Pour qui ?

Zoho propose des applications métiers spécifiques pour la vente et le marketing, les ressources humaines, l'assistance téléphonique et la finance. Zoho Desk s'adresse aux entreprises de toutes tailles et de tous les secteurs d'activité.

Notes moyennes

1 510 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $12/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Zoho Desk
  • https://www.zoho.com/desk
  • Fondé en 1996

En savoir plus sur Zoho Desk

Zoho Desk est une application de service client qui aide votre entreprise à établir des relations plus solides avec ses clients. Avec Zoho Desk, les agents deviennent plus productifs, les gestionnaires plus efficaces et les clients plus autonomes. Il est personnalisable, facile à utiliser et ne coûte pas une fortune. Faisant partie de la gamme des 30 logiciels métiers de Zoho, Zoho Desk vous apporte la puissance nécessaire pour mettre le service client au cœur de votre entreprise.

Zoho Desk - Fonctionnalités

  • Chat proactif
  • Ciblage géographique
  • Formulaire hors ligne
  • Intégration de tiers
  • Partage d'écran
  • Réponses préenregistrées
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Transferts/Routage
  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse des tendances
  • Analytique
  • Collecte multicanal
  • Gestion des actions
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord
  • Autoapprentissage
  • Catalogage et catégorisation
  • Collaboration
  • FAQ
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion des documents
  • Gestion des données
  • Portail libre-service
  • Recherche en texte intégral
  • Résolution guidée des problèmes
  • Classification des plaintes
  • Gestion des assurances qualité
  • Gestion des cas
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des formulaires
  • Mesures correctives (CAPA)
  • Portail libre-service
  • Routage
  • Suivi des médias sociaux
  • Suivi des plaintes de clients
  • Suivi des problèmes
  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Contenu vidéo
  • Gamification
  • Gestion communautaire
  • Gestion de la communication
  • Gestion des désabonnements
  • Messagerie instantanée
  • Syndication de contenu
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Chat en temps réel
  • Communication multicanal
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des accords de service
  • Gestion des ressources informatiques
  • Intégration e-mail
  • Monitoring réseau
  • Portail libre-service
  • Routage automatisé
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des interactions
  • Suivi des tickets et problèmes
  • Call recording
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Interactive Voice Response
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Assistance téléphonique
  • Avis automatiques aux clients
  • Base de connaissances
  • Base de données de clients
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la boîte de réception et des files d'attente
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des problèmes connus
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des tickets d'incident
  • Messagerie instantanée
  • Portail libre-service
  • Routage automatisé
  • Suivi des plaintes

Produits suggérés

Avis les plus utiles sur Zoho Desk

Awesome Software

Traduire avec Google Translate Publié le 22/07/2018
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Magnificent Software. Simplicity is under the most favorable conditions . The effortlessness to designing the product. Awesome method for working at the interface. Following of the ticket and the acceleration framework enables the organization to track and deal with the client issues on time . Zoho Desk is a help work area stage that enables organizations to convey top quality client support to their customers with instruments that expansion operator profitability and examination and reports that empower supervisors to discover enter issues in specialist exhibitions so they can enhance their administration also settle on keen business choices. Clients can likewise profit by Zoho Desk as the product enables them to discover convenient and important help without going too far. With Zoho Desk, organizations furnish their help groups with the best devices, various help channels, and assignment computerization so they can convey brisk and responsive help to their customers. This assistance work area stage assembles representatives from different divisions and engage them to give their clients an extremely brought together client benefit involvement. This administration totally supplanted the method of association with email, telephone calls, visits, informal communication stages on a solitary stage. This totally disentangles the way toward getting a demand for client bolster, due to this we have turned out to be speedier to serve our clients. What's more, clients can gather tickets in their local dialects, since such an open door is available. Incorporation Zoho Desk with Zoho CRM was a standout amongst other things that we finished for the current year. Reconciliation was speedy and effortlessly. Two administrations are just made for each other and have great reconciliation. The help group is basically incredible. Much obliged to all the folks who helped us with incorporation and did everything in the most brief conceivable time. Coincidentally, they are neighborly and active - it's pleasant to manage the expert.

Inconvénients: Being quite a while client ,I haven't had any genuine doubts with Zoho Desk. Still couple of isssues are here . Ticket can't be copied, dynamic fields are not made yet so you can not discrete or shroud fields relying upon the specialist/ticket needs. We have not exactly made sense of how to sort everything like we were in our old framework. It is awesome to rearrange arranging capacities to evacuate spam. It would likewise be decent if the designers included programmed arranging of spam. A few associates grumbled that the interpretation into different dialects isn't great. We utilize the English form, so we don't have such issues. There are a couple of things around detailing that still need taking a shot at, my primary complain being 'business hours'. You can set up business hours (the long periods of the day/week you're open as a business) anyway when you attempt and report in view of this control, it doesn't work… So we have a report for normal and aggregate reaction times however it incorporates over-night and end of the week's into these numbers influencing it to seem as though we are extremely moderate at reacting!

Zoho Desk is a very economical solution to ensure uninterrupted and unrivaled customer service

Traduire avec Google Translate Publié le 29/06/2018
Palmira Aiken
Account Manager
Drift Club
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: This service completely replaced the mode of interaction with e-mail, phone calls, chats, social networking platforms on a single platform. This completely simplifies the process of obtaining a request for customer support, because of this we have become faster to serve our customers. In addition, customers can collect tickets in their native languages, since such an opportunity is present. Integration Zoho Desk with Zoho CRM was one of the best things that we completed this year. Integration was quick and without a hitch. Two services are simply created for each other and have good integration. The support team is simply phenomenal. Many thanks to all the guys who helped us with integration and did everything in the shortest possible time. By the way, they are very friendly and outgoing - it's nice to deal with the professional.

Inconvénients: We have not quite figured out how to sort everything like we were in our old system. It would be great to simplify sorting functions to remove spam. It would also be nice if the developers added automatic sorting of spam. Some colleagues complained that the translation into other languages is not very good. We use the English version, so we do not have such problems.

Lire d'autres avis