Description de Zoho Desk
Zoho Desk est le logiciel de référence du service client en ligne de Zoho. Il accompagne les entreprises dans la création de relations durables avec leurs clients et rend les agents plus autonomes. Avec Zoho Desk, offrez une assistance omnicanale transparente, améliorez la productivité des agents, personnalisez votre service d'assistance, automatisez des tâches répétitives, obtenez des informations en direct sur les performances et intégrez vos applications tierces, le tout à un prix abordable.
Qui utilise Zoho Desk ?
Zoho Desk, le logiciel de référence de service client en ligne de Zoho, aide les entreprises de toutes tailles et de tous types à offrir un service support de qualité supérieure sans dépenser une fortune.
Où peut-on déployer Zoho Desk ?
À propos de l'éditeur
- Zoho
- Fondé en 1996
Assistance Zoho Desk
- Support téléphonique
- Support 24/7 (réponse directe)
- Chat
Zoho Desk - Prix
À partir de :
- Oui, essai gratuit disponible
- Oui, version gratuite disponible
Zoho Desk est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Zoho Desk est disponible à partir de 14,00 €/mois.
Plans de tarification obtenez un essai gratuitÀ propos de l'éditeur
- Zoho
- Fondé en 1996
Assistance Zoho Desk
- Support téléphonique
- Support 24/7 (réponse directe)
- Chat
Zoho Desk en vidéos et en images






Fonctionnalités - Zoho Desk
Avis sur Zoho Desk

Derek
A great tool for managing your brand and supporting customers
Francois
Complet et fonctionnel, mais peu ergonomique
Commentaires :
Globalement le suivi de ticket est de bonne qualité mais on perd facilement du temps à chercher les informations dans un système globalement contrintuitif.
Les notifications sont difficilement utilisables du fait qu'un simple clic sur la cloche retire le compteur de notification. De plus l'empilage de notification par ticket n'est pas lisible.
Avantages :
- Le suivi de l'historique des clients - Le système de tagging - Personnalisation des status/workflow - Lien avec la base de connaissance
Inconvénients :
- L'ergonomie est contrintuitive - Les notifications sont inutilisables - Pas de mise en avant des pièces jointes - La recherche n'est pas fiable
Pascal
Excellente application
Avantages :
Une des meilleures sur le marché surtout avec l'intégration avec bigin.
Inconvénients :
Il serait souhaitable de proposer une offre de prix abordable pour les autoentrepreneurs.
Utilisateur vérifié
Outil pratique pour la gestion des tickets
Commentaires : Nous l’utilisons pour gérer les demandes des utilisateurs. Cela nous permets de nous les dispatcher et d’en suivre facilement l’évolution. On y vois rapidement ce qui a été fait et s’il faut revenir sur le ticket, pas besoin de se souvenir ce qui a déjà été fait.
Avantages :
L’appli Android Les mailsLe suivi des tickets
Inconvénients :
Je n’en n’ai pas vu même avec la version gratuite

Alyssa
Using Zoho Desk as a ticketing based solution is great
Commentaires : A single glance at this program was all it took to fix the ticketing problems we were facing. When we were looking for a new software, I was simply able to get the things I required and could display them to my team with no trouble at all.
Avantages :
As a ticketing system, Zoho Desk allows us to keep tabs on and respond to customers' questions about our bespoke goods, whether they reach out to us via email, phone, or in person. Although we have just begun to understand how the system works, we already have a good idea of how beneficial it will be after we have fully implemented it.
Inconvénients :
When it comes to cost, Zoho should be more transparent when incorporating additional tools like Zoho Assist. Although Zoho's huge amount of modules is a great asset, it would be even more helpful if there were a means to track the potential financial impact of implementing various configuration options.
Shivam
The best Ticket dealing with stage that is a business fundamental device"
Commentaires : Many highlights and various ways of communicating with potential client base. As a web engineer, coordinating it into my site was shockingly simple and smooth. We see a ton of potential for smoothing out our deals cycle decreasing information section errands while having the option to arrive at additional clients consistently, without the requirement for a meddlesome contact structure and call that a ton of the more youthful customers are staying away from in these business sectors.
Avantages :
There is no Work area application for Zoho Work area, a vital missing element. The alternate route symbol for Late things might have been set better, perhaps in the top header menu rather than in the footer. The footer menu should be more noticeable, as it is unrecognizable on more modest size screens.
Inconvénients :
The easy to use android and IOS applications are one of the most outstanding elements of Zoho Work area, which I like the most. Different highlights which I likewise respect are-It furnishes a basic gadget code with a couple of snaps once you choose to coordinate it with your site or application; you can undoubtedly follow your tickets in general and specialists from the dashboard interface; you can embed labels with each pass to bunch them into explicit classifications for examination and investigating.
Alternatives envisagées : Bitrix24
Pourquoi passer à Zoho Desk : We were at that point involving Zoho for their salesIQ so we know its a strong stage. I was dazzled with the combination to our exisiting frameworks ( I have right now sent it on a test site, hoping to go live presently)The tagging framework is fantastic and permits a decent level of customisation. There is additionally less time engaged with going live rather than similar frameworks presented by Engagebay or utilizing power computerize on Office.The CRM abilities are the ideal good to beat all for us, yet we haven't utilized this capability a lot as of now.The folks additionally have great instructional exercises accessible, which responded to a large portion of my inquiries, so I have not needed to connect with help (yet).