15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de SecureLink

SecureLink gère l'accès sécurisé et l'assistance à distance pour les entreprises et les fournisseurs de technologies. Les entreprises de classe mondiale dans plusieurs secteurs hautement réglementés, notamment les soins de santé, la vente au détail, le gouvernement, les finances, le droit et les jeux, comptent sur la plateforme SecureLink pour contrôler l'accès au réseau, assurer la conformité, gérer les pistes d'audit, réduire les délais de résolution et réduire la responsabilité.

Qui utilise SecureLink ?

Les fournisseurs de technologies d'entreprise et leurs clients, en particulier ceux des secteurs réglementés.

SecureLink Logiciel - 1
SecureLink Logiciel - 2
SecureLink Logiciel - 3
SecureLink Logiciel - 4

SecureLink ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

SecureLink

SecureLink

4,2 (176)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
6
4,0 (176)
4,1 (176)
4,1 (176)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
12,00 DOP
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
28
10
4,7 (872)
4,7 (872)
4,6 (872)

Alternatives à SecureLink

Zoho Assist
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
Zoho Meeting
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Partage d'écran
Partage des fichiers
Google Chat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Alertes/Notifications
Chat en temps réel
Central
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Alertes/Notifications
Gestion de la base de connaissances
GoToMyPC
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Connexion sécurisée
Transfert de fichiers
RemotePC
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Contrôles/Permissions d'accès
Partage d'écran
VISULOX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Authentification multifacteur
JumpCloud Directory Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Authentification unique
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des mots de passe
ManageEngine PAM360
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Authentification
Intégrations de tiers

Avis sur SecureLink

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
38%
4
47%
3
11%
2
3%
1
2%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

SecureLink as secure Remote support

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

secure Remote support - catalogue all your customers so you will search and access - web interface - good fit resolution

Inconvénients :

for me , I have used it for 2 years ago without any issues but for budget the management have decided to switch to cheaper app

Nathaniel
Nathaniel
Technical Support Analyst II - IBM Watson Health Imaging (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Provides secure HIPAA compliant connections for hospitals.

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

-Secure -Functional -Compliant -Reliable -Supports many different connection types.

Inconvénients :

-Requires a manager to be downloaded every X mins -Uses Java.

Drew
Solutions Engineer (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Long Time User: Least Reliable Remote Access Tool I Know

1,0 l’année dernière

Commentaires : I used to primarily use Windows, but now I am mostly a Mac user. My sole purpose for using this application is remote access. I use this application daily and have used it since 2015. I use many remote access tools and VPNs on a daily bases and this is the worst one I've experienced by far. In the last couple years, I can't think of many times I've use this software and had it work successfully. It consistently fails to log on and I've even had it fail to connect the session in older versions. I've reached out to support and they are professional, but the problems don't get resolved. Since I use many instances of this software, I've concluded it's not an issue with user configuration of the application, but rather the application itself. I suspect the issues tend to happen more on Mac OS, but I've experienced the log on issues on Windows as well. I would not recommend this product until the reliability drastically improves.

Avantages :

It's easy to figure out how to use the remote access feature.

Inconvénients :

In short, the remote access feature is very unreliable. I use multiple instances of this daily and always have issues connecting using the remote access feature. As another reviewer described, the authentication fails multiple times until it suddenly works. My coworkers have the same issue. The price was extremely high for such an unreliable application, especially with the size of our company being under 100 employees.

Alan
Tech Support Tier 2 (É.-U.)
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

SecureLink is great as a VPN for tech support

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Using multiple VPN's for my job, I find that SecureLink is the easiest to use with the least amount of issues. End user can customize it to allow access only to specific servers and can control turning it on/off to specific times or for specific procedures to turn on (has message that pops up to say personalized entry message)

Avantages :

It allowed very easy access to remote servers (fully controlled by end user for access). If it goes down , the customer support gets it running very quickly.

Inconvénients :

It could only have 2 users on a platform at a time (not the best for multi server unless they use a Nexus) Cannot delete old Gatekeepers only deactivate (one of the clients has over 50 gatekeepers that we have to sort through.

Réponse de l'équipe de SecureLink

il y a 2 ans

Alan, thanks for your feedback, we rely on these candid responses to improve customer experience and to build a better product. We are glad to hear that you have had an overall positive experience with SecureLink and our customer support team. Currently in the UI users do have the ability to delete Gatekeepers, this is something that may have to be handled by your SecureLink administrator. I appreciate your feedback around having multiple users on a single platform and will make sure we open a ticket internally around that feature. Please send us an email at product@securelink.com if you would like to set up some time to go over your feedback about the product.

Ramesh
Ramesh
Associate Manager (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Securelink - Getting into Remote

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Overall we are OK with Securelink but concern over speed and frequent portal and gatekeeper issues that impacts our work. We use this 24X7 to connect client;s environment and we like to have a Desktop Utility which has easy gatekeeper connection method , customized gatekeeper list and settings per user.

Avantages :

Easy to use and connect but with some issues Platform independent Easy to Search and find different gatekeeper Access RDP Widows size can be customized , allowing to clipboard access and print feature Shows Recent gatekeeper and servers list

Inconvénients :

Biggest headache is JAVA Updates ,Every time i have to call support to fix the issue different browser have different way to connect , having much problems with Google Chrome there is no Desktop utility to connect, We are using this almost 24X7 and low Speed is major concern Support is good but they have to fix some common issues regularly after each upgrade Should have favorite feature and make custom Gatekeeper list per user