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OnCall Parking Manager

OnCall Parking Manager

Description de OnCall Parking Manager

OnCall Parking Manager est un système de gestion de parking entièrement informatisé et conçu pour simplifier la gestion du stationnement dans les blocs d'appartements, les logements résidentiels et les copropriétés. Les gestionnaires de biens et les membres du conseil d'administration ont la possibilité de contrôler électroniquement tous les véhicules des résidents et des invités. Le système de gestion de parking en ligne de l'éditeur permet de suivre efficacement tous les laissez-passer des résidents et des invités pour savoir avec précision qui vit au sein de votre communauté.

Qui utilise OnCall Parking Manager ?

Les gestionnaires immobiliers, gestionnaires communautaires, membres de conseil d'administration des associations de propriétaires, entreprises de sécurité et de patrouille, résidents de la communauté et invités, gestionnaires de facilités.

OnCall Parking Manager Logiciel - 1

OnCall Parking Manager ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

OnCall Parking Manager

OnCall Parking Manager

4,6 (30)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
15
Intégrations introuvables
4,6 (30)
4,5 (30)
4,3 (30)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
350,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
63
3
4,3 (9)
4,1 (9)
4,4 (9)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à OnCall Parking Manager

OperationsCommander
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
AirGarage
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Parkable
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Booking Management
Gestion des réservations
Wayleadr
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Booking Management
Gestion des zones de stationnement
Parking Boss
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des utilisateurs
Gestions des permis
Notifications en temps réel
O-Valet
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Reliant Parking
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des utilisateurs
Gestions des permis
SecurePark
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
OmniPark
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur OnCall Parking Manager

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
10%
3
3%
1
7%
Evelyn
Evelyn
Property manager/CAM (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best manger assist program

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Before OnCall started at the property I manage, I was unable to account for the residents. I had no idea who had a shady background or who was allowed to live in the community. With the OnCall system, not only are the residents ALL registered but we have been able to generate income for the Association which has help with improving the community. Since all residents have to be register to park in the community the communication with the residents has been amazingly wonderful. I can go on and on! if you are a property manager or the Association this tool will help you become familiar with the residents and change the thinking that management or associations are just hard nosed people who can careless about the residents. An appreciation from the residents is expressed when you explain how this programs help the Association keep them safe from predators! Thank you OnCall

Avantages :

Mass communication tool and both owner and tenant are reachable.

Inconvénients :

I would like to see photo of the residents registered.

Evelyn
CAM (É.-U.)
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Accountability

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : From day one it has been a great experience. Easy to use, makes residents responsible for their own account. Assist with keeping unit records updated. There are so many reasons why this program is a must have for property manager who take their jobs serious.

Avantages :

All features are great, my favorite is the mass communication . None of my residents can say "I didn't know". This feature allows me to provide vital communication to the residents. Since every resident needs to have an account, I have every residents email address which assist in making them accountable for more than just parking.

Inconvénients :

Having more than one account to update per unit. When there are 2-3 residents in a unit and each wants its own account, its great because I have access to everyone. However, when it is time to update the unit, I have to look to make sure I update everyone. It's an extra step that we forget and can backfire with an unwarranted tow.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Nanotechnologie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

This company SUCKS

1,0 il y a 5 ans

Avantages :

Ease of use when it works (it rarely does).

Inconvénients :

Customer service is non existent, the app and the website are typically down and always give errors. When you call their offices you are only able to interact with the automated system, if you try too hard to get a human on the phone, the system asks you to send an email. I would highly suggest that you stay away from this company and their sketchy system.

Réponse de l'équipe de OnCall Management Systems

il y a 5 ans

Hello, We are sorry, but you are not a property management customer of ours. Best Regards, OnCall Parking Manager

Stephanie
Property Manager (É.-U.)
Immobilier, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best Parking Issue Solution

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Overall it's been a great asset to my community that has struggled with parking so much in the past. These past 4 years with Oncall has been a stress reliever to say the least!

Avantages :

Its ease of use. Even residents who are not computer savvy, can register and add their guests without any problems.

Inconvénients :

Before the site was upgraded, I did have those 'I wish I can do this like this' moments, and now I can manage everything without reaching out to Oncall to lets say, put a resident on a 'month to month'.. very nice!

Susan
Property Manager (É.-U.)
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

I love OnCall Software!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I love the manager, she responds quickly and always resolves my issues.

Avantages :

The software is easy to use but it makes my life as a property manager easier because it helps us maintain our renter database and keep people who don't belong out. I don't have to mess around keeping track of decal numbers or when they expire. OnCall's system does it all. This association is almost all rented and if i had to maintain lists of decals and renters then I would be pulling my hair out!

Inconvénients :

Right now I can't think of anything that I don't like.

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