18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Quore

Quore développe des solutions logicielles innovantes que les hôtels utilisent pour gérer leurs opérations quotidiennes de manière plus efficace. Ce produit améliore les communications entre les clients et le personnel en simplifiant les tâches d'entretien, les relations avec les clients, l'ingénierie et tous les autres aspects de la gestion d'un hôtel. En fin de compte, la vie de toutes les personnes qui travaillent dans un hôtel est facilitée, ce qui signifie que les besoins des clients sont satisfaits plus rapidement. Avec des équipes plus efficaces et des invités plus heureux, tout le monde gagne.

Qui utilise Quore ?

Quore vend principalement à une sélection d'hôtels/d'établissements à service limité.

Quore Logiciel - 1
Quore Logiciel - 2
Quore Logiciel - 3

Quore ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Quore

Quore

4,6 (17)
171,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
15
2
4,6 (17)
4,4 (17)
4,3 (17)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
23,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
134
5
4,3 (313)
4,1 (313)
4,1 (313)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Quore

Guesty
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Réservation en ligne
Jolt
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Programmation des tâches
Task Editing
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Suivi des échéances
Hostaway
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Lodgify
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Réservation en ligne
RMS Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Gestion des taux
Support client
ResNexus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Hostfully Property Management Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Réservation en ligne
innRoad
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Traitement des paiements

Avis sur Quore

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
82%
4
6%
3
6%
2
6%
Abbigail
Night Auditor (É.-U.)
Hôtellerie, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Quore is so useful we felt lost when corporate made the decision to get rid of it during COVID

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Learning the system and how to best utilize it was very easy. I liked that we could have an electronic copy of our desk log and it calculates the register totals for EOD. It was easy to log notes about individual guests or rooms and send maintenance requests to appropriate staff and keep track of that. This is an all-around great program that I would recommend to any hotel. When we stopped using the program, we sincerely felt lost. This is my number 1 product recommendation to any hotel, no matter the brand.

Avantages :

I liked the smooth layout and ease of access. Some programs are clunky, and some have a nice, neat layout. This is the latter.

Inconvénients :

Honestly, Quore was so customizable that there was nothing that I disliked about the program. No cons here.

Joshalyn
Director of Sales (É.-U.)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The Red Book

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : All good!!! Always improving

Avantages :

Log Book - Communication and List of people that read the message.

Inconvénients :

Setting up the inspections checklist. Wish we can create our our checklist since as Jolt software Host monthly training classes.

Réponse de l'équipe de Quore

il y a 5 ans

Hi Joshalyn, Thanks so much for the positive review! We're thrilled that you enjoy using the Log Book feature of Quore. Additionally, we can fulfill your wish for custom checklists. Allison from our Success Team will be reaching out to share more about these capabilities and show you where and how to access them. Please don't hesitate to contact us (support@quore.com) should you have any questions. Thanks, Team Quore

Greg
GM (É.-U.)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Not as expected

2,0 il y a 2 ans

Commentaires : Night support always refers you to level 2 when you have a question. No is the answer to common needs.

Avantages :

The idea of an all in one app to reduce paper and increase efficiency in the Hotel.

Inconvénients :

User interface is not conducive to the fast pace needs of the hospitality industry, cleanings app consistently misses rooms and does not provide the functionality needed for rooms accountability. The maintenance app is heave and hard for users to operate. Most items are hard to find and there is no search functionality. Does not have an employee scheduling or time clocking function. In short the whole app.

Amulya
Regional Director (É.-U.)
Hôtellerie, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Tracking For Business

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I have used this software for over 4 years. And it is has surpassed all my expectations. It really is a great communication tool between teams.

Avantages :

Everything, there is absolutely nothing in this software that I do not like or use. This is a great concept and use is industry wide. Excellent communication tool for the business, if used correctly. Even if someone uses this only 50% of capability they will see the positive difference.

Inconvénients :

As stated above I love almost everything. The only thing that will make it exceptional will be allowing it to be tailored by organizational usage. That piece is still missing and there are a lot of restrictions. But still a brilliant tool.

Marissa
Front office manager (É.-U.)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good to keep Organized

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : This is a great software to use to keep Organized between departments and for reviews since everything is in one spot.

Avantages :

This software was easy to use and kept the departments organized. It was easy to communicate between each other.

Inconvénients :

The software it self was fine, the issues I always would run into is employees not checking their notifications or acknowledging items which led to confusion.

Réponse de l'équipe de Quore

il y a 4 ans

Hi Marissa, Thanks so much for taking the time to review us! It's great to hear that Quore makes communication and documentation easier. We understand that adoption is often a challenge when introducing a new tool or process to the team. Our Hotel Success Team can provide some tips and best practices to help. Just let us know!