Shift

par Shift Technologies Inc.

Qui utilise Shift ?

Shift a été conçu pour tous ceux qui gèrent plusieurs comptes de messagerie et d'application, y compris les entrepreneurs, les PDG, les concepteurs, les travailleurs indépendants et ceux qui effectuent la majorité de leur travail en ligne.

Description de Shift

Shift est le poste de travail des personnes productives. Bénéficiant de la confiance de centaines de milliers de personnes amatrices de la productivité à travers le monde, Shift rationalise vos flux de travail afin que vous puissiez accomplir vos tâches plus efficacement. Lassés de se connecter et de se déconnecter de plusieurs comptes, les utilisateurs de Shift bénéficient d'un accès en un clic à plus de 900 applications, extensions, comptes de messagerie et services cloud les plus populaires du web.

Informations sur Shift

Shift Technologies Inc.

https://www.tryshift.com

Fondé en 2017

App Directory
Google Calendar in Shift
Gmail in Shift
The quickest switch
Create your workspace
Vidéo de Shift
Play
App Directory-thumb
Google Calendar in Shift-thumb
Gmail in Shift-thumb
The quickest switch-thumb
Create your workspace-thumb

Présentation des tarifs de Shift

Shift est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Shift est disponible à partir de 99,99 $US/année.


À partir de

99,99 $US/année

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Shift

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Linux (ordinateur)

Formation

  • En ligne en direct
  • Documentation

Shift - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des campagnes
  • Analyse en temps réel
  • Archivage et rétention
  • Base de données de contacts
  • Bloqueur de spam
  • Boîtes de réception partagées
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Champs personnalisables
  • Chat et messagerie
  • Distribution d'e-mails
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des boîtes de messagerie
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des modèles
  • Gestion des réponses
  • Gestion des signatures
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Liste blanche et liste noire
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Routage
  • Récupération de données
  • Répondeurs automatiques
  • Réponses préenregistrées
  • Segmentation de la clientèle
  • Segmentation des campagnes
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des clics
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des e-mails
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités
  • Tests A/B
  • e-mail marketing

Logiciels de messagerie : afficher la liste complète

  • @mentions
  • API
  • Alertes/Notifications
  • Authentification unique
  • Chat et messagerie
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Conversation d’équipe
  • Création de bases de données
  • Définition des priorités
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de projets
  • Gestion des affectations
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des notes
  • Gestion des tâches
  • Génération de documents
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Liste de tâches (to-do list)
  • Marquage
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Outils de présentation
  • Partage des fichiers
  • Planification de projets
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Projets multiples
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Suite Office
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des projets
  • Suivi du temps des projets
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Transfert de fichiers

Logiciels de productivité : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation des processus métiers
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Champs personnalisables
  • Configuration des workflows
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des audits
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des modèles
  • Gestion des tâches
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notes et commentaires
  • Notifications en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Piste d'audit
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Projections
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Sans code
  • Stockage de documents
  • Suivi de la conformité
  • Suivi de la progression
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi du temps des projets
  • Tableau de bord d'activités
  • Tableau de bord personnalisable
  • Worfkflow de projets
  • Workflow basé sur les règles
  • Workflow configurable
  • Éditeur graphique de workflow

Logiciels de workflow : afficher la liste complète

Shift - Alternatives

Plus d'alternatives à Shift

Avis sur Shift

Lire tous les avis

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,4
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,3

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Écrivez votre avis !
Katie L.
Associate Director of Internal Communications
Institutions religieuses, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2019

"Keeps My Browser Windows Under Control"

Commentaires: Shift helps me keep organized, both personally and professionally, and allows me to go back and forth between applications without losing my mind.

Avantages: I'm the type of person who tends to have multiple browser windows open, and Shift helps me stay organized and keep the number of browser windows open under control. I use it daily to check my many email and social media accounts, to chat via multiple message apps, to keep track of my personal and professional calendars, and to attend to basic business and even personal tasks right there in the same browser, from Trello to my home budgeting software. It keeps everything all in one place and prevents me from losing my mind. When I see colleagues struggling to find the right tab in a sea of many browser windows, I always suggest Shift as a way to help them keep their browser windows under control as well!

Inconvénients: I have noticed that at times the software can be a bit laggy. When I know I need to do intensive work, say in Google Docs or something, I will open the document in the default browser in order to prevent a delay. This is not usually a problem with basic email, messaging, or other simple tasks.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2019
Christopher L.
Sr Vulnerability Manager
Produits pharmaceutiques, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/10/2019

"Love your Product, Except"

Commentaires: I do not need to have multiple applications open to find out what is going on, Social Media, Email, internal SLACK, School applications, webhooks, git hub all in one location means that I have only a single

Avantages: Ease of use, simple. I love having all my social media sites, emails, Cloud Locations in one place. The add-ons for all the tabs really helps. I like that I do not have to have all my browser windows open.

Inconvénients: At the start before the update in July 2019, MS Teams worked really well. NOW, it does not work and locks up the application completely, to the point that I have no choice but to remove it from my shift. The lack of 64 Client is also an issue, I am sure with an i9 CPU processor the use of more than a 32-bit application has its limitations. But, I wish it would use more of the active CPU usage so that I can utilize this.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Redbrick Technologies le 10/01/2020

Thank you for the review! We're very happy to hear you love having multiple apps in one location in Shift. Are you still having an issue with MS Teams? If so, our support team would love to hear from you: https://support.tryshift.com/new.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/10/2019
Bonnie K.
OWNER
Formation professionnelle et coaching, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/02/2021

"SHIFT - merging all of your email inboxes, messaging apps, and other apps into one place."

Commentaires: When I am using my laptop, I don't have much space to shift from different browsers. It's a high space saving tool.

Avantages: I appreciate that I can have the feature called, "workspaces." This is a section on the side panel where you can open up or bookmark any relevant tabs according to a particular project, or "workspace." I have one workspace for all of my assistants to research. This workspace can also be shared which is awesome.

Inconvénients: Some apps are not available. For instance, they don't have Kakaotalk which is a pretty popular Korean messaging app (that has a desktop function as well). Others are a latency issue when loading. The browser is running off of Chrome. And when you switch between browsers or messaging apps, there is a 1-2 second latency. I original thought it was my internet, but I contacted Shift and they said that's a common occurrence with the nature of the software.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Shift Technologies Inc. le 16/02/2021

Hi Bonnie,

Thank you so much for your review of Shift. We love to hear that you're using Workspaces to collaborate with your team. Thanks for the app suggestion, we are adding new apps all the time. We have added Kakaotalk to the list and you should see it live within the next few weeks!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/02/2021
Will R.
Senior Manager Strategic Partnerships
Arts de la scène, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/10/2019

"Beautiful concept; execution needs work"

Avantages: LOVE that it allows me to shift (get it?) between apps and accounts without changing windows. The integration with G-Suite is helpful since I manage multiple email accounts but generally use Drive with only one (this sort of arrangement frequently causes authentication issues when implemented in a browser)--so I am able to swap between email accounts while working on a spreadsheet in my "master" account. Adore the integration with apps like WhatsApp, Slack and HootSuite--it's like having my very own personalized terminal with all of the solutions I need to get my work done efficiently. I also like that I can rearrange the stack of accounts and apps to suit my workflow.

Inconvénients: This software is buggy as hell. I frequently have to re-authenticate my Gmail accounts as well as apps like HubSpot, HootSuite and WhatsApp (for some reason, Slack is pretty much the only app I have noticed that does not require me to regularly re-enter my credentials). I wouldn't mind this all that much, except for the fact that Slack does not seem to talk to Apple's Keychain, so I end up having to look up my (sometimes lengthy) passwords for each account. This will sometimes happen mid-session, with no explanation. Another issue is that my Gmail accounts will routinely reload while I'm in the middle of composing a message. Again, no explanation provided, just a dialogue saying "changes you make might not be saved" and then adios! The rate at which these issues occur is high enough that I have considered abandoning the product ("why am I paying to take twice as long to write an email?"), especially since, even though I am a paying subscriber, support for these issues has been fair to middling. The latest response I received was that authentication issues can happen when the same Shift account is installed on multiple devices--which seems ridiculous, by the way, for those of us neanderthals that still have multiple computers--and that uninstalling shift on my other computers *should* fix the problem. It didn't, but I have yet to find another product worth my taking the time and effort to rejig my workflow/learn a new interface.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/10/2019
Julliana R.
Attorney
Cabinet d'avocats, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/03/2021

"A dashboard to increase efficienct"

Commentaires: We implemented Shift in an effort to streamline our digital workspace. Our aim was to reduce "clicks" specifically clicking in and out of programs and apps that we use daily. On any given day we are actively using 4+ programs or applications so shift is helping us increase efficiency. There is a learning curve and some getting use to as to Shift as a whole and how it works as a program but I believe that as we continue to use Shift, we will become increasingly proficient and efficient within it.

Avantages: The aspect I like most about Shift is the fact that you can create a "one stop shop" dashboard for your digital workspace. There are many integrations with other softwares as well

Inconvénients: I do not like that the opened tabs do not transfer/carry over from workspace to workspace. Also, the online interface of certain programs isn't as easy to use or appealing as the desktop version of these programs - but this may be an issue with the programs themselves instead of with shift.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/03/2021