Wholesale distribution. It provides the core functionality for the main areas of your business, focusing on CRM, warehouse management, suppliers, order & inventory management and customers service. Systum is the only software you need to sell through multiple channels and marketplaces to grow your business.

Systum - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • CRM
  • Gestion SEO
  • Gestion de plusieurs magasins
  • Gestion des avis
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Kitting
  • Marketing multicanal
  • Modèles
  • Sécurité des données
  • e-mail marketing
  • Analyse de la rentabilité
  • Analyse prédictive
  • Analyse visuelle
  • Benchmarking
  • Fiches d'évaluation (scorecards)
  • Indicateurs clés de performance
  • Indicateurs de tendances et de problèmes
  • Mesure des performances
  • Planification stratégique
  • Publication et partage
  • Rapports ad hoc
  • Tableau de bord
  • Commandes récurrentes
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commandes spéciales
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des nouvelles commandes
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Saisie de commande
  • Suivi des commandes
  • Traitement des commandes
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des stocks pour la fabrication
  • Gestion multicanal
  • Identification des produits
  • Kitting
  • Optimisation des stocks
  • Prévision
  • Rapports et analyses
  • Analyse de corrélation
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Analyse des concurrents
  • Analyse statistique
  • Mesure des performances
  • Modélisation dynamique
  • Modélisation et simulation
  • Présentation graphique des données
  • Rapports sur les exceptions
  • Tableau de bord
  • Gestion Import/Export
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des stocks
  • Gestion des transports
  • Planification de la demande
  • Planification des ventes et des opérations
  • Traitement des commandes
  • Échange de données informatisé
  • Fiches d'évaluation (scorecards)
  • Fonctions/calculs
  • Intégrations de sources de données
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Tableaux de bord privés
  • Tableaux de bord publics
  • Visualisation de données
  • Widgets
  • Commerce mobile
  • Commerce social
  • Gestion SEO
  • Gestion des canaux
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commandes
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Intégration de marketplace
  • Panier d'achat
  • Synchronisation de données
  • e-mail marketing
  • Achats
  • Codes-barres et RFID
  • Gestion Import/Export
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Prévision des ventes

Avis les plus utiles sur Systum

Simple to set up, very helpful enablement team. Showed me how I can expand how and where I can sell

Publié le 09/01/2018
Clare D.
Managing Director
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I can see everything about my customers, and really understand what products I have where. Hopefully as the information grows in the application, it will give me really good business intelligence to help me grow my business.

Avantages: Powerful software solution which lets me see what my customers are doing. It has made it really easy for me to understand what I have in stock and which of my customers are buying what. It has made it less daunting for me to look to sell on other channels and marketplaces, and hopefully I will be able to successfully market to them. The set up process was simple, with the consultants making improvements to my process and to my website which I hope will bring real benefit. The software is upgraded automatically, so I get access to new capabilities as soon as it is released. Overall I am really pleased I made the switch from having my information on my customers, marketing and sales in different places. I can see how I can now take my products out to new customers and hopefully get them to buy from me rather than anywhere else!

Inconvénients: I had to learn several new processes to really get the best from Systum. I was used to the way all my other apps worked, so I ahd to learn how best to do this in Systum. It didn't take long as the interface is simple, however the first time through each process was a little daunting.

Makes owning a business 10 time easier

Publié le 27/03/2018
Fabian R.
IT Professional
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Having everything in one place makes a huge difference! Before I was using 4 different software to track inventory, accounting, production, payment processing, it was all over the place, now, its all in one spot!

Avantages: Makes owning a business 10 time easier. I love the interface, practicality, ease, and how extensive the program is -they really did think of everything

Inconvénients: I am excited, and hopeful, that an app will be developed shortly. It would be easy to just push a button on my phone to publish material etc. Otherwise, smooth sailing thus far!

Great! The product's ease of use is its greatest asset.

Publié le 11/01/2018
Matt P.
President
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Ease of use and customer support. I'm not the most adept computer guy so this product makes it easy for the novice.

Systum is so easy to use and understand! The team at Systum is so helpful.

Publié le 31/07/2018
Samantha I.
System Administrater
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Systum Software is flexible and functional. It fits with any company and its growth.

Avantages: I love how functional and flexible the software is. If there is something we need, the team at Systum gets on it and makes it happen.

Inconvénients: Due to the fact that Systum is a newer company, they are still learning and upgrading. So some items that would be an obvious are still being introduced.

Brilliant. The support team is enormously helpful, understanding, and flexible.

Publié le 09/01/2018
Utilisateur vérifié
Brand Journalist Intern
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Makes owning a business 10 time easier. I love the interface, practicality, ease, and how extensive the program is -they really did think of everything.

Inconvénients: I am excited, and hopeful, that an app will be developed shortly. It would be easy to just push a button on my phone to publish material etc. Otherwise, smooth sailing thus far!

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