15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Hired

Hired est un marketplace organisé qui met en relation les recruteurs et les responsables du recrutement avec les meilleurs talents du secteur technologique qui recherchent activement un emploi et qui sont prêts pour un entretien. Grâce à ce logiciel, les candidats et les entreprises échangent en toute transparence sur les offres de salaire, les opportunités concurrentielles et les détails des tâches. Ce niveau d'informations est unique, ce qui rend le processus de recrutement plus rapide et plus efficace que jamais.

Qui utilise Hired ?

Hired est un marketplace organisé pour les talents du secteur technologique utilisé par les leaders en acquisition de talents, les recruteurs de première ligne et les responsables du recrutement, des petites start-up aux entreprises du Fortune 500.

Hired Logiciel - 1
Hired Logiciel - 2
Hired Logiciel - 3
Hired Logiciel - 4
Hired Logiciel - 5

Hired ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Hired

Hired

4,1 (274)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
28
4
4,4 (274)
3,7 (274)
4,4 (274)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,75 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
352
18
4,6 (252)
4,3 (252)
4,4 (252)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Hired

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Rapports de paie
Beehire
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des candidats
Profils des candidats
Publication d'offres d'emploi
LinkedIn Jobs
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Publication d'offres d'emploi
Recherche de CV
CEIPAL ATS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du recrutement
Pour agences de recrutement
Pour les agences de recrutement
Workable
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des candidats
Publication d'offres d'emploi
Suivi des candidatures
Manatal
Fonctionnalités les mieux notées
Publication d'offres d'emploi
Suivi des candidats
Suivi des candidatures
Zoho Recruit
Fonctionnalités les mieux notées
Publication d'offres d'emploi
Suivi des candidats
Suivi des candidatures
iCIMS Talent Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Publication d'offres d'emploi
Suivi des candidats
Suivi des candidatures
Breezy
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du recrutement
Suivi des candidats
Suivi des candidatures

Avis sur Hired

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
35%
4
46%
3
15%
2
2%
1
1%
Jon
Jon
Senior Recruiter (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great resource for technical hiring

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We do a lot of technical hiring and Hired is our #1 resource for making technical hires.

Avantages :

Hired allows us to access top level technical talent across the nation. Passive technical candidates are hard to find and gain access to, Hired solves that problem. The platform is well designed and consistently improving. The quality of the candidates is high and most are responsive.

Inconvénients :

Over the past year their have been more candidates on the platform which has slightly decreased the quality of candidates. They seem to be more lenient in accepting candidates to the platform.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It was great when the industry was hot

4,0 il y a 9 mois

Commentaires : It was good overall, we made some hires using it when the market was hot.

Avantages :

It was easy to use and has lots of active candidates on the platform

Inconvénients :

I wasn't sure if the candidates were serious talking to 1 company or to many. You were like doing blind dates.

Emily
People Lead (É.-U.)
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

HIRED through the Years

2,0 il y a 5 ans

Commentaires : I love the support teams. The platform is easy to use. The value vs. cost depends on what type of person you are looking to hire. I wouldn't renew my contract if I don't see better candidate quality. Nicely designed.

Avantages :

I have been using HIRED's platform for recruiting for 5+ years. I have been so impressed that I've introduced it to 4 companies I've joined and refer others frequently. It's fairly easy to use and efficient in terms of finding candidates. Their search function is fairly accurate and if I am concerned I am not getting the results I need it's easy to browse all candidates or expand your search. The support teams is amazing. One of the best I have ever worked with. They haven't outsourced it so no waiting around for issues to be resolved. They also take the time to go over my stats once per Qt. and I find them helpful in mapping to the data I've collected to make adjustments and improvements to my strategy and effectiveness.

Inconvénients :

Over time, in the past year, the quality of the candidates has waned and I have been unable to hire anyone for the past 10 months. That's in contrast to hiring 2+ quality engineers per month a year and a half ago. I understand they have issues with candidate inventory but I am convinced they are going after the wrong candidates. The platform is loaded with candidates from large Enterprise , networking, retail, banking, etc. Companies. Sadly all non-web services engineers mostly working on and with outmoded technologies on enormous projects. They don't make it through initial screens and certainly not through any onsite interview. The candidate pool used to include a majority of engineers working on web services (consumer or otherwise). If you need engineers with current and relevant experience HIRED, at this time, may not be for you. Pricing packages are OK if you can hire. As a final note, they have very little inventory for `Product Design' or "UX/UI' design candidates. Maybe 1-4 per week are new and local and then there are a ton of nonlocal candidates. They need to figure out how to source more and better design candidates. Also, half of the time you try to review a candidate's portfolio it's PW protected. HIRED must insist that portfolios are accesible. How can you hire a designer w/out looking at their work?

Stephanie A.
Stephanie A.
Senior Technical Recruiter (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great but costly

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : We re trying to scale with 200+ eng needed and with the amount of engineers that decline our requests, I fear that even with the unlimited hiring plan we will not hit out goal in 2019

Avantages :

UI, candidate selection and ease of adding a job

Inconvénients :

Not enough engineers with specific technologies and expectations of annual comp is HIGH

Paul
Paul
Technical Software Engineering Sourcer/ Recruiter (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

User Review

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Been great, I love that candidates are looking and always open to chat. The customer support is outstanding. You could do better about presenting more relevant matches and sorting them/ presenting them better.

Avantages :

Very user friendly, love the layout of the profile, candidate interests etc.

Inconvénients :

Dont quite see the success in the amount of interviews it takes to get hires we would like. Also, being able to hone in on our particular bar based on previous performance would be cool.