17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Lately

Tableau de bord marketing tout-en-un qui rassemble le contenu, la gestion de projet et l'analyse en un seul endroit.

Qui utilise Lately ?

Équipes marketing

Lately Logiciel - 1
Lately Logiciel - 2

Lately ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Lately

Lately

4,9 (7)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
6
Intégrations introuvables
4,4 (7)
4,4 (7)
4,9 (7)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
144
115
4,3 (3 740)
4,2 (3 740)
4,2 (3 740)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Lately

Hootsuite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Airtable
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Gestion du stockage de données
Projets multiples
ContentStudio
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Planification des publications
Édition automatisée
StoryChief
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion SEO
Gestion de contenu
Planification de l'édition
DivvyHQ
Fonctionnalités les mieux notées
Campagnes multicanales
Gestion de projets
Gestion des campagnes
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Contently
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion des flux de travail
Intégration des médias sociaux
Skyword
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de site web
Gestion des documents
Planification des campagnes
Workflow
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion SEO
Gestion des documents
Mise en forme de texte

Avis sur Lately

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
14%
Brent W
Brent W
President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Blog content to social, the perfect product.

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I was looking for a product to help me with social media and our blog. Lately was able to read through my blog posts and take each post and break it down into a social media post that I could use on many different platforms. It also has the ability to do video now.

Avantages :

Lots of features, easy to create social content from a long blog post or a video or podcast. Evergreen content is easy to create for Linkedin.

Inconvénients :

The system has been slow in the past and does suffer some performance problems as they grow.

Réponse de l'équipe de Lately

il y a 2 ans

Wooooweeee! Thanks so much, Brent!

Rodney
Rodney
Vice President of Content Acquisitions (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production audiovisuelle, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Using Lately for 2019 at Dynasty Television LLC

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We are able to show our board of directors that we are reaching the right demographics and it help us gain sponsorship and advertisements to keep the business growing.

Avantages :

We are able to track the impressions from all of our media affiliates to keep abreast of what quality contents we need to share and what needs to be removed.

Inconvénients :

Sometimes the engagements get a little confusing and the analytics are not always accurate.

Katarina
Katarina
Wine Writer, Social Media Strategist (Italie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

A do-it-all tool, easy to use and perfect for social media & personal brand management

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

That you can have all the content in one place and create your posts for all different channels in one place. Also that you can import content from the website, have brand message, mission, etc. all unified. A very good new social media tool.

Inconvénients :

Takes a bit of time to learn how to use. Too expensive for normal solopreneurs. The basic plan allows only 5 social media accounts, while others for half the price allows 10 social media accounts. And it is true, you might not be able to do all the content creation in one place on other tools as on trylately, but still a too costly price. However, I can agree it is a tool for people already on a certain level.

Réponse de l'équipe de Lately

il y a 7 ans

Wow, thank you SO much Katarina! We are super excited to have you as a Lately customer. In this is fantastic feedback about ease-of-use and pricing, two things we plan on addressing in the next few weeks. Please do keep it coming¿ It's incredibly important for us to know what you like and don't. We thank you, GREATLY!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

If I could give Lately more than 5 stars I would - the customer service is remarkable.

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : time and money

Avantages :

Lately listens to their customers and implements requested functionality. I love the create posts tool from long form content - just brilliant.

Rich
Rich
CEO/Product Management Guru (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

We're using Lately to effortlessly appear much larger than we really are.

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : Very easy auto-creation and scheduling of content campaigns across social media and over time. Including images/graphics has dramatically boosted engagement, and re-use of content is a major timesaver.

Avantages :

Scheduling content campaigns across several social media, including graphics / links / hashtags, with visual forward-looking calendars

Inconvénients :

Need to tweak content for different channels (e.g. hashtags aren't natively valuable for LinkedIn posts)

Réponse de l'équipe de Lately

il y a 7 ans

Hooray! Rich, this is truly amazing feedback. Thank you so much! We can't wait to sort out those LinkedIn hashtags for you, coming very soon, promise! THANK YOU for being such a loyal and awesome customer!