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à choisir le meilleur logiciel

CASH+ Call Accounting Software

CASH+ Call Accounting Software

Description de CASH+ Call Accounting Software

Le système de comptabilisation des appels CASH+ est conçu et développé par Hansen Software Corporation.

CASH+ est compatible avec de nombreux systèmes téléphoniques professionnels tels qu'Avaya, Allworx, Cisco, PhoneSuite,Toshiba, Inter-Tel, Mitel, Samsung, Grandstream, Panasonic, Shoretel, NEC, Nortel, Vertical Zulty, etc.

Des hôtels, cabinets d'avocats et organisations commerciales aux centres de soins de longue durée, CASH+ est un outil précieux qui peut être utilisé dans de nombreux secteurs.

Installez CASH+ dans vos locaux pour bénéficier d'un système de reporting performant.

Qui utilise CASH+ Call Accounting Software ?

Amérique du Nord et Caraïbes. Modèle de numérotation nord-américain.

CASH+ Call Accounting Software Logiciel - 1
CASH+ Call Accounting Software Logiciel - 2
CASH+ Call Accounting Software Logiciel - 3
CASH+ Call Accounting Software Logiciel - 4
CASH+ Call Accounting Software Logiciel - 5

CASH+ Call Accounting Software ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

CASH+ Call Accounting Software

CASH+ Call Accounting Software

4,9 (38)
575,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
10
Intégrations introuvables
4,7 (38)
4,7 (38)
5,0 (38)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
38
Intégrations introuvables
4,2 (14)
4,3 (14)
4,7 (14)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à CASH+ Call Accounting Software

eXsight
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
CommView
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Genesis Call Accounting & Tracking
Fonctionnalités les mieux notées
Suivi des appels
PhoneBurner
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Suivi des interactions
Microcall
Fonctionnalités les mieux notées
Identification de l'appelant
Optimisation des stocks
Surveillance en temps réel
Teltrac
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
CloudTalk
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Journalisation des appels
InfoFlo
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Rapports et analyses
ZIWO
Fonctionnalités les mieux notées
CTI (couplage téléphonie informatique)
Enregistrement des appels
Suivi des appels

Avis sur CASH+ Call Accounting Software

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
87%
4
13%
Jeff
Technical Services Assistant (É.-U.)
Études de marché, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Exceptional Technical Support Staff

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

I wanted to thank you again for going above and beyond to help us at The DRG upgrade our call recording hardware. The process went smoothly without issue, and our call center was able to resume dialing on schedule. The system has been stable and running reports is noticeably more responsive. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] always kills it for us, thanks for all the good work!

Inconvénients :

Report retrieval speed was always a pretty slow process. However, the back-end database upgrade during our hardware migration mitigated this concern.

Mohammad
Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great Software, Easy to Use, and Great Customer Service for any Required Guidance

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Allows a hotel to monitor calls from guest rooms and inputs the desired rate per any selected time frame an administrator wants to charge by. Very great product and a better staff.

Avantages :

It allows the tracking of phone calls, has many options to adjust your preferred rates or methods of inputting charges for phone calls.

Inconvénients :

There is not much not to like. It does need proper set-up which can be a bit confusing for anyone that has not set up any software. However, the customer service and support provided by the agents compensates for any difficulty one may have. In regards to setting up, you can give them a call and they can help you step-by-step in the setup process or even assist you via remote desktop connection.

Douglas
System Administrator (É.-U.)
Comptabilité, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product for seeing into phone usage

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

Works as advertised. Interesting to see where phone usage is throughout the enterprise. Updates provided to keep the software working well.

Inconvénients :

One downfall is there is not a version engineered to work with our particular phone system, so we are missing out on some reports.

Thierry
I.T. Manager (Canada)
Équipements publics, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Software Update and Customer Service Review

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : My Cash + software needed to be updated to correct a little hickup we had.
I dealt with my reo from the beginning and let me tell you that his Customer service skills were amazing. He not only helped me to get the update up and running on the system but he went ahead and corrected another situation without me even having to ask. He emailed my about all the détails and was always on time when we had scheduled phone calls. I would highly recommend Hansen Software based on my rep's great Customer service skills and also would recommend the Cash + Software. I have just renewed my service plan with Hansen Software and I will make sure I renew it because I know I will get the help I need when I need it.

Avantages :

Easy to Use. Web Access. Great Customer Service

Inconvénients :

Not in french.

Kirk
CEO (É.-U.)
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Super impressed customer of Hansen Software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Great Service & Support

Avantages :

I am really impressed with Hansen Software support. I do not call that often, less than a dozen times in 8 years. That being said, every time I call, they answer right away.

Inconvénients :

They do not transfer me to other people, the person who answers helps me right then. They walk me through setting up an extension, report, or changes needed for an automatic reports and it is just done-done very quickly. It is really great support without any pain. Totally recommend them because of their support.

Réponse de l'équipe de Hansen Software

il y a 3 ans

Thank You Kirk. We really appreciate you taking the time to write us a review.