TravelBank

Qui utilise TravelBank ?

Toute organisation ou personne sans outil de reporting géré ou normalisé relatif aux déplacements professionnels et aux notes de frais ; les entreprises et les personnes qui cherchent une amélioration à leur solution actuelle !

Description de TravelBank

Comme vu dans "Les nouvelles applications que nous aimons", "Meilleures applications professionnelles" et "Le meilleur des voyages d'affaires" sur l'App Store, avec TravelBank, les entreprises prennent immédiatement le contrôle de leur gestion des dépenses et de leur programme de voyages, réduisant les dépenses de l'entreprise de 30 % en moyenne tout en améliorant la satisfaction des employés grâce à une conception intuitive, des remboursements de frais rapides et un programme de récompenses pour les voyages. Les entreprises peuvent créer et déployer des stratégies personnalisées facilement et avoir accès à l'équipe interne de customer success pour une prise en charge experte.

Informations sur TravelBank

Travelator

https://travelbank.com/

Fondé en 2015

Vidéo de TravelBank
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Présentation des tarifs de TravelBank

TravelBank est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.


Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de TravelBank

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

TravelBank - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Alertes en temps réel
  • Booking Management
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des stratégies
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Réservation de voyage en ligne
  • Suivi des frais
  • Tableau de bord
  • Workflow d'approbation

Logiciels de gestion de voyages : afficher la liste complète

  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des reçus
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Suivi du temps et des dépenses

Logiciels de notes de frais : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion des remboursements
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Suivi des projets
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps par client
  • Suivi du temps par projet

Logiciels de suivi des notes de frais : afficher la liste complète

  • Contenu dynamique
  • Création d'itinéraires
  • Devis
  • Gestion des clients
  • Intégration GDS et OTA
  • Réservation de vol
  • Système central de réservation
  • Traitement des paiements

Logiciels pour agences de voyages : afficher la liste complète

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Avis sur TravelBank

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Score moyen

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,7

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Niara P.
Operations Analyst
Assurance, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/03/2018

"Quick but sometimes confusing"

Avantages: Its an easy way to get reimbursed. I know that once I submit a charge, it will seamlessly be taken care of on the back end

Inconvénients: Sometimes the expense report vs individual charges gets confusing. I'll create a charge but cannot figure out how to put it in an expense report to submit it or how to submit it without using a whole report (I don't have many expenses so I am often only submitting one charge)

Réponse de l'éditeur

envoyé par Travelator le 09/03/2018

Thanks for the review Niara!

You can submit expenses directly from the main "Expenses" screen by tapping "Submit" in the top-right on mobile, or clicking the 3-dot menu in the top-right on desktop; this will directly generate a report named "General Expenses" and submit it to your manager, and works great if you just have a few expenses each month.

To assign expenses to a report, all you have to do is create a new report first from the "Reports" section of the menu. You can then create expenses directly from the new report you've just created. Also, each time you create a new expense from the main "Expenses" screen you can choose to assign it to any open Report.

Hope that helps and let us know any time you have further questions or feedback!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/03/2018
Brian W.
Sales Manager
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2020

"Perfect for keeping my records organized"

Commentaires: With TravelBank, I do not have to worry about losing receipts.

Avantages: It is very easy to simply photo my receipts and move on as I am traveling for my job. I love the simple way I can get a report with all the receipt photos at the end of the month. This makes it very easy to email to my office manager.

Inconvénients: I wish there was a function that made it a bit easier at the end of the month for a single user. My company does not use the service system wide, so I have to put myself in as the employee and administrator. After I submit my month for approval, I have to approve it myself. Not a big deal, though.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/04/2020
Steve P.
Customer Success Engineer
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/02/2019

"Why TravelBank sucks"

Avantages: The chat feature is okay. Representatives will respond fairly quickly.

Inconvénients: When booking my flight to Bahrain, the following happened:
1. They only booked 4 of the 6 legs I requested, leaving my final destination as Kuwait City rather than Bahrain
2. They didn't add my frequent flyer number to the reservation as I had requested
3. My preferred airlines disappeared from the list the day I went to make my reservation. After waiting several hours, one of the airlines returned literally minutes before I was heading out of the office on a vacation.
4. My selected itinerary was originally in budget, but after entering my details and clicking the confirm button, the price magically jumped $200 and required my manager to approve.
5. Seat selection was not available on all legs, and the ones I selected were ignored when the system made my reservation.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Travelator le 27/02/2019

Steve, we¿re so sorry about this difficult experience, as it¿s certainly not up to our standards. Your Customer Success Manager will work with you directly on making this up to you, and also rest assured that everything we¿ve learned from this situation will go towards improving the future experience for you and all of our other users. Please don¿t hesitate to reach out any time for any further feedback or questions!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/02/2019
Utilisateur vérifié
Sr. Account Executive
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/06/2020

"Great customer service!"

Commentaires: Fantastic!

Avantages: Very easy to use and user friendly. The back end customer service is bar-none.

Inconvénients: There is nothing that I have come across thus far that I do not like

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/06/2020
Douglas A.
Owner
Mode et vêtements, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/06/2020

"TravelBank nice!!"

Avantages: Simplicity! The ease of taking pictures and uploading.

Inconvénients: I want to be able to select the dates for my expense report. It expenses whatever is logged at the moment

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/06/2020