17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de RingByName

RingByName est bien plus qu'un service de téléphonie professionnelle. Il combine un service téléphonique hébergé de premier ordre avec de puissants outils de communications unifiées pour vous aider à gagner et à conserver plus de contrats. Il dispose de puissantes fonctionnalités UCaaS et d'outils intégrés de gestion des contacts et des parcours clients, ainsi que de fonctionnalités de pointe telles que la messagerie texte illimitée, la visioconférence et les outils de collaboration de bureau conçus pour permettre aux entreprises de réussir, qu'elles utilisent une seule ligne ou qu'il s'agisse de grandes entreprises avec du personnel à distance.

Qui utilise RingByName ?

Conçu pour les entreprises de toutes tailles et de tous types, notamment les assurances, les services financiers, la collecte de fonds, les soins de santé, les ventes, etc. Il facilite le filtrage des appels, le télétravail et l'activation des ventes.

RingByName Logiciel - 1
RingByName Logiciel - 2
RingByName Logiciel - 3
RingByName Logiciel - 4
RingByName Logiciel - 5

RingByName ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

RingByName

RingByName

4,6 (66)
28,95 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
65
4
4,6 (66)
4,6 (66)
4,8 (66)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
19
Intégrations introuvables
4,3 (85)
4,3 (85)
4,2 (85)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à RingByName

Avaya UCaaS
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Rapports et analyses
Vonage Business Communications
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Suivi des appels
EasyPBX
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Verizon Connect
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
GPS
Réservation en ligne
OnSIP
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie vocale
Routage des appels
CloudTalk
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Journalisation des appels
Business VoiceEdge
Fonctionnalités les mieux notées
Communications unifiées
Routage des appels
Transcription de message vocal
RingEX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Zoom Workplace
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran

Avis sur RingByName

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
12%
3
3%
2
3%
1
3%
Yoisel
General Manager (É.-U.)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Univista Insurance Orlando

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : I think the experience has been good, very good management and response to our requests.

Avantages :

customer service and professionalism of its employees

Inconvénients :

Just mention that there are recorded calls that we search for and cannot find, it is always solved by asking the company but it would be very good if they appeared at the time of the search.

Réponse de l'équipe de InPhonex

il y a 3 mois

Dear Yoisel, Thank you for expanding your business with us. Our primary objective is to enhance our customers' productivity and elevate their clients' experience. The R! Team

FREDERICK
principal (É.-U.)
Télécommunications, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

COMMUNION supports RingByName

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : COMMUNION's overall experience with RingByName is good

Avantages :

COMMUNION likes the personal attention to details, given by RingByName. RingByName values the relationship, and has demonstrated this kind of excellence throughout the years.

Inconvénients :

There are improvements the company should adopt and implement, and has not. One example, RingByName Meet should operate seamlessly, regardless of the mobile device used, the browser used, or the amount of bandwidth available.

Réponse de l'équipe de InPhonex

il y a 3 mois

Thank you, Frederick, for all the years you have been with us. Your dedication and hard work have been invaluable to our team. We truly appreciate it and strive to make continuous improvements in our product every chance we get. The R! Team

William
Physician (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Not great. Ring Central is likely a better bet!

2,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Not great. I chose this over Ring Central because of the promise of a small American company who would be easy to work with and responsive to our needs. But it's more expensive, has less functionality, and no solutions are provided when concerns are brought up. I'm torn between going back to Ring Central and dealing with infrequent calls to the Philipines for support and continuing to support our local business who reps Ring By Name. We just hang on to the hope that Ring By Name starts to deliver on its promises.

Avantages :

Sometimes it works well. I am obligated to have 40 characters for this form to be "valid."

Inconvénients :

We've been complaining about a simple issue for 12 months and no one has made a true effort to correct it. We were told this was a small company, responsive to customer requests. Not a single request made a year ago has seen the light of day. All three of our phones ring when a patient calls. Once the call is answered, the phone continues to ring on the other two phones until it is picked up and hung up. This was brought to your attention the first week we began service. It has been brought up multiple times since. Nothing has been done. In fact, [sensitive content hidden] just wrote us a note saying the issue cannot be duplicated, so the issue has been resolved. Here's the problem ... I have no idea who [sensitive content hidden] is. He's never sat here to listen to the ringing. 75% of my patients can tell you about the continued ringning. And subsequently, 75% of my patients know that Ring By Name is substandard when it comes to customer service and responding to customer concerns.

Brendan
Vice President (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Brendan's Stellar review

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : one of the better business decisions Ive made in my career

Avantages :

The support is incredible, I like that we tend to have the same technicians.

Inconvénients :

The pricing models, while competitive can be really confusing.

Réponse de l'équipe de InPhonex

il y a 3 mois

Thank you Brendan, We appreciate you as our partner and customer. Please provide some feedbacks to simply our pricing model. Thank you The R! Team

David
Minister of Administration (É.-U.)
Institutions religieuses, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Thanks for your service

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : GREAT EXPERIENCE! Thanks for your service.

Avantages :

RingByName is easy to use and very flexible.

Inconvénients :

I have not discovered anything I do not like about the product.

Réponse de l'équipe de InPhonex

il y a 3 mois

Dear David, Thank for your support. We aim to provide even better service to you and all our valued customers. The R! Team