15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de QuickMail

Automatisez votre boîte de réception personnelle pour envoyer des e-mails de démarchage et des suivis personnalisés à grande échelle si vos prospects ne répondent pas.

Qui utilise QuickMail ?

Fondateurs de start-up, entrepreneurs, ventes SDR/proximité, petites et moyennes entreprises souhaitant utiliser l'envoi d'e-mail de démarchage comme canal de croissance.

QuickMail Logiciel - 1
QuickMail Logiciel - 2
QuickMail Logiciel - 3
QuickMail Logiciel - 4

QuickMail ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

QuickMail

QuickMail

4,7 (26)
89,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
38
93
4,5 (26)
4,6 (26)
4,8 (26)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
76
79
4,2 (303)
4,2 (303)
4,5 (303)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à QuickMail

AWeber
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
e-mail marketing
Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
LeadFuze
Fonctionnalités les mieux notées
Importation et exportation de données
Outils de prospection
Segmentation de leads
Woodpecker
Fonctionnalités les mieux notées
Génération de documents
Modèles
Outils de collaboration
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Apollo
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Qualification de leads
Saisie de leads
EQUP
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
Marigold Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Messagerie SMS
Segmentation
Emma by Marigold
Fonctionnalités les mieux notées
Modèles personnalisables
Rapports et analyses
Tests A/B

Avis sur QuickMail

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
81%
4
15%
2
4%
Greg
Greg
Vice President, Sales & Marketing (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

I'd give 10 STARS if possible!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I have multiple cold outreach programs going on at any given time. I love how I can set workflows to rank the results and optimize the time that I take following up in a more efficient method. I can call a more qualified list instead of "dialing for dollars" cold calling.

Avantages :

It's difficult to decide what I like most about this software. The functionality is amazing yet I have never encountered a support team like this one!

Inconvénients :

Some of the functionality took me a while to get used to, but it was a short learning curve thanks to the amazing support team.

Réponse de l'équipe de HCG Partners

il y a 5 ans

Hi Greg, Wow thanks for your awesome review! I'm so thrilled to hear that you're finding QuickMail useful for your sales outreach campaigns, and that you even have multiple campaigns running at a time. The rest of the team also saw your review and was happy to hear that you had a great experience with support. We're all thankful and glad that you're seeing success. :-)

Hans
Hans
Vice President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great product- wildly impressive support

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Very satisfied with the product. Their 'kick ass support' team responds within minutes of my reachout which is really impressive.

Avantages :

Product allows me to communicate with my client base in bulk, but still coming right from my email addres. A lot higher open rates/conversions because of this.

Inconvénients :

Site brands itself for cold reachouts. I think they have more to offer! I use it for communication with my client base!

Réponse de l'équipe de HCG Partners

il y a 5 ans

Thanks so much for the awesome review, Hans! Totally humbled by your kind words. :-)

Kate
Founder (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Switched for deliverability, but UI and support are rough

2,0 il y a 2 mois

Commentaires : I think these guys have invested in deliverability, which is great, but the UI design is weaker than other tools and the support isn't good enough to make up for it.

Avantages :

Strong deliverability - I was seeing low deliverability on Apollo so tested Quickmail and it was better

Inconvénients :

UI is unintuitive - e.g. you can't just add prospects to a campaign, you have to add them to a bucket, and then add a schedule to move them from the bucket to the campaign on that schedule Glitchy - twice last week this scheduled bucket-to-campaign process failed. I checked wiht support and they confirmed not a user issue. There is no real-time support during US business hours

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Traduction et localisation, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The Best Cold Emailing Solution

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Keeping my pipeline full without creating content, going to conferences or cold calling.

Avantages :

- QuickMail evolved over the years to make it easier to target bigger companies - Great podcast and Facebook group to stay up-to-date to complement the software - Extremely helpful support team

Inconvénients :

- it takes too long until the new version is released which has promising features - it is not possible to automatically email another person in the company if the first person did not reply but things like that can be done with Zapier.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Exceptional "always on" automated tools help me save time in all outbound email initiatives.

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Startup! I made a few sequences, real short and personable at first. Load a list in (real easy to do). Once you connect the sequence to the list you are off to the races. Real-time analytics help make adjustments. The system checks replies - all automated. What's awesome is you quickly find out you can scale with ease. The system has your back, support too when you get stuck.

Inconvénients :

You can endlessly tweak your workflows, tasks etc. The problem is you have to click into the tool icons for whatever part you are engaged in. I'd like to see a quick link tool bar in each sub category for those repetitive tasks (no biggie its just a UI bottleneck). Maybe they can cull the most used tool links from all users and start there. Overall though this automated email system saves me huge amounts of time.